abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8325302
pijn die je op een gegeven moment uit door bijvoorbeeld heel hard tegen een deur te slaan...
of tegen een raam te schoppen...

Ik heb er normaal gesproken geen last van...
Maar de laatste tijd maak ik zulke heftige dingen mee..
waardoor ik soms gewoon niet meer weet waar ik mijn emoties laten moet....
Zijn er meer mensen die deuren (vooral deuren) met opzet mishandelen door een spanning zoals eerder beschreven...

Ik heb zelfs laatst daadwerkelijk ruzie gezocht vanwege zulke spanning....
HET MOET ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

? snap je?

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8325311
Ja, herken het helemaal...
Maar bedenk (voor je dingen sloopt waar je later spijt van krijgt): het lucht maar even op!

Eeen stuk rennen of even heel erg hard schreeuwen helpt op zich net zo goed, en dan ben je wat aardiger voor jezelf en je interieur...

Je kunt ook een topic openen en al je gal spugen, lucht ook op!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8325328
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 02:27 schreef Nyame het volgende:
Ja, herken het helemaal...
Maar bedenk (voor je dingen sloopt waar je later spijt van krijgt): het lucht maar even op!

Eeen stuk rennen of even heel erg hard schreeuwen helpt op zich net zo goed, en dan ben je wat aardiger voor jezelf en je interieur...

Je kunt ook een topic openen en al je gal spugen, lucht ook op!

Ja maar het probleem is dus niet het jezelf laten gaan of jezelf in de hand houden...
Het probleem doet zich ervoor al voor...
Zoveel pijn.. ergo woede.. dat je door het lint gaat c.q. wilt gaan..

En het lucht niet Even op.. maar de Hoogste spanning is eraf door een heftig emotionele reactie...

Even lekker schreeuwen.. of iets 'slopen' lucht Enorm op...
Daardoor raak je weer in een makkelijkere stroom.. waar je wellicht iets meer mee kunt...

Pvv.... net mijn teen hard bezeerd.. toen ik de deur weer eens mishandelde... (of zij mij)...

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8325535
Ken het gevoel.Ik botvier het altijd op mezelf door te gaan krassen in mijn gezicht of er vliegt weer iets door de kamer.Mijn mood kan in 1 keer zo omslaan en wrom weet ik niet.Ik heb er mee leren "leven" om het zo maar te zeggen.En dus moet ik er zelf aan geloven of anders iets wat me voor de voeten komt.Of wat je zegt je gaat ruzie uitlokken,maar dan doe ik dat bij mijn vriend(erug genoeg)maar hij blijft er gelukkig heel nuchter onder.Dat scheelt
pi_8325539
Mijn zus en ik worden ook alleen maar boos op dingen i.p.v. mensen, dus vriendelijk blijven tegen vervelende mensen maar ontploffen als het dopje van de tandpasta op de grond valt.

Dan het liefst iets waardeloos zoeken om te slopen.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 07:34:20 #6
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_8325750
Ik uit dat altijd op de sportschool of schietbaan. Werkt al jaren voor mij.
Lekker een uur gewichten heffen of een half uur spinnen met een lekker cd-tje op.
Of doelloos wat magazijntjes leegknallen op een houten bord.

Heerlijk.

Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  vrijdag 7 februari 2003 @ 08:03:25 #7
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8325855
ADHD misschien?
Er gaat niks boven Urk
pi_8326003
Ik zat vamorgen door de hele binnenstad achter een ouwe lul die 30 bleef rijden. (En in een enorme wagen, natuurlijk.... )
Heb nu een fikse deuk in mijn dashboard.
pi_8331701
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:03 schreef Roscoo het volgende:
ADHD misschien?
Heeft nix met ADHD te maken dat is heel anders daar word je hyperactief van maar niet opgefokt.Ze zeggen dat je dit kunt vergelijken met borderline!!!
pi_8331730
en meteen weer diagnoses proberen te stellen.

wat is dat toch voor een raar gedrag??

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8331864
Ook waarom denkt bij zelfverwonding iedereen aan Borderline ??
Ik wil niet heel lullig doen hoor maar bij andere psychische ziektes komt het ook voor .
Omdat er toevallig in de media veel over Borderline geschreven wordt in verband met zelfverwonding , betekend niet dat het daarbij alleen voorkomt . Heleboel van het psychische overlapt elkaar lijkt op elkaar dus je kan niet meteen zeggen goh je doet dat je hebt vast Borderline.
Tip verdiep is wat meer in andere dingen dan het meteen een label te geven , en zeg niets over Borderline als je niet eens direct weet wat het is .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8332997
Ik qoute ook alleen maar wat ik hoor/lees,dus begrijp me niet verkeerd.Ik ben geen dokter,dus!!En boderline ken ik wel degelijk mijn schoonmoeder heeft het.
pi_8333189
Dan weet je ook dat je geen toespelingen op diagnoses kan maken via iemands post want je weet niet hoe de poster is .
Ik heb zelf ook borderline dus ik weet heel goed wat het is , maar ik weet ook dat zelfverwonding niet alleen typisch Borderline is , het kan ook bij andere ziektebeelden voorkomen en dat weet ik via de behandeling waar meerdere mensen zaten die wat mankeerden .
pi_8333256
Klopt je hebt gelijk,sorry.Is idd niet echt leuk om iemand iets toe te wijzen wat je niet kent.Daar weet ik alles van,dus.Hebben ze bij mij vaak genoeg gedaan.Het enige wat ik wou is "helpen" kwam er alleen weer es verkeerd uit
pi_8333395
Is goed hoor, maar ik ben wat dat betreft heel voorzichtig met mensen op Internet , je kan advies geven maar meer niet . Ik heb ook eerder als iemand zoiets heeft dan moet die hulp gaan zoeken en het niet zo heel gauw hier gaan zoeken, meer goede hulp die je er vanaf kan helpen en denk dat het op het web niet kan , je kan het wel van je afschrijven maar meer ook niet om van zoiets af te komen heb je begeleiding nodig .
pi_8335302
Geen begeleiding!!!
daar blijf ik bij dat verziekt je alleen maar meer kijk maar naar mij
Ik kon nog beter met mentale pijn omgaan voordat ik in behandeling was geweest
"Patria o muerte!" - "The one thing that Communists around the world must grasp is this: That freedom can only be gained through the barrel of a shotgun" -
pi_8335516
Tuurlijk jongen na mijn begeleiding ben ik helemaal door het lint gegaan:? Zo erg zelfs dat ik gestopt ben met krassen .
pi_8336748
Noem me geen jongen knul,
hartstikke fijn dat jij weer bent gereset fijn leven verder
voor mij pakte het net iets anders uit

Dus begeleiding zegt niks!!!

"Patria o muerte!" - "The one thing that Communists around the world must grasp is this: That freedom can only be gained through the barrel of a shotgun" -
pi_8336809
ok dat is dan weer minder voor jou . Maar jou ervaring hoeft niet altijd hetzelfde te werken voor een ander , misschien heeft een ander er heel veel aan om wel hulp te zoeken .
pi_8336873
Ik herken het wel. Ik weet/voel dat ik nog steeds zo veel woede in me heb. Het probleem is dat ik het wel eruit WIL gooien, met alle macht, maar dat ik het er niet uit KAN gooien. Ik denk altijd eerst aan anderen, concequenties spoken door m'n hoofd. Ik zet mezelf altijd op de tweede plek Ik krop het op....
pi_8336897
Ik hoef het misschien niet juist te hebben maar jij dan toch ook niet.
Of is jouw voorbeeld beter/representatiever dan het mijne ?
pi_8336922
Dat is dan iets wat je moet afleren , ik heb het zo gehad ook met mijn krassen , dat ik mezelf aanleerde dat ik niet boos mocht worden en als ik het dan toch werd dan ging ik mezelf maar krassen.
Tegenwoordig is dat weer overgeslagen naar grote woedebuien maar eigenlijk heb ik dat liever dan dat ik mezelf weer kras .
pi_8336954
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 18:39 schreef Mr.Sinister het volgende:
Ik hoef het misschien niet juist te hebben maar jij dan toch ook niet.
Of is jouw voorbeeld beter/representatiever dan het mijne ?
Het gaat niet om het juist te hebben , maar wat als de topicschrijver er wel bij gebaat is ?? Ik denk ook dat het per persoon verschilt , de een lukt het wel met hulp , de ander niet . Maar je kan altijd beter geprobeerd hebben en jou ervaring is misschien inderdaad minder positief maar er staat wel tegenover dat je geprobeerd hebt en dat zegt al veel meer , dan dat je het niet eens probeerd.
pi_8337055
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 18:41 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat is dan iets wat je moet afleren , ik heb het zo gehad ook met mijn krassen , dat ik mezelf aanleerde dat ik niet boos mocht worden en als ik het dan toch werd dan ging ik mezelf maar krassen.
Tegenwoordig is dat weer overgeslagen naar grote woedebuien maar eigenlijk heb ik dat liever dan dat ik mezelf weer kras .
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt boos ben geworden. Jah, boos op mezelf zijn kan ik goed, maar naar anderen toe Ik uit het niet. Liever bewaar ik de vrede en slik het maar dan uit m'n vel te springen- tis automatisme geworden
pi_8343907
Weet je wat het ergste is addicted_to_jellybeans//Ik heb er nog es over na gedacht:je wil graag weten waarom en hoe enz.Je gaat naar de dokter en het eerste wat die vraagt heb je stress.En ik zeg ook nogmaals sorry dat ik iemand iets wil toezeggen wat die persoon misschien niet heeft!!Ik heb idd stress GEHAD ik ben gescheiden ben mijn kinderen kwijt erger kan voor mijn gevoel niet,want ik mis mijn kids elke dag.Maar...die uitbarstingen had ik al voor mijn huwelijk.Ik heb de nodige zelfmoordneigingen gehad enz.Het geluk dat ik net voor de daad bij positieven kwam,maar die woede blijft al ben je nog zo gelukkig het slaat in 1 keer om.En niemand die wat mij zegt wat ik nou echt heb.En das nog het ergste van alles het NIET weten wat je hebt!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')