abonnement Unibet Coolblue
pi_206144463
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:37 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
yeah

Dat was het waarschijnlijk, dan zou een klein beetje cbd ook een trigger kunnen zijn geweest. Ook weer opgelost. ^O^
Nee zo werkt dat niet ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_206145445
Depressie geen verstand van, maar voor seks was het leuk!
pi_206145496
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:52 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dit is toch wel een van de domste zelfmoordpogingen waar ik ooit van heb gehoord.
Diegene had van der Steur gehoord dat iemand was overleden aan een overdosis hasj/wiet.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206146138
Ken enkele mensen die hun depressie met CBD dachten te verhelpen/behandelen. Hoor van allen dat ze erg geen echte progressie van hadden. Een aantal is overgestapt naar micro dosering met truffels. Ze voelen zich stukken beter inmiddels
Misschien iets om eens in te verdiepen?
pi_206151170
Vanmorgen 3 flesjes gekocht en de eerste druppels al binnen. Ben benieuwd of het werkelijk wat gaan doen, even een tijdje afwachten dus.
Baat het niet schaadt het niet, in dit geval.
pi_206151341
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Ken enkele mensen die hun depressie met CBD dachten te verhelpen/behandelen. Hoor van allen dat ze erg geen echte progressie van hadden. Een aantal is overgestapt naar micro dosering met truffels. Ze voelen zich stukken beter inmiddels
Misschien iets om eens in te verdiepen?
Daar heb ik ook eens over gelezen maar ga er niet aan beginnen. Wat is het volgende? LSD in microvorm? Heroine in microshotjes? :')
pi_206151959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:59 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Daar heb ik ook eens over gelezen maar ga er niet aan beginnen. Wat is het volgende? LSD in microvorm? Heroine in microshotjes? :')
Ik ken meerdere gevallen van micro dosering met LSD. Ik moet er niet aan denken, maar het schijnt bij ADHD te helpen.
pi_206155838
Truffels of lsd is nogal een verschil volgens mij, maar goed je moet niets doen wat je niet ziet zitten iig
Succes in de zoektocht verder
pi_206156308
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:25 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik had er ook nog nooit eerder van gehoord, dus ik heb hem flink zitten uithoren.

Zijn uitleg was toch echt die cbd overdosis, het zou in combinatie met nog iets anders kunnen zijn geweest, anti-depresiva ,maar geen drank.

Ik weet ook niet beter dan dat je kan blowen tot je groen ziet, maar echt zo out gaan, was voor ook nieuw voor mij.
Lijkt me toch sterk aangezien er in CBD olie geen THC zit.
Dat is het stofje in wiet waar je high van wordt.
Wietolie zit wel THC in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206156671
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:33 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Lijkt me toch sterk aangezien er in CBD olie geen THC zit.
Dat is het stofje in wiet waar je high van wordt.
Wietolie zit wel THC in.
misschien was het wel een allergische reactie op 1 van de ingrediënten
Just a thought

Want lijkt me ook stug van cbd
pi_206166582
Het helpt wel wat tegen anxiety en depressie maar ik vind mindfulness veel effectiever.
pi_206196631
Onderstaande is een copy/paste van mezelf uit het topic “Doffe ellende ”, kan je daar misschien iets mee?

“Mocht je geen reguliere anti depressiva willen gebruiken zou je ook Laif 900 kunnen overwegen, een natuurlijk product, Sint Janskruid. In tegenstelling tot reguliere anti depressiva heeft het geen of nauwelijks bijwerkingen.

In Duitsland het meest gebruikte anti depressiva. Hier in NL wordt het maar zeer weinig gebruikt ondanks dat Laif 900 officieel geregistreerd is als geneesmiddel tegen anti depressiva.

Heb zelf ervaring met beide, en de Laif 900 werkt voor mij waarschijnlijk net zo goed als de reguliere anti depressiva.

Zie alles heel zonnig in hiermee en ben een stuk relaxter, veel meer rust in mijn hoofd. Kan wel een week of 6 duren alvorens het echt goed gaat werken, verder moet je goed nagaan of het samen kan met eventuele andere medicatie die je gebruikt aangezien het nogal wat wisselwerkingen heeft.”
pi_206202224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:00 schreef Machinistje het volgende:
Onderstaande is een copy/paste van mezelf uit het topic “Doffe ellende ”, kan je daar misschien iets mee?

“Mocht je geen reguliere anti depressiva willen gebruiken zou je ook Laif 900 kunnen overwegen, een natuurlijk product, Sint Janskruid. In tegenstelling tot reguliere anti depressiva heeft het geen of nauwelijks bijwerkingen.

In Duitsland het meest gebruikte anti depressiva. Hier in NL wordt het maar zeer weinig gebruikt ondanks dat Laif 900 officieel geregistreerd is als geneesmiddel tegen anti depressiva.

Heb zelf ervaring met beide, en de Laif 900 werkt voor mij waarschijnlijk net zo goed als de reguliere anti depressiva.

Zie alles heel zonnig in hiermee en ben een stuk relaxter, veel meer rust in mijn hoofd. Kan wel een week of 6 duren alvorens het echt goed gaat werken, verder moet je goed nagaan of het samen kan met eventuele andere medicatie die je gebruikt aangezien het nogal wat wisselwerkingen heeft.”
Van st Janskruid heb ik inderdaad gelezen dat het bij depressies zou helpen.
Vooralsnog houd ik het bij de druppeltjes CBD olie, nu al een paar dagen genomen. De smaak valt goed mee trouwens. Voel me deze dagen wel wat beter in mijn vel maar durf niet te zeggen of dat door die paar druppels komt of dat ik gewoon weer een betere periode heb voordat de volgende depressie zich aandient.

Ik gebruik geen medicatie, ben ik ook niet meer van plan. Heb jaren AD geslikt, gestopt en weer terug begonnen en volgens mij heeft het mijn hersens aangetast. :')
Dus ik probeer mijn eigen weg te vinden nu zonder chemische troep.

Blij voor je dat je het allemaal weer zonniger ziet en relaxter bent in je hoofd, wat een verademing is dat, hé! Hopelijk blijft het zo. ^O^
pi_206204355
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Van st Janskruid heb ik inderdaad gelezen dat het bij depressies zou helpen.
Vooralsnog houd ik het bij de druppeltjes CBD olie, nu al een paar dagen genomen. De smaak valt goed mee trouwens. Voel me deze dagen wel wat beter in mijn vel maar durf niet te zeggen of dat door die paar druppels komt of dat ik gewoon weer een betere periode heb voordat de volgende depressie zich aandient.

Ik gebruik geen medicatie, ben ik ook niet meer van plan. Heb jaren AD geslikt, gestopt en weer terug begonnen en volgens mij heeft het mijn hersens aangetast. :')
Dus ik probeer mijn eigen weg te vinden nu zonder chemische troep.

Blij voor je dat je het allemaal weer zonniger ziet en relaxter bent in je hoofd, wat een verademing is dat, hé! Hopelijk blijft het zo. ^O^
Ben er inderdaad erg blij mee. De Laif 900 is ook niet chemisch. Hoop dat de cbd olie je brengt wat je zoekt. 👍
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:11:48 #40
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206233875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:00 schreef Machinistje het volgende:
Onderstaande is een copy/paste van mezelf uit het topic “Doffe ellende ”, kan je daar misschien iets mee?

“Mocht je geen reguliere anti depressiva willen gebruiken zou je ook Laif 900 kunnen overwegen, een natuurlijk product, Sint Janskruid. In tegenstelling tot reguliere anti depressiva heeft het geen of nauwelijks bijwerkingen.

In Duitsland het meest gebruikte anti depressiva. Hier in NL wordt het maar zeer weinig gebruikt ondanks dat Laif 900 officieel geregistreerd is als geneesmiddel tegen anti depressiva.

Heb zelf ervaring met beide, en de Laif 900 werkt voor mij waarschijnlijk net zo goed als de reguliere anti depressiva.

Zie alles heel zonnig in hiermee en ben een stuk relaxter, veel meer rust in mijn hoofd. Kan wel een week of 6 duren alvorens het echt goed gaat werken, verder moet je goed nagaan of het samen kan met eventuele andere medicatie die je gebruikt aangezien het nogal wat wisselwerkingen heeft.”
Ik zou oppassen met deze aanbeveling. Sint Janskruid kan inderdaad helpen tegen depressieklachten, maar is nu juist wel een psychoactief kruid met mogelijke bijwerkingen en vooral ook interacties met andere geneesmiddelen. Dit spul zomaar gaan gebruiken met het idee dat natuurlijke producten geen risico's meedragen kan onvoorspelbare uitkomsten opleveren. Het heeft ook de potentie om de werking van de pil te verminderen. Voor gebruik van sint janskruid zou je altijd even met je huisarts moeten overleggen.

https://www.lareb.nl/news(...)n-met-sint-janskruid
pi_206240559
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:11 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik zou oppassen met deze aanbeveling. Sint Janskruid kan inderdaad helpen tegen depressieklachten, maar is nu juist wel een psychoactief kruid met mogelijke bijwerkingen en vooral ook interacties met andere geneesmiddelen. Dit spul zomaar gaan gebruiken met het idee dat natuurlijke producten geen risico's meedragen kan onvoorspelbare uitkomsten opleveren. Het heeft ook de potentie om de werking van de pil te verminderen. Voor gebruik van sint janskruid zou je altijd even met je huisarts moeten overleggen.

https://www.lareb.nl/news(...)n-met-sint-janskruid
De bijwerkingen zijn juist nihil, veel minder dan reguliere AD wat de therapietrouwheid ten goede komt. En de wisselwerkingen heb ik duidelijk voor gewaarschuwd dit te controleren.

Op een of andere manier zijn ze hier in Nederland een beetje panisch voor Sint Janskruid, heb het idee dat dit grotendeels onterecht is, mits je inderdaad de wisselwerkingen in de gaten houd. In Duitsland zijn ze goed ontwikkeld op medisch gebied en daar wordt het gebruik wel gepromoot. Ik ken/weet van mensen binnen de GGZ die ook voor het gebruik van Sint Janskruid zijn, waaronder een psychiater.

Het is maar een tip, hoofdzakelijk omdat TO aangaf geen chemische AD meer te willen. Dan is de Sint Janskruid voor zover ik weet een zeer goed alternatief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')