Oké, en Mexx wel vaak in beeld? Die twee zijn net twee druppels waterquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zat vanochtend nog te denken dat ik Djedi bijna nooit in een stream zie behalve erbij hangend in een groepje. Ik hoor vooral Ruben veel óver haar praten. Mexx is de EJVJL-whisperer
Wel vaker in mijn beleving. Maar je moet oordopjes in om haar te verstaan. Ze fluistert heeeeel goed (zacht)quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, en Mexx wel vaak in beeld? Die twee zijn net twee druppels water
Heeft Djedi de donkere wenkbrauwen en is Mexx blonder?quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wel vaker in mijn beleving. Maar je moet oordopjes in om haar te verstaan. Ze fluistert heeeeel goed (zacht)
zijn volgens me beide gelijk blondquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heeft Djedi de donkere wenkbrauwen en is Mexx blonder?
Na een maand zijn dat de enige 2 waar ik nog moeite mee heb, wie wie is.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heeft Djedi de donkere wenkbrauwen en is Mexx blonder?
De rest begin ik wel inmiddels te kennenquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na een maand zijn dat de enige 2 waar ik nog moeite mee heb, wie wie is.
Als ik ongesteld ben, ben ik nog meer een zonnetje dan zij (nu) isquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef ChocoFan het volgende:
Maddy vind het echt niet leuk nee. Zonnestraaltje hoor in de ochtend.
Dat heb ik niet eens nodig, ongesteld zijn, eerste half uur gewoon niet praten tegen mij.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik ongesteld ben, ben ik nog meer een zonnetje dan zij (nu) is
Hier is het de oogjes open en ik ben blijquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens nodig, ongesteld zijn, eerste half uur gewoon niet praten tegen mij.Oh en ik beter ook niet praten.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is het de oogjes open en ik ben blij
Maar eens per maand verander ik in een bloederige bijlmoordenaar
quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:36 schreef 5thencounter het volgende:
Maddie is al een uur in beeld, nerveus doelloos ronddrentelen.. is ze al Kampopzichter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |