abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206148768
Beste gamers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe, vermakelijke game die ik nog nooit eerder heb gespeeld.
Nu heb ik wat gameplay beelden gezien van Dragon Ball Z: Kakarot uit het eerste uur, dat ziet er erg vermakelijk uit voornamelijk het art stijltje. In het eerste uur kan je best al een verwachting scheppen of het iets is, dus was ik benieuwd of er een demo was op de PS4, deze heb ik inmiddels gespeeld, maar ik heb ongelofelijk veel moeite met het verslaan van Raditz, de eerste boss fight in demo. Ik kom er simpelweg niet doorheen. Ik heb nog nooit een Dragon Ball Z game gespeeld, ik ken het uiteraard wel van vroeger van de series op tv maar ik heb dit nooit actief gekeken en dus helaas gemist, ik was altijd veel meer thuis met Pokemon omdat ik daar mee ben opgegroeid.

Ik wil er mee beginnen omdat ik de serie altijd al een kans heb willen geven en deze game er simpelweg heel vermakelijk uit ziet. Ik vraag me alleen af op welke difficulty de demo ingesteld is, ik kom er simpelweg niet doorheen. Het zal wel liggen aan dat ik een nieuwkomer ben die ook geen kennis heeft met de aanvallen.
Nu is mijn vraag, als ik de volledige game aanschaf, is de easy mode echt bedoelt voor mensen die puur het verhaal willen volgen en dus makkelijk te doen is voor beginners?

Naast dat ben ik ook benieuwd hoe gebalanceerd de gameplay is. Is deze game 90% alleen maar fighting battles of zit er van begin tot eind ook een interessante opvulling in qua verhaal en vermakelijke quests? Het gaat mij meer om het hele avontuur in plaats van ellendig lang buttons bashen. Graag zou ik hier wat meer over te weten willen komen door gamers die bekend zijn met deze titel. Eventuele tips zijn ook welkom! Thanks. :)
  vrijdag 30 september 2022 @ 09:50:40 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206150439
Wat ik me kan herinneren is dat het bij hem super belangrijk is om te kunnen verdedigen/ontwijken. Vooral die paarse energyblast van hem is dodelijk.
Het gevecht met Radditz is daarom moeilijk omdat het de eerste baas is en nieuwe spelers nog niet bekend zijn met de controls/vechttechnieken. Gewoon blijven proberen dus.

Voor een DBZ en DB Super fan is het spel een aanrader, de hele verhaallijn van DBZ tot Super kan nagespeeld worden. En het is niet alleen arcade stijl vechten zoals andere DBZ games, maar is er ook een klein RPG element. Er zijn sandbox stijl maps waar je vrij kunt rond rennen/springen/vliegen. Het kan hier en daar beter maar ik vind deze gameplay wel een stap in de goede richting. Veel sidequests en collectibles.

Maar als je geen DBZ fan bent zou ik hem lekker laten liggen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')