https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2022A05697quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:33 schreef Hanca het volgende:
De AFB is inmiddels van de agenda: https://www.tweedekamer.n(...)05&todate=2022-10-05
Alleen de voortzetting donderdag staat er nog op.
Ah, vanmorgen was de agenda echt leeg. Ik vond het al opvallend, omdat er normaal toch een regeling voor zoiets moest zijn. Maar goed, zal wel weer een ICT probleem zijn geweest...quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2022A05697
Bij mij staat hij nog gewoon voor woensdag?
(Oud-?)partijvoorzitter…quote:
De vorige oud-partijvoorzitter die iets ging doen op landbouw was een unaniem belachelijk groot succesquote:
Piet Adema https://g.co/kgs/cbDaTYquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De vorige oud-partijvoorzitter die iets ging doen op landbouw was een unaniem belachelijk groot succes
Zo slecht is Van der Wal toch niet?quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De vorige oud-partijvoorzitter die iets ging doen op landbouw was een unaniem belachelijk groot succes
Ik doelde op iemand andersquote:
Dat kan, maar de vorige oud-voorzitter op landbouw is toch echt Van der Walquote:
Henk Bleeker!quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat kan, maar de vorige oud-voorzitter op landbouw is toch echt Van der Wal![]()
Ik weet trouwens even niet op wie je wel doelt, Schouten, Verburg, Veerman en Brinkhorst waren geen oud-voorzitters, toch?
Ah, de nationale sloper van de natuur... natuurlijk, hoe kon ik hem vergeten.quote:
Inhoudelijke kennis op een departement als Landbouw is echt totaal niet nodig, daar heb je een ministerie voor. De beste ministers hebben eigenlijk nooit een achtergrond in het vakgebied van hun ministerie, terwijl mensen met kennis (met als slechtste voorbeeld altijd staatssecretaris Van Zanten op zorg) vaak flink tegenvallen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
Wederom een minister die weinig afweet van het departement waarin hij terecht komt, toch knap hoe ze deze mensen toch steeds vinden en daarom is het toch niet zo raar dat dit kabinet een 3,3 krijgt op deze manier , zet de poppetjes eens op de goede plek in plaats van het verschuiven van baantjes
Met andere woorden iedere koekenbakker kan er neergezet worden, het maakt niet uit dus, dan zetten we er maar iemand neer die goed is voor de ondernemers en neerkijkt op schoonmaakwerk, past wel goed bij dit kut kabinetquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inhoudelijke kennis op een departement als Landbouw is echt totaal niet nodig, daar heb je een ministerie voor. De beste ministers hebben eigenlijk nooit een achtergrond in het vakgebied van hun ministerie, terwijl mensen met kennis (met als slechtste voorbeeld altijd staatssecretaris Van Zanten op zorg) vaak flink tegenvallen.
Hij kijkt niet neer op schoonmaakwerk, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met andere woorden iedere koekenbakker kan er neergezet worden, het maakt niet uit dus, dan zetten we er maar iemand neer die goed is voor de ondernemers en neerkijkt op schoonmaakwerk, past wel goed bij dit kut kabinet
Hij maakt zich meer druk om de ondernemers dat is me duidelijk, met alle respect Hanja, jij verdedigt dit kabinet omdat de CU erin zit en dat begrijp ik wel, maar je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat dit kabinet tekort schiet op bijna alle flanken en meer ruzie aan het maken is dan aan het regeren isquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij kijkt niet neer op schoonmaakwerk, hoe kom je daarbij?
En je hebt een goede bestuurder nodig, maar specifieke kennis over een departement is gewoon niet echt noodzakelijk.
Hij komt op voor de ondernemers, dat was op dat moment zijn baan. Schoonmakend Nederland regelt de CAO's namens de bedrijven. Voor de werknemers is er bijvoorbeeld FNV Schoonmaak. Hij was slecht geweest als hij die belangen hard verwisseld.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij maakt zich meer druk om de ondernemers dat is me duidelijk, met alle respect Hanja, jij verdedigt dit kabinet omdat de CU erin zit en dat begrijp ik wel, maar je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat dit kabinet tekort schiet op bijna alle flanken en meer ruzie aan het maken is dan aan het regeren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |