abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206159729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:38 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou ja, ze zien dat geld ook nooit meer terug he.
De Amerikaanse belastingbetaler bedoel je?
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:41:56 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206159735
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:38 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou ja, ze zien dat geld ook nooit meer terug he.
Was het een lening?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 september 2022 @ 23:42:35 #297
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206159740
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:41 schreef weetjewel5 het volgende:
De Amerikaanse belastingbetaler bedoel je?
Die zeker niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic is bijna vol :)

Ik kan trouwens niks vinden over die vergadering van de verenigde naties. Die zou vandaag zijn. Wanneer is dat dan?
pi_206159860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 23:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die zeker niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic is bijna vol :)

Ik kan trouwens niks vinden over die vergadering van de verenigde naties. Die zou vandaag zijn. Wanneer is dat dan?
Had Putin daar gesproken? Zag een filmpje voorbij komen.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:09:15 #299
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206159966
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:35 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Jij denkt dat Oekra´ne het gedaan heeft?
Ik denk dat Amerika het heeft gedaan om macht in Oekra´ne te krijgen. Omdat Oekra´ne hier baat bij heeft konden ze het gebruiken om dingen gedaan te krijgen.
Amerika is altijd bezig met invloed verkrijgen in landen in hun conflict met Rusland. Daar zijn ze al vele malen erg ver in gegaan. Er is geen enkele reden te denken dat dat nu ineens zo anders is. Ze steunen Oekra´ne in hun gevecht met vele miljarden aan militaire steun, ze houden zeer direct contact, geven inlichtingen en ga zo maar door. Ze hebben zeer veel baat bij politieke macht en financiŰle macht in Oekra´ne.

Ook waren er grote zorgen over het wegvallen van de sancties onder druk van een eu bevolking die fiks begint te morren over de energie prijzen die door het dak gaan.
Hiermee is dat voor een deel van tafel.

De VS ziet een kans om Rusland op de knieŰn te krijgen. En ziet ook dat als Rusland het voor elkaar krijgt om hier zonder echte kleerscheuren of zelfs winst (al is het maar een gebied krijgen in ruil voor) de macht van Rusland juist zal vergroten.

Iig heeft Amerika op vele manieren baat bij deze sabotage. Oekra´ne ook omdat ze daardoor een druk middel hebben tegen Rusland, maar ook tegen de EU. Ze hebben een enorm strategisch voordeel gekregen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206160505
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 00:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

..Omdat Oekra´ne hier baat bij heeft...
Oooh, ik kan je garanderen dat vanaf 24 februari Oekraine helemaal geen baat gehaald heeft bij wat er met hen gebeurt is...

.. En iedere idioot die dat zou suggeren is heel kortzichtig bezig en steunt juist de daders en criminelen
Der der den Wind der Verńnderung spŘrt, sollte keinen Windschutz sondern eine WindmŘhle bauen.
pi_206160687
>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')