abonnement Unibet Coolblue
pi_206138422
Zo de eerste shotjes sterke drank van vandaag al gehad eens gaan kijken welke secretaresse vandaag hitsig is. :P
  donderdag 29 september 2022 @ 10:16:27 #27
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206138435
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:53 schreef roos94 het volgende:
Wordt er echt zoveel gezopen en geneukt in kantoorbanen?
Vraag het @BasEnAad Kantoor!
  donderdag 29 september 2022 @ 10:19:23 #28
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206138466
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:46 schreef Speedfight het volgende:
In mijn ervaring wel, het is beschamend om te zien hoe ze na een bedrijfsborrel/feestje opgehaald worden door man of vrouwlief.
Lijstje van bedrijven waar je gewerkt hebt in mijn DM aub!
  donderdag 29 september 2022 @ 10:24:45 #29
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206138507
ONZ?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206138528
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:24 schreef corehype het volgende:
ONZ?
Ah een jaloerse niet werkende gespot die graag de realiteit van losbandige kantoorsex wilt ontkennen. :D
pi_206138587
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:19 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Lijstje van bedrijven waar je gewerkt hebt in mijn DM aub!
Het zijn wel kantoorvrouwen he, geen modellen _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206138638
Ik ben een saai persoon, dus mij overkomt het niet. Mailtjes op maandag dat er weer grenzen zijn overschreden, ervaar ik als irritant.
pi_206138669
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:53 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zelf nooit in een kantoorachtige setting gewerkt maar hoor vaak verhalen over veel borrels en veel affaires. Iemand die in dit soort "high office" plekken werkt en kan bevestigen of ontkrachten?
Het is een feit dat een groot deel van de relaties ontstaan op kantoor. Maar dat is geen ordinaire neukpartij. Het is eigenlijk de normale gang van zaken hoe een relatie tussen twee mensen groeit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zo'n relatie op kantoor ook zichtbaar wordt "verzilverd".
Borrels: bij ons is alcohol uit de tijd (vlees trouwens ook) en zijn de borrels op kantoor altijd zonder alcohol en vegetarisch. De werkgever wil daarmee een signaal afgeven. Ik vind dat ook een goed punt. Alcohol hoort niet op het werk. De mening bij ons is: als je een biertje wilt pakken ga je maar met collega's naar de kroeg verderop. Ben ik mee eens.
pi_206138778
Waarom denk je dat na het thuiswerken door corona iedereen toch weer vrijwillig naar kantoor gaat?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_206138802
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom denk je dat na het thuiswerken door corona iedereen toch weer vrijwillig naar kantoor gaat?
Niet hierom. Maar om de vrouw en de kinderen te ontvluchten.
pi_206138881
Bij mijn bullshitbaan idee dat dat wel meeviel eigenlijk.

Ja, er vormen zich weleens setjes, maar verder... feestjes e.d. dan werd er vaak wel geneukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Halcon op 29-09-2022 11:33:02 ]
pi_206138888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
Daar werkte ik ook niet kneusje
Dacht ik, vind jou wel een typische mbo’er.
You need to be cold to be queen.
pi_206139058
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:44 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het is een feit dat een groot deel van de relaties ontstaan op kantoor. Maar dat is geen ordinaire neukpartij. Het is eigenlijk de normale gang van zaken hoe een relatie tussen twee mensen groeit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zo'n relatie op kantoor ook zichtbaar wordt "verzilverd".
Borrels: bij ons is alcohol uit de tijd (vlees trouwens ook) en zijn de borrels op kantoor altijd zonder alcohol en vegetarisch. De werkgever wil daarmee een signaal afgeven. Ik vind dat ook een goed punt. Alcohol hoort niet op het werk. De mening bij ons is: als je een biertje wilt pakken ga je maar met collega's naar de kroeg verderop. Ben ik mee eens.
Echt niet mee eens, de borrel is onbetaald ná werktijd. Even ontspannen met zijn allen, de week afsluiten, juist even geen werk na je werkdag met collega's is het leuke eraan.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 29 september 2022 @ 11:30:50 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206139070
Aha, TS wordt niet genoeg geneukt. Dit verklaart een hoop (kuttopics).
Huilen dan.
pi_206139129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:44 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het is een feit dat een groot deel van de relaties ontstaan op kantoor. Maar dat is geen ordinaire neukpartij. Het is eigenlijk de normale gang van zaken hoe een relatie tussen twee mensen groeit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat zo'n relatie op kantoor ook zichtbaar wordt "verzilverd".
Borrels: bij ons is alcohol uit de tijd (vlees trouwens ook) en zijn de borrels op kantoor altijd zonder alcohol en vegetarisch. De werkgever wil daarmee een signaal afgeven. Ik vind dat ook een goed punt. Alcohol hoort niet op het werk. De mening bij ons is: als je een biertje wilt pakken ga je maar met collega's naar de kroeg verderop. Ben ik mee eens.
Klinkt als een super gezellig bedrijf.
Ik heb zeker wel bij bedrijven gewerkt waar er genoten werd van elkaars kwaliteiten om het zo maar te noemen.
Bij mijn huidige werk zie ik het ook niet gebeuren.
pi_206139205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:44 schreef -Sigaartje het volgende:
zijn de borrels op kantoor altijd zonder alcohol en vegetarisch. De werkgever wil daarmee een signaal afgeven
omg

Zeker ook pronouns in de email handtekeningen enzo

Verschrikkelijk
Dum de dum
pi_206139616
Gebeurt overal wel.
Onlangs was een getrouwde vrouwelijke collega van mij, zo lief om even op haar knieën te gaan in het magazijn.

Werken al ruim 20 jaar samen, altijd lol en vaak dubbelzinnige opmerkingen.
En dan gebeuren er wel eens dingen.
pi_206139699
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:29 schreef GM78 het volgende:
Gebeurt overal wel.
Onlangs was een getrouwde vrouwelijke collega van mij, zo lief om even op haar knieën te gaan in het magazijn.

Werken al ruim 20 jaar samen, altijd lol en vaak dubbelzinnige opmerkingen.
En dan gebeuren er wel eens dingen.
Ik geloof er geen fuck van.

Ik werk in een afwisselende omgeving van techniek, productie en kantoor. Nooit iets van gemerkt.

In de ziekenhuizen kwam ik niets te kort (nu ook niet btw, maar niet op het werk).

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 30-09-2022 09:07:37 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206139723
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:37 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik geloof er geen fuck van.

Ik werk in een afwisselende omgeving van techniek, productie en kantoor. Nooit iets van gemekt.

In de ziekenhuizen kwam ik niets te kort (nu ook niet btw, maar niet op het werk).
Zoals ik het lees, gebeurt dat gewoon eens incidenteel bij hem. Met een vrouwelijke collega met wie het goed klikt.

Alsof getrouwde vrouwen niet vreemd gaan. Integendeel zelfs. Vaak wordt er na jaren huwelijk thuis niet veel meer geneukt en dus doen man en vrouw dat buitenshuis.
pi_206139744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:39 schreef Halcon het volgende:
Alsof getrouwde vrouwen niet vreemd gaan. Integendeel zelfs. Vaak wordt er na jaren huwelijk thuis niet veel meer geneukt en dus doen man en vrouw dat buitenshuis.
Nou, heb een andere ervaring.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206139871
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker! Bij lunch komen de flessen al tevoorschijn dan wordt temperatuur wat omhoog gegooid. Zo rond 2 uur begint meestal al iemand zich uit te kleden kijkend wie er toehapt. Vervolgens neuken in open kantoorplan. Dan is het een grote orgie.
Zijn wij misschien collegas want je beschrijft mijn werkdag op kantoor
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206139919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:42 schreef blomke het volgende:

[..]
Nou, heb een andere ervaring.
Bij mij bullshitjob waren er toch wel wat getrouwde vrouwen die na een feestje toch weleens gingen voor een niet-vegetarisch nagerecht. :+
  donderdag 29 september 2022 @ 13:13:54 #48
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206140145
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:29 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Echt niet mee eens, de borrel is onbetaald ná werktijd. Even ontspannen met zijn allen, de week afsluiten, juist even geen werk na je werkdag met collega's is het leuke eraan.
Echt hè, als er geen drank geschonken wordt op de borrel kom ik sowieso niet.
pi_206140180
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:29 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Echt niet mee eens, de borrel is onbetaald ná werktijd. Even ontspannen met zijn allen, de week afsluiten, juist even geen werk na je werkdag met collega's is het leuke eraan.
Klopt. Dan gaan ook de mensen mee die dat leuk vinden zo'n borrel en ben je af van de lui die er gaan staan omdat het een moet-je is (en op hun klok zitten te kijken wanneer ze weg kunnen).
pi_206140247
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 13:13 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Echt hè, als er geen drank geschonken wordt op de borrel kom ik sowieso niet.
Enige reden om te komen is de drank. _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')