abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206130813
Sommige mensen die serieus liever Poetin als leider hebben dan baas Rutten. :')
  woensdag 28 september 2022 @ 17:03:20 #2
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206131213
Rutte een leider noemen :') .. Rutte is geen leider, maar een onderdeel van een enorme kleuterklas genaamd de 2e kamer, waar nooit iets gaat werken zolang Pietje en Klaasje niet samen willen werken met deze grote ''leider''.
Een leider bestaat namelijk uit een persoon, zoals de heer Poetin. Dat zijn manier van doen grote vraagtekens zet bij zijn menselijkheid in de ogen van een westerling mag dan zo zijn, maar het feit blijft wel dat hij in tegenstelling tot Rutte wel een leidende rol heeft. Een leider heeft geen externe partijen die hem in de weg kunnen zitten, alleen het volk kan bij grote onvrede eventueel in opstand komen, wat nu dus ook gaande is in Rusland.
Dieren die in groepen leven hebben ook altijd maar een leider, wij zijn niks beter dan dieren, vooral ons gedrag laat dat maar weer eens blijken.
pi_206131294
Als Putin de baas van mijn land zou zijn zou ik in opstand komen en hem omleggen.
pi_206131346
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:19 schreef Atak het volgende:
Fred Rutten?
pi_206131367
Ome Willem lijdt al even niet meer ;(

Dat was tenminste een echte baas!

Rutte & Jetten: De financiele klimaat vuist in burgers' reet, De financiele klimaat vuist in burgers' reet en zo klom ik naar boven!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206131803
Nog liever een liegende sukkel dan een oorlogsmisdadiger.
You need to be cold to be queen.
pi_206131916
TS neukt Rutje in z'n boykutje 🤣🤣🤣🤣
pi_206131936
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:19 schreef Atak het volgende:
Zo lacht een baas:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lacht een debiel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lach jij nu:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 18:22:21 ]
pi_206131995
Rutten zit in de technische staf van PSV

Klacht: domme Turk die niet kan typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')