Ik heb er normaal gesproken geen last van...
Maar de laatste tijd maak ik zulke heftige dingen mee..
waardoor ik soms gewoon niet meer weet waar ik mijn emoties laten moet....
Zijn er meer mensen die deuren (vooral deuren) met opzet mishandelen door een spanning zoals eerder beschreven...
Ik heb zelfs laatst daadwerkelijk ruzie gezocht vanwege zulke spanning....
HET MOET ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
? snap je?
Eeen stuk rennen of even heel erg hard schreeuwen helpt op zich net zo goed, en dan ben je wat aardiger voor jezelf en je interieur...
Je kunt ook een topic openen en al je gal spugen, lucht ook op!
quote:Ja maar het probleem is dus niet het jezelf laten gaan of jezelf in de hand houden...
Op vrijdag 7 februari 2003 02:27 schreef Nyame het volgende:
Ja, herken het helemaal...
Maar bedenk (voor je dingen sloopt waar je later spijt van krijgt): het lucht maar even op!Eeen stuk rennen of even heel erg hard schreeuwen helpt op zich net zo goed, en dan ben je wat aardiger voor jezelf en je interieur...
Je kunt ook een topic openen en al je gal spugen, lucht ook op!
En het lucht niet Even op.. maar de Hoogste spanning is eraf door een heftig emotionele reactie...
Even lekker schreeuwen.. of iets 'slopen' lucht Enorm op...
Daardoor raak je weer in een makkelijkere stroom.. waar je wellicht iets meer mee kunt...
Pvv.... net mijn teen hard bezeerd.. toen ik de deur weer eens mishandelde... (of zij mij)...
Dan het liefst iets waardeloos zoeken om te slopen.
Heerlijk.
quote:Heeft nix met ADHD te maken dat is heel anders daar word je hyperactief van maar niet opgefokt.Ze zeggen dat je dit kunt vergelijken met borderline!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 08:03 schreef Roscoo het volgende:
ADHD misschien?
wat is dat toch voor een raar gedrag??
Dus begeleiding zegt niks!!!
quote:Het gaat niet om het juist te hebben , maar wat als de topicschrijver er wel bij gebaat is ?? Ik denk ook dat het per persoon verschilt , de een lukt het wel met hulp , de ander niet . Maar je kan altijd beter geprobeerd hebben en jou ervaring is misschien inderdaad minder positief maar er staat wel tegenover dat je geprobeerd hebt en dat zegt al veel meer , dan dat je het niet eens probeerd.
Op vrijdag 7 februari 2003 18:39 schreef Mr.Sinister het volgende:
Ik hoef het misschien niet juist te hebben maar jij dan toch ook niet.
Of is jouw voorbeeld beter/representatiever dan het mijne ?
quote:Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt boos ben geworden. Jah, boos op mezelf zijn kan ik goed, maar naar anderen toe
Op vrijdag 7 februari 2003 18:41 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat is dan iets wat je moet afleren , ik heb het zo gehad ook met mijn krassen , dat ik mezelf aanleerde dat ik niet boos mocht worden en als ik het dan toch werd dan ging ik mezelf maar krassen.
Tegenwoordig is dat weer overgeslagen naar grote woedebuien maar eigenlijk heb ik dat liever dan dat ik mezelf weer kras .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |