Alleen bij pispaal Tong, die er nog iets van probeert te maken.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry het zal niet vaker voorkomen.
Ga lekker een rondje lopenquote:Op woensdag 28 september 2022 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen bij pispaal Tong, die er nog iets van probeert te maken.
Ben je opgeroepen?quote:
Echt hé. Hadden we maar meer users zoals jij.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een beetje aan het zeiken vandaag maat.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
GGMM heeft geen vrienden.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb vorige week twee onterechte notes gehad van GGMM.
Ik dacht dat wij vrienden waren. Ben hier echt over geschrokken.
Ik ook van jouw uitspraken destijds.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb vorige week twee onterechte notes gehad van GGMM.
Ik dacht dat wij vrienden waren. Ben hier echt over geschrokken.
Ik dacht juist dat wij als vrienden elkaar de waarheid konden vertellen.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook van jouw uitspraken destijds.
Zit me nog steeds niet helemaal lekker.
Kritiek prima, maar dit ging alle perken te buiten.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat wij als vrienden elkaar de waarheid konden vertellen.
Blijkbaar niet en krijg ik notes. 😔
Geen hond, ik deed het omdat niemand anders zich aanbood.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie wil mijn vriend worden?
Dit gaat alle perken te buitenquote:Op woensdag 28 september 2022 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen hond, ik deed het omdat niemand anders zich aanbood.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie wil mijn vriend worden?
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:33 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Donatie staat er.
Graag pimp abo verlengen voor @:heywoodu
@:danny
En je gaat aangifte doen? (lol)quote:Op woensdag 28 september 2022 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar dit ging alle perken te buiten.
Jouw humor lijkt beter in KLB-SC te passenquote:Op woensdag 28 september 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En je gaat aangifte doen? (lol)
Ja. Als ik niet weer van die kutwedstrijden krijg.quote:Op woensdag 28 september 2022 13:50 schreef onlogisch het volgende:
Zouden jullie hier weer aan mee willen doen? Ik vond dat best geinig destijds
Hij komt wel op de meetquote:Op woensdag 28 september 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel je daar ook weggejaagd bent dus misschien ook niet.
Dus hij gaat naar een meet met mensen die hem niet zo mogen?quote:
Is een typische VBL grap eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw humor lijkt beter in KLB-SC te passen
Ach ik spreek tenminste niet af zonder dat ik uiteindelijk kom opdagen.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus hij gaat naar een meet met mensen die hem niet zo mogen?
Dat komt helemaal niet kansloos over.
Ik ga dit jaar maar eens extra mijn best doen om wat bij elkaar te gokken dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |