abonnement Unibet Coolblue
pi_206207690
Tonnen kerosine, wat verarmd uranium, asbest uit de flats, stress, shock. Is toch niet geheimzinnig dat mensen daar ziek van worden?
.
pi_206208796
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dat vond ik bij de meesten toch niet helemaal gelukt

vooral Wolleswinkel was wel perfect getroffen, en Rob van Gijzel zat er best dichtbij (maar vond ik eigenlijk ook als karakter nogal 2dimensionaal, en juist een aspect dat weinig uitgewerkt is, nl _waarom_ de politiek weinig deed of leek te doen om die ambtelijke molens uit te keren )

Vincent Linthorst vond ikzelf heel sterk spelen, lekker vieze rol, was een tijdje overtuigd dat Robert Jensen die rol speelde (was ook wel een treffende casting geweest ;) )
Mijn eerste gedachte was ook doet Robert Jensen mee _O-

Verder steengoede serie ^O^
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206208856
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:26 schreef RM-rf het volgende:
was een tijdje overtuigd dat Robert Jensen die rol speelde (was ook wel een treffende casting geweest ;) )
Ah ja, dat was 'm, dank _O-

Oudkerk herkende ik overigens meteen. Niet vanwege uiterlijk, maar hoe scheef ie in die stoel hing :D
pi_206283388
Goede serie, indrukwekkend verhaal. Het gekke is dat ik me de ramp zelf nog wel herinner, maar de nasleep (met name de enquêtecommissie) veel minder. Blijkbaar interesseerde politiek me toen veel minder. De politiek kwam er ook toen slecht vanaf, met name Jorritsma en Borst. Er is trouwens ook een interessante podcast over gemaakt, waarin Vincent Dekker ook uitgebreid aan het woord komt. https://kro-ncrv.nl/programmas/rampvlucht/rampvlucht-de-podcast
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:08:03 #55
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_206284213
Goede podcast inderdaad.
De 1e twee afleveringen geluister. Al vind ik de afleveringen eigenlijk net te kort. 20/25min.
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')