Ja, en? PvdD is nogal verbonden met Wakker Dier en Radar. Hoor je ook nooit iemand over.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:51 schreef golfer het volgende:
Van Drie is ook nogal verbonden aan de BBB van Caroline vd Plas.
Ja hoor, jij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:45 schreef derLudolf het volgende:
Ja, en? PvdD is nogal verbonden met Wakker Dier en Radar. Hoor je ook nooit iemand over.
Ik eet hier in Nederland regelmatig een kalfsschnitzel en zwezerik hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2023 01:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind het als Belg wel bijzonder dat Nederland geen kalfsvlees eet. Bij ons in de supermarkt, maar ook in Frankrijk bijvoorbeeld ligt het er vol van ...
Zit ook heel vaak in gehakt ...
Aan het zuigen eerder, volgens de methode van der Keuken. Maar nu zit ie te liegen dat het niet zijn bedoeling was.quote:
Gek dat ze in Nederland geen fabriek meer in komenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:57 schreef golfer het volgende:
Teun houdt zich niet aan de afspraken die met die Duitser gemaakt zijn.
Het is allemaal logisch en voor de hand liggend, maar het verbaast me altijd ook wel dat de bloemensector buiten schot blijft in de hele milieu discussie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:27 schreef Molo het volgende:
Jezus wat een non-issue
De interessante onderwerpen zijn zeker totaal op
Ik mis Wouter
Heb ze al meermaals leuke onderwerpen gestuurd (kan via de website)quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:27 schreef Molo het volgende:
Jezus wat een non-issue
De interessante onderwerpen zijn zeker totaal op
Ik mis Wouter
Daar hebben ze al eens een aflevering over gemaakt:quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:21 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb ze al meermaals leuke onderwerpen gestuurd (kan via de website)
Laatst dacht ik aan tuin aarde/potgrond uit het tuincentrum.
wat voor zooi zou daar allemaal in verstopt zitten. Benieuwd of ze er iets mee gaan doen.
Dus als je leuke onderwerpen weet, gewoon insturen
Ah bijna 10 jaar terug alweer, ga m eens bekijken!quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar hebben ze al eens een aflevering over gemaakt:
https://www.npostart.nl/k(...)6-01-2014/KN_1655556
Niet meer kijken dus. Scheelt je heel wat ergenis.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:21 schreef NoCigar het volgende:
Weer die gespeelde argeloosheid die me nog steeds tegenstaat:
'wat raar, de bloemen die ik zelf net ergens op een veld heb geplukt in de winter zijn heel anders dan wat ik in de winkel koop.'
'Ik dacht dus dat jij elke ochtend in het veld ging huppelen.'
'De bloemen komen van de veiling, daar ligt het veld?'
Zeker als al duidelijk is dat het gewoon gaat om een manier van presenteren.
Bemoei je er gewoon eens niet meequote:Op woensdag 19 april 2023 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet meer kijken dus. Scheelt je heel wat ergenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |