abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 september 2022 @ 17:28:09 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206142598
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2022 16:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Je hebt ook 'inpainting' enzo, en image 2 image.

Deze is van Reddit ter voorbeeld. Je tekent heel grof (heel grof :D) wat je wil hebben en dan maakt de AI er wat van. Dat kan je aansturen met prompts geloof ik

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is inderdaad leuk om bijvoorbeeld de mona lisa aan te vullen, zodat het een veel groter schilderij wordt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 29 september 2022 @ 17:50:25 #52
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206142845
https://tweakers.net/nieu(...)wegende-beelden.html
Meta kondigt AI-tool aan die tekst omzet in bewegende beelden
Meta heeft Make-A-Video aangekondigd, een AI-tool waarmee tekst omgezet kan worden in bewegend beeld. Volgens Meta leert het AI-model hoe de wereld eruitziet door onderschriften van afbeeldingen te analyseren en videobeelden te bekijken waar geen tekst bij hoort.

Op de website van de Make-A-Video is te zien hoe de AI-tool video’s kan genereren als er tekst wordt ingevoerd. De tool kan daarnaast met bestaande afbeeldingen overweg om er een bewegende video van te maken en slaagt er volgens Meta ook in om variaties te maken van video’s die geüpload worden door gebruikers.

Meta heeft filters ontwikkeld die moeten voorkomen dat de tool schadelijke video’s genereert. Het bedrijf zal ook een watermerk aan elke video toevoegen om gebruikers duidelijk te maken dat het om een video gaat die door kunstmatige intelligentie is gemaakt. De onderzoekers willen de AI-tool in de toekomst beschikbaar stellen aan het brede publiek, maar voorlopig zit het project nog in een testfase. Onderzoekers die willen deelnemen aan het project, kunnen zich via Meta aanmelden.

De onderzoekers van Meta hebben hun onderzoek gedeeld door middel van een paper. Het project is volgens de introductie open source. In de paper is te lezen hoe ze het AI-model via de Make-A-Video-tool verder willen trainen. Zo willen ze het achterliggende AI-model aanleren hoe de wereld eruitziet aan de hand van bewegende beelden die niet door de onderzoekers zijn aangeleverd. Via de tool kunnen ze ook heel wat tijd winnen en het scala aan visuele interpretaties van het AI-model in actie blijven zien.

https://makeavideo.studio/
Input

Output


Input


Output

pi_206144642
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Pics or it didnt happen :{w
Even een topic aanmaken voor creaties?
  donderdag 29 september 2022 @ 19:50:00 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206144706
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:47 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Even een topic aanmaken voor creaties?
Lijkt me veel te vroeg daarvoor. Pas als het storm loopt en we elke dag een nieuw deel aanmaken wordt een afsplitsing interessant
pi_206145303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:47 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Even een topic aanmaken voor creaties?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Lijkt me veel te vroeg daarvoor. Pas als het storm loopt en we elke dag een nieuw deel aanmaken wordt een afsplitsing interessant
Meer dan een maand geleden al gemaakt, maar niemand postte in mijn topic :'(
ONZ / Post hier je beste 'Stable Diffusion' pics

Had toen ook deze gepost: A selfie at 9/11

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206145469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 15:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Hier nog een site, zonder aanmelding je kan gelijk aan de slag:
https://www.craiyon.com/
  donderdag 29 september 2022 @ 20:35:07 #57
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206145587
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2022 20:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Meer dan een maand geleden al gemaakt, maar niemand postte in mijn topic :'(
ONZ / Post hier je beste 'Stable Diffusion' pics

Had toen ook deze gepost: A selfie at 9/11

[ afbeelding ]


Lijkt me ook het verkeerde forum, veel serieuze mensen komen daar niet :D
pi_206163015
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')