Als je in een pot van 6 had gezeten welquote:
Georgië en Rusland mocht in het verleden ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Servië - Kosovo en Azerbaijan - Armenië snap ik nog. De rest moet niet kinderachtig doen
Volgens mij zijn er nooit incidenten tussen die landen. Behalve af en toe wat diplomatieke opmerkingen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Spanje denkt nog steeds aanspraak te kunnen maken op Gibraltar, dus dat soort shit kan niet bij elkaar.
Dat kon niet in het geval van NL.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je in een pot van 6 had gezeten wel
Tegen Ierland is het idd nog nooit fout gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:46 schreef Malavita het volgende:
Je moet bij de eerste 2 zitten? Lijkt mee geen probleem in deze poule
Hoezo? Vanwege Nations League ofzo?quote:
Yesquote:
Dat is dus al voldoende blijkbaar om niet bij elkaar te lotenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nooit incidenten tussen die landen. Behalve af en toe wat diplomatieke opmerkingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gibraltar is wel echt tof.![]()
Leuk weetje: Elke Gibraltarees voetbalclub, en dan zijn er 12, spelen hun competitiewedstrijden in ditzelfde stadion.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Ierland is het idd nog nooit fout gegaan.
Wit Rusland-Oekraïne snap ik in de huidige tijd ook wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Servië - Kosovo en Azerbaijan - Armenië snap ik nog. De rest moet niet kinderachtig doen
Oekraïne - WitRusland lijkt mij ook geen heel goed plan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met wie?quote:
Het is Jaaaaason McAteeeeeerrrrrrrquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Ierland is het idd nog nooit fout gegaan.
Monaco is geen lid van de UEFA, anders zouden ze wel mee kunnen doen. Kan Boscagli ook interlands gaan spelen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wit Rusland-Oekraïne snap ik in de huidige tijd ook wel.
Maar dat Gibraltar als land beschouwd wordt, vind ik achterhaald. Monaco doet toch ook niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |