quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Qua klimaatdoelstellingen zijn het wel mooie poules met landen dicht bij elkaar.
Ja dat blijkt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is dus al voldoende blijkbaar om niet bij elkaar te loten
Valt nog wel mee. Voor het WK 2018 (alweer 6 jaar geleden) hebben we ze geloot en voor de Nations League een keer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wij loten wel vaak Frankrijk in die kwalificaties of lijkt maar zo.
Nee nee, die wint ruim deze groep en pakt ook even de Nations League meequote:Op zondag 9 oktober 2022 12:57 schreef Slobeend het volgende:
Potentieel wel een poule om het einde van Koemans trainers carrière in te luiden.
Hadden wij niet even fittie met Frankrijk kunnen krijgen? Gewoon, voor een makkelijke loting.quote:
Oh zo. Dat is wel heel lang geledenquote:
Fittie met alle landen uit pot 1, 2 en 3 beginnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden wij niet even fittie met Frankrijk kunnen krijgen? Gewoon, voor een makkelijke loting.
Jersey en Guernsey mogen volgens deze regels ook lid worden van UEFA/FIFA, ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wit Rusland-Oekraïne snap ik in de huidige tijd ook wel.
Maar dat Gibraltar als land beschouwd wordt, vind ik achterhaald. Monaco doet toch ook niet mee.
Dat is blijkbaar de Russische tactiek.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fittie met alle landen uit pot 1, 2 en 3 beginnen.
Ze zijn dit jaar nog uitgeschakeld voor het WK door zequote:Op zondag 9 oktober 2022 13:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh zo. Dat is wel heel lang geleden.
Met de generatie Gullit-Van Basten-Rijkaard-Koeman-Kieft redden we het niet voor de kwalificatie WK 1986.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee. Voor het WK 2018 (alweer 6 jaar geleden) hebben we ze geloot en voor de Nations League een keer.
Zoals in het Rampjaar 1672quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hadden wij niet even fittie met Frankrijk kunnen krijgen? Gewoon, voor een makkelijke loting.
Toen gingen er maar 14 Europese landen naar het WK dacht ik. En pakte Kieft tegen de Belgen rood waardoor Oranje 90 minuten met 10 man speelde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met de generatie Gullit-Van Basten-Rijkaard-Koeman-Kieft redden we het niet voor de kwalificatie WK 1986.
Je hebt het over oorlogsflashbacks, ik nam dat letterlijk. Laat maar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar nog uitgeschakeld voor het WK door ze
Dat moet een teken zijn!quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met de generatie Gullit-Van Basten-Rijkaard-Koeman-Kieft redden we het niet voor de kwalificatie WK 1986.
Michel Valke scoorde in elk geval wel bij zijn debuut tegen Oostenrijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik alquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt het over oorlogsflashbacks, ik nam dat letterlijk. Laat maar.
Maar wat denk je er nu al met al van? Derde in deze groep worden zou wel echt een prestatie zijn toch?quote:
Is er iemand die het daarmee oneens is? Je probeert het al een paar keerquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat denk je er nu al met al van? Derde in deze groep worden zou wel echt een prestatie zijn toch?
Ik zoek naar een stukje verdieping.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is er iemand die het daarmee oneens is? Je probeert het al een paar keer
Ja dan zouden er hele gekke dingen moeten gebeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat denk je er nu al met al van? Derde in deze groep worden zou wel echt een prestatie zijn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |