Waar was je nouquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Berend loopt weer eens weg, doet hij vaak
Dank u! Had ik net op het verkeerde moment een afspraakquote:
Sorry lieverd, soms moet ik wat doen buiten mijn laptopje omquote:
Hij gaat het onthouden, allemaal, het is bullshit.quote:
5th heeft het opgenomen, zal vast ergens verschijnen, was iig dikke faal.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank u! Had ik net op het verkeerde moment een afspraak
Geeft nietquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry lieverd, soms moet ik wat doen buiten mijn laptopje om
Waarom op de lange termijn kiezen. Dat is niet leuk voor onsquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:43 schreef Ireth het volgende:
Muziek verkiezen boven eten![]()
![]()
Die verdienen geen van allen dat Miljoen, alleen Berend nu wat mij betreft
Ja dat is ook belachelijk. Gekozen is gekozen. Snap dat Berend boos is.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Ze moesten blikken schieten. Scorelijst staat in het begin van dit topic. 3e of 4e post
Ze gaan nu kiezen tussen drie uur muziek of 33 pizza’s. Ze hadden al gekozen maar mensen wilden opnieuw stemmen. Daardoor is Berend boos
Nee omdat ze opnieuw stemmen en net won pizza’squote:Op vrijdag 30 september 2022 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Berend is boos omdat er voor muziek is gekozen en niet voor pizza's???
Oeps. Ja opnieuw stemmen is raar. Dan heeft een groepje dominante mensen de anderen over gehaald oidquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Ze moesten blikken schieten. Scorelijst staat in het begin van dit topic. 3e of 4e post
Ze gaan nu kiezen tussen drie uur muziek of 33 pizza’s. Ze hadden al gekozen maar mensen wilden opnieuw stemmen. Daardoor is Berend boos
Eens!quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dat de 0 of min gooiers sowieso niet mochten meestemmen
Als ze voor de pizza's kozen hielden ze meer punten over dan als ze voor muziek kozen. En volle buik met weggegooide punten vonden sommige te ergquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oeps. Ja opnieuw stemmen is raar. Dan heeft een groepje dominante mensen de anderen over gehaald oid
quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
Is de TT toch nog van pas gekomen. Alsof ik een blik had geworpen in de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |