abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 19:28:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206132842
Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet zet zijn aangifte tegen televisiepersoonlijkheid Johan Derksen door. Het Team Bedreigde Politici (TBP) heeft de politicus uitgenodigd om aangifte te komen doen.




Volgens dat TBP van de politie-eenheid in Den Haag is er mogelijk sprake van strafbare opruiing, meldt het Openbaar Ministerie (OM). Als er aangifte is gedaan, volgt een onderzoek door het TBP en pas daarna zal het OM beoordelen of de uitspraak van Derksen strafbaar is.

Vorige week liet het OM in Den Haag weten dat het onderzocht of Derksen een strafbare uiting heeft gedaan in een uitzending van de SBS-talkshow Vandaag Inside. Het onderzoek volgde op een melding van Baudet bij het OM over bedreiging. Het draait om een opmerking van Derksen, die zei dat Baudet moest worden ‘geliquideerd’. Direct na zijn uitspraak zei Derksen dat het een verspreking betrof. Hij bedoelde naar eigen zeggen ‘dat ze Baudet uit de Kamer moeten schoppen’.

Justitie keek na de melding of het zinvol is om aangifte te doen. Volgens Forum voor Democratie zal Baudet morgen zijn handtekening onder de aangifte zetten. Een woordvoerder van Baudet stelt zelfs dat het OM de liquidatie-opmerking van Derksen op televisie al heeft beoordeeld als strafbaar. Derksen zei eerder heel verbaasd te zijn dat er ophef was ontstaan over zijn opmerking.

https://www.ad.nl/show/ba(...)-opmerking~af54c98c/

Heerlijk. Baudet gaat verder met het graven van zijn eigen graf. Straks tijdens de strafzaak geweldige televisie reclame voor Vandaag Inside.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 september 2022 @ 19:32:25 #2
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206132903
Compleet lachwekkend en op z'n minst goed voor mooie TV, ik zeg doen!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 28 september 2022 @ 19:34:11 #3
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206132948
Dit noem ik nou een winwin zaak. Het zou alleen maar mooier kunnen eindigen als de rechter beiden beboet, omdat ze irritant zijn.
pi_206133033
Ga gewoon genieten van je kind in plaats van dit geneuzel…
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 19:40:40 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_206133040
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2022 19:34 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dit noem ik nou een winwin zaak. Het zou alleen maar mooier kunnen eindigen als de rechter beiden beboet, omdat ze irritant zijn.
De rechts extremist tegen een ouwe fossiele rechtse conservatief. Ooit was Derksen leuk. Baudet is nooit leuk geweest.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 september 2022 @ 19:48:47 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_206133191
Tja, Derksen was weer even uit de schijnwerpers verdwenen, dus hij moest weer eens lekker recalcitrant met een stoere onliner komen. Hoewel hij ook hier uiteindelijk vast wel weer goed weg zal komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 28 september 2022 @ 19:53:13 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206133277
Politici; wel uitdelen, niet incasseren. Zowel ter linker-als rechterzijde.

Ga eens serieus aan het werk patjepeeėrs.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206133337
Allebei huilebalken die niet tegen een stootje kunnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206133370
Tijd voor tribunalen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You need to be cold to be queen.
pi_206133605
Forum voor Dementie
U MAD?
pi_206133633


Johan is het in zijn botten wel eens met Thierry maar mag van zijn baas Sjon de Mol niet meer FvD de loftrompet steken, een beetje 'fatsoenlijk rechts' wil hij nu zijn, acceptabel voor de sponsoren.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barričres kennen we niet
Denk unlimited
pi_206133657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 19:28 schreef tong80 het volgende:
Direct na zijn uitspraak zei Derksen dat het een verspreking betrof. Hij bedoelde naar eigen zeggen ‘dat ze Baudet uit de Kamer moeten schoppen’.
Van mij mogen ze deze bejaarde voetbalkneus van de trap duwen. Oh oeps, ik bedoel van de buis halen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206133678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:13 schreef nils_22 het volgende:
Johan is het in zijn botten wel eens met Thierry maar mag van zijn baas Sjon de Mol niet meer FvD de loftrompet steken, een beetje 'fatsoenlijk rechts' wil hij nu zijn, acceptabel voor de sponsoren.
Nja, dat was nog wel voor corona, en hij heeft altijd aangegeven niks met TB te hebben.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 28 september 2022 @ 21:19:07 #14
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206134459
Jammer dat ze het tegen elkaar gaan opnemen, beter komen ze tot een compromis want beiden zijn de helden van realistisch Nederland.
pi_206134502
Waar blijven de geschikte reacties vanuit de politiek?

Een mafkees met een brandend stuk hout bij laag voor de deur en ow ow wat eng en spannend! Alle politici buitelen over elkaar om te zeggen hoe erg het is.
Een of andere oude mafkees met veel aanhang zegt ronduit dat iemand geliquideerd moet worden en het blijft stil.
Bijzonder weer.... En nee ik stem geen FvD, ik vind t 3x niks.
pi_206134623
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 21:23 schreef Bouke-p het volgende:
Waar blijven de geschikte reacties vanuit de politiek?

Een mafkees met een brandend stuk hout bij laag voor de deur en ow ow wat eng en spannend! Alle politici buitelen over elkaar om te zeggen hoe erg het is.
Een of andere oude mafkees met veel aanhang zegt ronduit dat iemand geliquideerd moet worden en het blijft stil.
Bijzonder weer.... En nee ik stem geen FvD, ik vind t 3x niks.
Ja hij had dit niet moeten zeggen over Jan Paternotte van D66, dan was het land te klein
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barričres kennen we niet
Denk unlimited
  woensdag 28 september 2022 @ 21:55:44 #17
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206134880
Dat kan een taakstrafje worden voor die ouwe knar:

https://www.rechtspraak.n(...)-Thierry-Baudet.aspx

You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_206135089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 21:23 schreef Bouke-p het volgende:
Waar blijven de geschikte reacties vanuit de politiek?

Een mafkees met een brandend stuk hout bij laag voor de deur en ow ow wat eng en spannend! Alle politici buitelen over elkaar om te zeggen hoe erg het is.
Een of andere oude mafkees met veel aanhang zegt ronduit dat iemand geliquideerd moet worden en het blijft stil.
Bijzonder weer.... En nee ik stem geen FvD, ik vind t 3x niks.
Vind je dit echt een goede vergelijking?

Staat buiten kijf dat de uitspraak van Derksen belachelijk is en als Derksen dit over een andere niet-FvD kamerlid had gezegd was er veel meer commotie ontstaan. Dat heeft te maken met het slachtoffer en zijn of haar uitspraken of gedragingen. Jij vindt het gek en de rest van Nederland snapt 't wel
pi_206135125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 21:37 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Ja hij had dit niet moeten zeggen over Jan Paternotte van D66, dan was het land te klein
Jan gedraagt zich dan ook een stuk minder debiel. Jan behandelt alle mensen met fatsoen en waardigheid, dat kan je van Tjer en zijn club helaas niet zeggen. Dat is zelfs een understatement
pi_206135151
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jan gedraagt zich dan ook een stuk minder debiel. Jan behandelt alle mensen met fatsoen en waardigheid, dat kan je van Tjer en zijn club helaas niet zeggen. Dat is zelfs een understatement
Dit is victim blaming wat jij nu doet
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barričres kennen we niet
Denk unlimited
pi_206135175
Ik krijg nog geld van je.
pi_206135186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:15 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Dit is victim blaming wat jij nu doet
Volgens mij niet. Alleen een verklaring waarom we bij de ene persoon wel verontwaardigd zijn en bij de ander niet. De uitspraak is in beide gevallen even fout

Zo nemen we deze uitspraak een stuk minder serieus als Derksen deze maakt in VK terwijl als koning Willem Alexander deze bij de troonrede maakt we wel op onze achterste benen staan
pi_206135731
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vind je dit echt een goede vergelijking?

Staat buiten kijf dat de uitspraak van Derksen belachelijk is en als Derksen dit over een andere niet-FvD kamerlid had gezegd was er veel meer commotie ontstaan. Dat heeft te maken met het slachtoffer en zijn of haar uitspraken of gedragingen. Jij vindt het gek en de rest van Nederland snapt 't wel
Ah, dus omdat Baudet wat roeptoetert is het ok dat er gezegd word dat hij omgelegd moet worden?

Baudet is een dwaas en compleet van t padje, Kaag is wereldvreemd, onmenselijk(toeslagen affaire, schandalen etc) en (in mijn ogen) net zo ongeschikt als Baudet. Maar dat maakt nog niet dat 1 van beide geliquideerd zou moeten worden.
pi_206135762
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 22:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jan gedraagt zich dan ook een stuk minder debiel. Jan behandelt alle mensen met fatsoen en waardigheid, dat kan je van Tjer en zijn club helaas niet zeggen. Dat is zelfs een understatement
Was hij het niet die Wilders de poedel van Putin noemde? En die waardigheid en fatsoen is ook nog discutabel, die partij van hem is onderdeel van alle ellende en crisis van de laatste tijd.
pi_206136399
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:13 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Was hij het niet die Wilders de poedel van Putin noemde? En die waardigheid en fatsoen is ook nog discutabel, die partij van hem is onderdeel van alle ellende en crisis van de laatste tijd.
Dat was een inside joke. Wilders noemde ooit zelf Cohen de bedrijfspoedel van Rutte.
pi_206136823
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Tja, Derksen was weer even uit de schijnwerpers verdwenen, dus hij moest weer eens lekker recalcitrant met een stoere onliner komen. Hoewel hij ook hier uiteindelijk vast wel weer goed weg zal komen.
Hij komt er mee weg omdat liquideren niet per se omleggen betekent. Dat heeft hij zelfs meteen toegelicht.

Storm in een glas water dus, Baudet is degene die aandacht zoekt hier.
pi_206138313
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:11 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Ah, dus omdat Baudet wat roeptoetert is het ok dat er gezegd word dat hij omgelegd moet worden?
.
Leer eerst eens wat geliquideerd precies inhoudt.
pi_206138411
Dat wij het inkomen van zulke mafklappers moeten betalen :')
  donderdag 29 september 2022 @ 10:32:24 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206138572
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 21:23 schreef Bouke-p het volgende:
Waar blijven de geschikte reacties vanuit de politiek?

Een mafkees met een brandend stuk hout bij laag voor de deur en ow ow wat eng en spannend! Alle politici buitelen over elkaar om te zeggen hoe erg het is.
Een of andere oude mafkees met veel aanhang zegt ronduit dat iemand geliquideerd moet worden en het blijft stil.
Bijzonder weer.... En nee ik stem geen FvD, ik vind t 3x niks.
Je vindt het niet 3x niks. Het is misschien net niet je ding en je behoort meer tot de 'fatsoenlijke' kliek, maar je sympathieėn kun je niet eens verbergen in deze post.

Als er letterlijk voor de deur van een politicus iemand komt dreigen is het 'ow ow wat eng', maar als iemand zegt dat Thierry geliquideerd moet worden, die dat in hetzelfde filmpje nog verduidelijkt naar dat ie de kamer uit moet. Waarbij er bewijs is dat hij de term liquideren vaker in die context gebruikt, dan moet de politiek zich er wel mee bemoeien. Maar nee hoor, heeft niks te maken met om wie het gaat. :')
  donderdag 29 september 2022 @ 10:56:31 #30
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206138769
quote:
Direct na zijn uitspraak zei Derksen dat het een verspreking betrof. Hij bedoelde naar eigen zeggen ‘dat ze Baudet uit de Kamer moeten schoppen’.
Zwak, wees dan op zijn minst een kerel en blijf achter je woorden staan. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 29 september 2022 @ 11:06:06 #31
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206138845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 06:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hij komt er mee weg omdat liquideren niet per se omleggen betekent. Dat heeft hij zelfs meteen toegelicht.

Storm in een glas water dus, Baudet is degene die aandacht zoekt hier.
Dit dus. Genee vraagt meteen verduidelijking en Derksen geeft die. Geen grond voor wat dan ook. Fophef dus. :Y
pi_206138898
Bizar hoe Baudet steeds weer aandacht weet te krijgen. Iedereen die dit live gezien heeft , weet dat hij geen schijn van kans heeft
  donderdag 29 september 2022 @ 11:16:43 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206138942
Oh god gaat het weer over derksen
pi_206139725
Wie is die Johan figuur eigenlijk. Ik vind die flauwe personage helemaal niet bijzonder eerlijk gezegd.

[ Bericht 32% gewijzigd door Belugastroop op 29-09-2022 12:53:46 ]
pi_206142035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:11 schreef michiel_merk het volgende:
Bizar hoe Baudet steeds weer aandacht weet te krijgen. Iedereen die dit live gezien heeft , weet dat hij geen schijn van kans heeft
Hoezo zou hij een kans moeten hebben? Het OM dient het algemeen belang en doet aan normbevestiging.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206142143
Baudet is een idioot. Derksen soms ook wel. Al ben ik het ook vaak met hem eens. Met Baudetev ben ik het nooit eens. Engnek die aandacht zoekt en zijn eigen graf wel graaft. Hoeft niemand voor hem te regelen.
pi_206142503
Mooi wel dat Baudet een steeds valsere kop krijgt. Precies het hoofd wat bij hem past >:)
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206146530
Vooral doen. Dat wordt nog een leuke hersenkraker voor de Forum stemmende VI kijker.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 06:57:05 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_206148898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:30 schreef Beathoven het volgende:
Vooral doen. Dat wordt nog een leuke hersenkraker voor de Forum stemmende VI kijker.
Dat zijn er niet veel

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:29:03 #40
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206153017
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 06:57 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat zijn er niet veel

:T
Hoe kom jij aan die wijsheid, tong80? Je gaat me toch niet vertellen dat je het stemgedrag van de VI-kijker weet te voorspellen?
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2022 @ 13:35:07 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_206153062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:29 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Hoe kom jij aan die wijsheid, tong80? Je gaat me toch niet vertellen dat je het stemgedrag van de VI-kijker weet te voorspellen?
_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:52:14 #42
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_206153205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:35 schreef tong80 het volgende:

[..]
_O_

:T
hallo?
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:53:39 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_206153219
Als Tierrie Boutet een echte Slavische Boreaal is dan stuurt ie de FSB op Derksen af. Of die Russische homo's.

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')