Mja, grove woorden misschien maar ook wel wat gelijk, Martin had echt wel een bepaalde houding zo van kijk mij eens de baas zijn en ik kan aaaaallllleeeessss, dan kan je ook wel een keer tegengas verwachten.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah grote mond.
Die nare Jeffrey met zijn : je bent niets en je kan niets en nog wel erger dingen die Jefry zei..
Ik vind het niet kunnen
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 19:06 schreef Charmian het volgende:
jeffie zorgde eindelijk voor iets pittigs ipv dat eeuwige geroddel van die bakvismutsen #teamjeffie
Ik denk dat als je die verantwoording krijgt vanaf het begin is het lastig om iedereen tevreden te krijgen. Wat dat betreft heeft Martin het niet slecht gedaan, ieder ander zou negatieve feedback krijgenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En veroorzaakte ook een hoop gedoe. Hoe dan ook, we merken het wel komende dagen dan.
Gewoon recht in zijn bakkesquote:Op woensdag 28 september 2022 19:06 schreef Charmian het volgende:
jeffie zorgde eindelijk voor iets pittigs ipv dat eeuwige geroddel van die bakvismutsen #teamjeffie
istie aan het likken?quote:
Precies! Niet de ruimte gevend om er via via via weer een ander lul verhaal van te maken,quote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon recht in zijn bakkes
Zonder dat Martin er achteraf een ander verhaaltje van kan maken
Jaaahaaaquote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde die verantwoording, maar wat graag en nee hij heeft het niet slecht gedaan maar er zijn echt wel dingen gebeurt waardoor ik zeg: #teamjeffreyquote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die verantwoording krijgt vanaf het begin is het lastig om iedereen tevreden te krijgen. Wat dat betreft heeft Martin het niet slecht gedaan, ieder ander zou negatieve feedback krijgen
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Martin wil naar huis, schijnt niet goed te gaan met hem volgens de dames.
Dus hij krijgt 1 keer een grote mond en wil gelijk weg. Mietje.
Heel wat beter dan de rest, die over iedereen lult, maar nooit tegen de persoon zelf wat zegtquote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies! Niet de ruimte gevend om er via via via weer een ander lul verhaal van te maken,
Soms moet je dat op die manier aanpakken
het houdt ruis tegen, iedereen weet dan hoe het zitquote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaahaaamaar waarom in de fucking groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |