Is met een sisser afgelopen door mijn berekenendheid en laatste ervaring maar alsnog klachtwaardig.
Dus ik krijg een berichtje omstreek 09:00 of ik 200¤ wil overmaken omdat er een extra persoon bij mij verbleef en ik maar voor 1 iemand gereserveerd had.
Ik heb de verhuurder persoonlijk gezien soms op straat en dan groeten we elkaar, klein praatje (klein dorp). Zodoende heeft ze mij ook een aantal x voor het huis zien staan roken met soms wat gezelschap. Hierop de conclusie dat ik extra zou moeten lappen voor men scharrels.
Het is een beetje een krent zo vroeg ze me eerder of ik in het huis was waarop ik zei ja, waarop ze antwoord: oh niks ik dacht van niet en dat je de lichten aan had gelaten.
Ik snap dat het een financieel lastig jaar is met de kosten van gas/elektriciteit maar aangezien ik op vakantie ben heb ik daar maling aan.
Zo stuurde ik haar een bericht met waarom maak je er geen opmerking over als je me ziet? We lopen elkaar vaak genoeg tegen het lijf? Ik ben alleen er is niemand bij me wat u beweert klopt niet.
Ik wel ondertussen alle lampen en apparaten in het huis aangezet om passief aggressief te doen.
En ja klop klop geeneens moeite doen om Engels te praten, ik gebrekkig terug zeggen dat ik alleen ben. Zal wel, deur dicht.
Bericht van AirBnB toelichting van mijn kant, ik beweer dat ik gewoon alleen ben. Oke.
Bericht naar de verhuurder of ik nog prettig de laatste dagen in de accomodatie kan voldoen zonder onenigheden, waar ze akkoord opgaat en de aanklacht intrekt. Wel nog naderhand zeggen dat er meerdere mensen in het dorp het hebben waargenomen en of ik dat ga bevestigen waar ik niet op heb gereageerd.
Wel bij uitchecken maak ik zeker een video van heel die kiet dat ik niets gesloopt hebt o.i.d.
Klacht: mensen worden wanhopig van de huidige financiėle situatie!