Daar kan ik nog doorheen prikken bij hem , maar dat schapen gedrag van die twee om hen heen , die hem zielig vinden vind ik veel gênanterquote:Op donderdag 29 september 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie alleen nog maar nep bij hem
quote:Op donderdag 29 september 2022 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar andere stream is pokerles. keuzes
Daar heb ik me echt heel erg in vergist, leek een verstandige meidquote:
heeft zich helemaal in laten palmen door Babettequote:Op donderdag 29 september 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar heb ik me echt heel erg in vergist, leek een verstandige meid
als ze bovenkleding aan heeft is het leuke kledingquote:Op donderdag 29 september 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ziet er nu veel leuker uit.
Vast voor Jeffrey
[ afbeelding ]
Echt wel ,dit is voor het eerst dat ik haar met blouse zien en dat ziet er meteen heel anders uit.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze bovenkleding aan heeft is het leuke kleding
Denk dat Wanda dit niet kan hebben....quote:Op donderdag 29 september 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ziet er nu veel leuker uit.
Vast voor Jeffrey
[ afbeelding ]
ze had van de week ook een mouwloos blousje aanquote:Op donderdag 29 september 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel ,dit is voor het eerst dat ik haar met blouse zien en dat ziet er meteen heel anders uit.
quote:Op donderdag 29 september 2022 15:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Wanda dit niet kan hebben....
Met vlindertjes, die was cute jaquote:Op donderdag 29 september 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had van de week ook een mouwloos blousje aan
was ook een schattig blousje
quote:Op donderdag 29 september 2022 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met vlindertjes, die was cute ja
dat zeg ikquote:Op donderdag 29 september 2022 15:48 schreef puzziepie het volgende:
Kijk die Jerold es
[ afbeelding ]
3 vergeet Mirthe nietquote:Op donderdag 29 september 2022 15:48 schreef spapaars het volgende:
Wedden op 2 paarden meisjes
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2022 15:48 schreef spapaars het volgende:
Wedden op 2 paarden meisjes
[ afbeelding ]
Omdat Bern op dag 1 al zo begon.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
stiekem is Jerrold de player
die ligt Kenzi te aaien
en Djedi
en andere keren Mirthe
waarom heeft Bern daarvoor zoveel shit over zich heen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |