abonnement Unibet Coolblue
pi_206137370
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 07:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is in feite generaliseren.
Hoezo steunden die allemaal Poetin?

De wereld is toch niet zwartwit in de zin van als je Poetin niet steunt verlaat je het land onmiddellijk en als je hem wel steunt blijf je?
Toch denk ik niet dat we ze in de EU moeten opvangen. De landen die aan Rusland grenzen hoeven ze niet want die vrezen een vijfde colonne. Het wordt bovendien verrotte lastig om een schifting te maken tussen daadwerkelijke vluchtelingen en mensen die gewoon geen zin hebben om naar het front te moeten maar de oorlog wel steunen.

Uiteindelijk zal het er dan op neer komen dat wij het weer kunnen oplossen, samen met Belgi en Duitsland.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 september 2022 @ 08:43:04 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206137482
:')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 29 september 2022 @ 08:46:46 #253
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206137508
quote:
Langzaamaan maar zeker ben ik er minder overtuigd van dat ie het niet doet.

Maar ik hoop enorm dat ls ie het doet, hij wel zo genadeloos hard aangepakt wordt, dat geen dictator ter wereld er ook maar aan denkt om dat voorbeeld te volgen. Dan mag van mij echt oprecht die kerel gemarteld, levend verbrand en als een voorbeeld aan een lantaarnpaal opgehangen worden terwijl zijn vrouw en dochters verplicht toe moeten kijken.
pi_206137510
quote:
Ook een leuke discussie:

Ivan, jij mag de tank naar Lyman rijden
-Blyat, ik heb dat nog nooit gedaan
pi_206137523
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Langzaamaan maar zeker ben ik er minder overtuigd van dat ie het niet doet.

Maar ik hoop enorm dat ls ie het doet, hij wel zo genadeloos hard aangepakt wordt, dat geen dictator ter wereld er ook maar aan denkt om dat voorbeeld te volgen. Dan mag van mij echt oprecht die kerel gemarteld, levend verbrand en als een voorbeeld aan een lantaarnpaal opgehangen worden terwijl zijn vrouw en dochters verplicht toe moeten kijken.
Voor zijn gehele kliek, inclusief militaire top dezelfde behandeling dan.
pi_206137538
quote:
Wat een amateuristisch gepruts _O-
Als je niet beter zou weten zou je geloven dat dit een artikel is van www.speldski.ru :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206137548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Toch denk ik niet dat we ze in de EU moeten opvangen. De landen die aan Rusland grenzen hoeven ze niet want die vrezen een vijfde colonne. Het wordt bovendien verrotte lastig om een schifting te maken tussen daadwerkelijke vluchtelingen en mensen die gewoon geen zin hebben om naar het front te moeten maar de oorlog wel steunen.

Uiteindelijk zal het er dan op neer komen dat wij het weer kunnen oplossen, samen met Belgi en Duitsland.
De meesten gaan richting voormalige Sovjet republieken en andere landen in Azi, waar ze zonder visum naar toe kunnen, en waar nog vliegtuigen naar toe gaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206137556
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
De meesten gaan richting voormalige Sovjet republieken en andere landen in Azi, waar ze zonder visum naar toe kunnen, en waar nog vliegtuigen naar toe gaan.
Ik denk ook dat dat beter is. Hier tussen de Oekraners enzo, ik zie niet hoe dat moet werken.
pi_206137578
twitter


Ze zijn de druk blijkbaar aan het opvoeren op Lukashenko.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 september 2022 @ 08:57:28 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206137583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee vriend, die beelden van het kanonnenvoer gaan hier door merg en been.

Zijn wel families, en ik zie dat tuig ook. Wij betalen die oorlog. Heb daar moeite mee.

Zo’n mannelijk trutje, die bang is om geen reizen te kunnen maken… :r Hoop dat die morgen een klap op zijn bek krijgt. Gewoon voor zijn landgenoten die niet de middelen hebben en als voer sterven om het punt te maken.
Hij is niet bang dat hij geen reis meer kan maken. Hij is bang dat hij het land niet meer kan vluchten omdat de Russen de grens dichtgooien en andere landen geen Russen meer accepteren. Hij vlucht voor een stabiele en veilige toekomst.

Echt, luister eens terug. In eerste instantie was zijn plan om nog enkele maanden in Rusland te blijven. Tot zijn vriendin haar studie heeft afgerond. Daarna zouden ze samen vluchten uit Rusland. En ja, ze waren ook van plan om samen een reisje te maken. Maar vanwege de recente ontwikkelingen (oa sluiten van de grenzen voor mannen in de mobilisatie leeftijd) heeft hij besloten per direct te vertrekken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 september 2022 @ 08:59:06 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206137592
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
De meesten gaan richting voormalige Sovjet republieken en andere landen in Azi, waar ze zonder visum naar toe kunnen, en waar nog vliegtuigen naar toe gaan.
Hoe zit dat bijvoorbeeld met Niki die naar Istanbul is gevlucht? Zou hij vanaf daar gewoon op een vliegtuig kunnen stappen naar bijvoorbeeld Amsterdam?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206137599
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206137603
quote:
84s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoe zit dat bijvoorbeeld met Niki die naar Istanbul is gevlucht? Zou hij vanaf daar gewoon op een vliegtuig kunnen stappen naar bijvoorbeeld Amsterdam?
Volgens mij is daar een visum voor nodig. Die heeft hij niet. Hij heeft in eerdere video aangegeven geen visum te hebben voor Schengen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 29 september 2022 @ 09:04:25 #264
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206137628
twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206137666
quote:
Gelukkig maar. Stel je voor dat ze burgers moeten vermoorden met roestige wapens.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 29 september 2022 @ 09:10:53 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206137696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:56 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]

Ze zijn de druk blijkbaar aan het opvoeren op Lukashenko.
twitter


Als dit waar is dan gaan dingen de komende dagen interessant worden in Wit Rusland.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 29 september 2022 @ 09:11:48 #267
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206137703
quote:
Kennelijk tanks in overvloed?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 september 2022 @ 09:12:50 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206137715
quote:
Ja, we zien inderdaad vooral de excessen voorbijkomen en die worden uiteraard ook flink uitgemolken. Neemt niet weg dat er genoeg fout bij de mobilisatie/gemobiliseerde mensen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 29 september 2022 @ 09:13:51 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206137735
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij is daar een visum voor nodig. Die heeft hij niet. Hij heeft in eerdere video aangegeven geen visum te hebben voor Schengen.
Je hebt gelijk. Ik ging er vanuit dat Turkije ook binnen de Schengen viel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 29 september 2022 @ 09:14:25 #270
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206137743
quote:
Ja wel mooi. Oekraine zou het er niet eens over moeten hebben, niet eens benoemen.

Of meteen in de gebieden die ze nu herveroveren een referendum uitschrijven, en 1 seconde erna de uitslag bekend maken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206137746
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens mij is daar een visum voor nodig. Die heeft hij niet. Hij heeft in eerdere video aangegeven geen visum te hebben voor Schengen.
Hij kan wel een ticket boeken en daarna asiel aanvragen natuurlijk. Voor toegang tot de reguliere asielprocedure heb je volgens mij geen visum nodig.
  donderdag 29 september 2022 @ 09:17:29 #272
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206137785
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ twitter ]

Als dit waar is dan gaan dingen de komende dagen interessant worden in Wit Rusland.
Kan ook een psy-op zijn om onrust te veroorzaken in wit rusland. Als loekie weg is (zou mooi zijn) wordt Poetin wel helemaal leip natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206137798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 07:50 schreef quirina het volgende:
Waarom ruimen ze lijken niet op in Oekrane ? Kreeg een berichtje waarop te zien was hoe dieren de lijken aanvreten :r
Veel te veel werk, zeker met 100-500 doden per dag van beide kanten. Reken maar dat het daar een dikke teringzooi is. Maar ach, 't is dan ook wel weer goed voor de natuur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206137803
quote:
84s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij is niet bang dat hij geen reis meer kan maken. Hij is bang dat hij het land niet meer kan vluchten omdat de Russen de grens dichtgooien en andere landen geen Russen meer accepteren. Hij vlucht voor een stabiele en veilige toekomst.

Echt, luister eens terug. In eerste instantie was zijn plan om nog enkele maanden in Rusland te blijven. Tot zijn vriendin haar studie heeft afgerond. Daarna zouden ze samen vluchten uit Rusland. En ja, ze waren ook van plan om samen een reisje te maken. Maar vanwege de recente ontwikkelingen (oa sluiten van de grenzen voor mannen in de mobilisatie leeftijd) heeft hij besloten per direct te vertrekken.
Ja, klopt.
Nikki is vrij naef geweest over de aard van de oorlog in Oekrane en de gevolgen daarvan voor de rest van de wereld, voor Oekrane, en voor Rusland.

We moeten niet vergeten dat Russen een totaal andere achtergrond hebben en daardoor vanuit een ander perspectief naar alles kijken.
Nikki sprak in een eerdere video zijn ongeloof uit over de ban op visums voor Rusland in Europa. Hij dacht dat dat anti westerse propaganda was. Maar het bleek echt waar. Hij snapt niet waarom democratische landen burgers van een ander democratisch land weigeren.

Bij zijn analyse van de mobilisatie toespraak van Poetin viel me op hoe hij die interpreteerde. Waar onze rugharen 1 voor 1 overeind gingen staan van de flagrante leugens die Poetin uitkraamde wuifde hij alles weg als de gebruikelijke patriottische onzin en plukte hij de kernpunten die daar tussendoor kwamen eruit.
En daarbij ging hij ervan uit dat die klopten. Wat dus niet zo is.
Maar gaandeweg in de video's merk je wel dat hij steeds meer ontwaakt uit die Russische indoctrinatie. En mede door zijn volgers die vanaf dag 1 roepen van 'Nikki, ga weg nu het nog kan!', en wellicht ook invloed van medevloggers zoals Natasha, die voor de exodus Rusland verliet, en die gast van 'Inside Russia ', die dankzij zijn volgers naar Oezbekistan is gevlucht, heeft hij nu toch de stap genomen en voor zijn eigen veiligheid te kiezen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206137806
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2022 09:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Kan ook een psy-op zijn om onrust te veroorzaken in wit rusland. Als loekie weg is (zou mooi zijn) wordt Poetin wel helemaal leip natuurlijk.
Had de legertop niet gezegd dat ze de kant van het volk zouden kiezen als er een mobilisatie kwam of Wit-Russen berhaupt zouden moeten vechten tegen Oekrane?

Kan ook dat de VS hem een veilige aftocht biedt, want ze maken hem af denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')