Nee dat heeft wel wat tijd nodigquote:Op woensdag 28 september 2022 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Maar toch niet op zo'n korte termijn?
Weet niet zo goed wat ze verder eten.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zeker gezien het feit dat ze de hele dag weinig krijgen
Ik eet ook heel wat meer, maar ik ben een grote eter. Volgens mij zijn het normale portiesquote:Op woensdag 28 september 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zeker gezien het feit dat ze de hele dag weinig krijgen
Nee natuurlijk niet. Maar alleen al het feit dat een vlieg in je eten gaat zitten. WTFquote:
Ach... dood varken, dode vlieg, wat is het verschilquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar alleen al het feit dat een vlieg in je eten gaat zitten. WTF
Ook normaal is dus verschillend.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet ook heel wat meer, maar ik ben een grote eter. Volgens mij zijn het normale porties
Beide net op de stront gezetenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... dood varken, dode vlieg, wat is het verschil
Ja, ik vind mijn porties normaalquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook normaal is dus verschillend.![]()
Vond mezelf normaal/gemiddeld, maar daar denk jij weer anders over
Ik bel Walter White evenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... dood varken, dode vlieg, wat is het verschil
Mijn porties zijn iets groterquote:Op woensdag 28 september 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet ook heel wat meer, maar ik ben een grote eter. Volgens mij zijn het normale porties
Ze hadden wraps met roomkaas tomaat en sla als lunch..quote:Op woensdag 28 september 2022 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn porties zijn iets groter
Lunch heb ik gemist, maar ontbijt was ook maar 2 sneetjes brood
Daar is weinig aan te doen, dat doen vliegen, en ze hebben er nogal wat daarquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar alleen al het feit dat een vlieg in je eten gaat zitten. WTF
Vliegenwacht.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is weinig aan te doen, dat doen vliegen, en ze hebben er nogal wat daar
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vliegenwacht.
VInd het wel een taak voor Martin met die wapperende armen en handen
Ze moeten daar een paar van die plakstips ophangenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vliegenwacht.
VInd het wel een taak voor Martin met die wapperende armen en handen
Die ja ze was op het punt om te jankenquote:
Ze trekken Jeff niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ja ze was op het punt om te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |