Deze is nieuw.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:07 schreef qajariaq het volgende:
Is dat niet al een keer geweest of ging dat alleen over paté wat eigenlijk leverworst is?
Ergens heb ik wel respect voor de marketing, ze verzinnen weer een mooie term en kassa.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Ooit was wijn een simpel druivendrankje. Toen ging men er ingewikkeld mee doen. En nu is er weer wat nieuws: wijn als de simpele drank van ooit. Natuurwijn staat er op etiketten. Stoere sommeliers zweren erbij. Bij eigenwijze slijters zijn de flessen niet aan te slepen. Want natuurwijn zou pure wijn zijn. Met zo min mogelijk bemoeienis van de mens. Wijn, zo uit de natuur. Maar wanneer is wijn natuur en wanneer niet? 'Keuringsdienst van waarde' neemt een duik in natuurlijk druivennat en komt met een kater thuis.
Ik zie de baarden en de tatoeages al weer voor me: 'stoer, eigenwijs'quote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ergens heb ik wel respect voor de marketing, ze verzinnen weer een mooie term en kassa.
* Jan_Onderwater Euritmiet NoCigar de Sharka's inquote:Op donderdag 24 november 2022 20:30 schreef NoCigar het volgende:
Ik stoorde me al aan die dame in het intro met haat 'menselijk contact'. Klinkt al als antroposofische bullshit van een mesthoornbegraver.
Lekker dansen. Maar ik had wel gelijk in dit geval. Biodynamische telers vertellen zelden over de maanstand en de koeienhoorns etc.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
* Jan_Onderwater Euritmiet NoCigar de Sharka's in
Teun geilt op dames die naar okselzweet en Patchoeli ruikenquote:Op donderdag 24 november 2022 20:45 schreef NoCigar het volgende:
Nou van der Keuken, waarom ben je niet meer zo irritant en kritisch bij deze flauwekul?
Ja maar die mensen hebben zo'n druk leven in de stad en die vinden dat dus heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2022 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat voor idee ook dat die hipsters hebben over de stal ruiken ed.
Alsof een wijnboer een stal met dieren zou hebben ... Denken ze dat je wijn uit een koe kunt tappen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |