Basketballenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is ook wel een saaie zooi ook zeg, er gebeurt amper iets. Vorige week de puzzelopdracht gehad en sindsdien niets toch?
Basketballen voor boodschappengeldquote:Op woensdag 28 september 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Het is ook wel een saaie zooi ook zeg, er gebeurt amper iets. Vorige week de puzzelopdracht gehad en sindsdien niets toch?
Dat denk ik ook. De productie of redactie zit ook niet veel creatiefs in. Het is allemaal beetje van hetzelfde.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als de eliminaties uitblijven stappen er straks ook kijkers op
quote:Op woensdag 28 september 2022 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als de eliminaties uitblijven stappen er straks ook kijkers op
quote:Op woensdag 28 september 2022 22:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Slaap lekker, hij komt je vast snel een dikke pakkerd geven
quote:
Ow toen zat ik zeker onder mijn steen?quote:Op woensdag 28 september 2022 22:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Basketballen voor boodschappengeld
Het was ook voorbij voor je het wistquote:Op woensdag 28 september 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ow toen zat ik zeker onder mijn steen?
wat zou het haar tegenvallen als ze het niet gaat wordenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:13 schreef IkFok het volgende:
Die madelaine gaat er volgens mij al helemaal van uit dat zij straks de nieuwe manager word als ik haar zo hoor praten
Martin gaat gewoon lekker blijven morgen en dan wordt ie uiteindelijk beste vrienden met Jeff en gaan ze samen volle gas tegen Wanda, Kim en Marciano..en Madeleinequote:Op woensdag 28 september 2022 22:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin wil eerst met de psycholoog spreken en beslist dan of hij ook weggaat
Ik hoorde dat er mensen voor haar willen kiezen omdat ze haar de mental breakdown gunnenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
wat zou het haar tegenvallen als ze het niet gaat worden
Zouden mensen ook zo stemmen als ze voor/tegen een modje konden stemmenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er mensen voor haar willen kiezen omdat ze haar de mental breakdown gunnen
i likequote:Op woensdag 28 september 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er mensen voor haar willen kiezen omdat ze haar de mental breakdown gunnen
We zullen het nooit wetenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Zouden mensen ook zo stemmen als ze voor/tegen een modje konden stemmen
Dan had het ook niet veel om het lijfquote:Op woensdag 28 september 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook voorbij voor je het wist
In jouw geval dus helemaal
Die geruchten gaan maar ik heb nog steeds niet ontdekt van wie dat komtquote:Op woensdag 28 september 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Yes drama pleasequote:Op woensdag 28 september 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die geruchten gaan maar ik heb nog steeds niet ontdekt van wie dat komt![]()
maar mij hoor je niet klagen als dat zo zou gebeuren.
Er moet wel drama komen
Half uurtje oefenen, en iedereen 1x gooien voor geldquote:Op woensdag 28 september 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had het ook niet veel om het lijf
met deze gasprijzen wil ik niet al teveel stokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |