Jawel, blijf het irritant vindenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst een half uur zang en dans. Kijk je nooit lotingen?
Of niet eens, als ze gaan beginnen met de laagste potten eerstquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet om 12.45 werken, dus dat betekent dat ik waarschijnlijk alleen ga zien dat Nederland in poule A, B, C of D komt voordat ik weg moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom maakt dit allemaal geen reet meer uit joh. WK-kwalificatie is spannend, EK-kwalificatie niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:20 schreef borisz het volgende:
Nou Jan NL heeft door de Nations League sowieso al toegang tot de playoffs
Die play offs moet je wel ontlopen. Je kan zomaar een verkeerde tegenstander treffen of net je beste spelers missen vanwege een blessurequote:Op zondag 9 oktober 2022 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daarom maakt dit allemaal geen reet meer uit joh. WK-kwalificatie is spannend, EK-kwalificatie niet.
Als je een EK met 24 landen niet haalt lever je altijd (eigenlijk zonder uitzondering) een absolute wanprestatie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die play offs moet je wel ontlopen. Je kan zomaar een verkeerde tegenstander treffen of net je beste spelers missen vanwege een blessure
Sowieso een EK met 24 ploegen is belachelijk..quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kutsysteem eigenlijk. De wereld wordt er niet simpeler op.
Je weet in elk geval de groepquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, 5 voor half, dat gaat sneller dan verwacht
Idd er is een A, B en C-route voor de winnaars van A, B en C divisies van de nations League . Helaas geen D-route meerquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die play offs moet je wel ontlopen. Je kan zomaar een verkeerde tegenstander treffen of net je beste spelers missen vanwege een blessure
Omdat er te weinig landen zijn voor genoeg poules van 6quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom komen de Belgjes ook in een groep van 5? Dat is anders dan de vorige keer toch? @:HHH38
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een zware loting. Elk topland haalt het EK toch wel.Daar gaan we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |