abonnement Unibet Coolblue
pi_206127891
twitter


Ik heb onderzoek gedaan op internet en het lijkt erop alsof Thierry onder maritiem recht zijn zoon heeft verkocht aan de staat :o :o . De staat verkoopt as we speak al de toekomstige arbeid van deze baby :7 ! Schandalig als dit echt klopt :( :( . Dit moet worden uitgezocht! :N :N
pi_206127902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[ twitter ]

Ik heb onderzoek gedaan op internet en het lijkt erop alsof Thierry onder maritiem recht zijn zoon heeft verkocht aan de staat :o :o . De staat verkoopt as we speak al de toekomstige arbeid van deze baby :7 ! Schandalig als dit echt klopt :( :( . Dit moet worden uitgezocht! :N :N
niet weten dat je hierdoor recht hebt op 1.5 miljoen euro doordat je recht hebt op het geboortetrust :')
Zodra je 18 bent kun je dit opeisen bij de belastingdienst _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 12:41:01 ]
pi_206128208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:39 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
niet weten dat je hierdoor recht hebt op 1.5 miljoen euro doordat je recht hebt op het geboortetrust :')
Zodra je 18 bent kun je dit opeisen bij de belastingdienst _O_
Deze mythe is reeds ontkracht;

quote:
De Belastingdienst heeft duizenden brieven ontvangen van mensen die aanspraak willen maken op een niet-bestaande regeling, hun 'geboortetrust'. Ze hebben op schimmige sites gelezen dat ze, door de Belastingdienst te schrijven, aanspraak kunnen maken op 1,5 miljoen euro en een diplomatiek paspoort.

De complotdenkers is wijsgemaakt dat ze niet langer belasting hoeven te betalen, of nog gebonden zijn aan Nederlandse wet- en regelgeving. Wie erin slaagt om zich 'los te maken' van de Nederlandse staat, ontvangt bovendien 1,5 miljoen euro en eventuele hypotheekschuld komt te vervallen, zo is de belofte.

De Belastingdienst ontving zeker 7900 brieven. Achter veel van deze brieven gaat een PR-adviseur uit Amsterdam schuil, die zichzelf de 'minister' noemt. Hij vraagt per persoon honderden euro's voor hulp bij deze aanvragen, meldt NRC. "In uw geboortetrust zit veel geld, heel veel geld. En dat is geld is van u", zegt hij in video's die rondgaan in groepen op Facebook en Telegram.

Erfgenaam van onderneming Nederland
Elf mensen gingen nog verder dan alleen het schrijven van een brief aan de Belastingdienst. Zij deden een beroep op de rechter. Volgens hen schuilt er achter de Belastingdienst een trustfonds dat wordt beheerd door onder anderen de koning en minister-president als CEO van de handelsonderneming Nederland. Iedere Nederlander zou als erfgenaam van deze onderneming recht hebben op een erfenis van 1,5 miljoen euro.

Eind februari deed de rechtbank Midden-Nederland uitspraak. Die is het niet eens met de briefschrijvers. De 'Trustbelastingdienst' die door hen wordt aangeschreven, bestaat bovendien niet, schrijft de rechtbank.

De Amsterdamse PR-adviseur laat NRC weten dat hij niemand kent die zijn of haar geboortetrust ooit heeft ontvangen. Andere vragen wil hij niet beantwoorden aan de krant.

Valse profeten
"Geloof niet in valse profeten", waarschuwt staatssecretaris Marnix van Rij (Fiscaliteit). "Iedereen die een brief schrijft krijgt netjes antwoord", zegt een woordvoerder van de Belastingdienst. De ambtenaren die dat doen 'hadden ook mensen kunnen helpen met een terecht verzoek'.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-minister-oplichting
Google is your friend, abuse your friends
pi_206128229
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Deze mythe is reeds ontkracht;
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-minister-oplichting
quote:
Hij vraagt per persoon honderden euro's voor hulp bij deze aanvragen
_O- _O-
pi_206128257
Gaan ze nu ook met fakkels bij zijn deur staan?
pi_206128270
Treurig dat Baudet aan het systeem meewerkt. Het zou me niets verbazen als het om de organen gaat.
pi_206128272
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Deze mythe is reeds ontkracht;
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-minister-oplichting
no shit sherlock :')
pi_206128295
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 13:00 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Treurig dat Baudet aan het systeem meewerkt. Het zou me niets verbazen als het om de organen gaat.
Heeft Baudet al een koper voor de organen van zijn zoontje. Het zijn maar vragen hoor!
pi_206128345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heeft Baudet al een koper voor de organen van zijn zoontje. Het zijn maar vragen hoor!
Dan zal die koper wel zijn Arische stamboom moeten kunnen overleggen om genetische vervuiling te voorkomen.
pi_206128350
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Deze mythe is reeds ontkracht;
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-minister-oplichting
7900 kandidaten om het stemrecht van af te pakken
pi_206128394
Klap in het gezicht voor de wakkere mens.
pi_206128405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 13:00 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Treurig dat Baudet aan het systeem meewerkt. Het zou me niets verbazen als het om de organen gaat.
Nee joh, adrenochrome.
Ze willen natuurlijk wel jong blijven :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206128426
Z'n aanhang wordt met de dag gekker.
Eens kijken
pi_206128788
Niet weten dat je een geboortetrust hebt :') Vind het niet gek dat zoveel mensen hun vaste lasten niet meer kunnen betalen.
  woensdag 28 september 2022 @ 14:55:58 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206129737
Aangifte doen is gewoon 1,5 miljoen van je geboortetrust ( waar je recht op hebt!!) doneren aan Wim en Maxi. De MSM zwijgen hierover omdat zij omgekocht worden door Soros. Anders zou iedereen zó zijn vaste lasten kunnen betalen en vielen Putin s plannen in het water.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206130302
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:55 schreef LXIV het volgende:
Aangifte doen is gewoon 1,5 miljoen van je geboortetrust ( waar je recht op hebt!!) doneren aan Wim en Maxi. De MSM zwijgen hierover omdat zij omgekocht worden door Soros. Anders zou iedereen zó zijn vaste lasten kunnen betalen en vielen Putin s plannen in het water.
Echt schandalig dat ik dit hier moet lezen ipv dat

ons dit laat weten.
pi_206130424
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt schandalig dat ik dit hier moet lezen ipv dat [ afbeelding ]

ons dit laat weten.
Gaat wel ver om nu al gelijk een foto van die zoon hier te plaatsen.
pi_206130435
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:43 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Gaat wel ver om nu al gelijk een foto van die zoon hier te plaatsen.
:D
pi_206142383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 13:01 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
no shit sherlock :')
RTL heeft het uitgezocht dus dan klopt het.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:26:44 #20
485843 crew  Jippie
pi_206447857
Even gesloten nter beoordeling BNW Waardigheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')