abonnement Unibet Coolblue
pi_206206365
Ze heet Rhynaera
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:25:09 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:24 schreef Nielsch het volgende:
Ze heet Rhynaera
weet je het zeker?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:25:37 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206400
Ik kijk zonder ondertiteling dus ik schrijf het altijd maar gewoon fonetisch op
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206206413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]
weet je het zeker?
Nee
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:26:26 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nee
haar naam is nooit in beeld dus je weet eigenlijk niet hoe ze het schrijven
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206206443
Rhaenyra volgens de wiki.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206206448
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:01 schreef dimmak het volgende:
Ze doen ook wel hun best om geen knuffelbare karakters te creëren.
Zeker. Alicent had ik tot vandaag niet echt een sterke mening over maar toen ze christen vole opdracht gaf om de oog van de zoon van rheynera eruit te steken werd ik meteen herinnerd aan cersei die sansas direwolf liet doden omdat goefrey zat te kutten tegen Arya

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]
het is een enby he, deze Rheynera. hen speelt alleen maar een vrouw
Ze heeft een tut dus is ze een vrouw in mijn boek :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206206482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:25 schreef Maanvis het volgende:
Ik kijk zonder ondertiteling dus ik schrijf het altijd maar gewoon fonetisch op
No body cares hoe je die achterlijke targaryan namen schrijft. Ik schrijf ze ook elke keer weer anders lijkt het.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206206498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]
haar naam is nooit in beeld dus je weet eigenlijk niet hoe ze het schrijven
Ondertitels vind ik wel fijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:31:08 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206541
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ondertitels vind ik wel fijn.
ik kijk ook met ondertitels
maar haar naam is in valeyrian en in het Engels is het weer iets anders, dan is het in Nederlands ook iets anders.
Bijv. Willem van Oranje heet in Engeland ook gewoon William of Orange, en beide spellingen zijn goed
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206206561
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ik hoop dat die spin-off er komt over Corlys zijn voyages.

Kunnen we Asshai zien en Yi Ti _O_
Ja ik wil ontzettend graag daar eens een kijkje nemen. Gewoon grote dure set in het buitenland maken.

Het mag van mij wel iets groters, ook in deze serie. We zagen ook niks van Penthos laatst. Geld hebben ze zat en bij GoT konden ze ook zo heen en weer vliegen naar Ijsland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206206622
Valyrian is trouwens wel echt een paupertaal. Vind het echt ongemakkelijk klinken. Het klinkt echt heel erg verzonnen gebrabbel. Tolkien deed dat echt veel en veel beter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:34:50 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206206645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Valyrian is trouwens wel echt een paupertaal. Vind het echt ongemakkelijk klinken. Het klinkt echt heel erg verzonnen gebrabbel. Tolkien deed dat echt veel en veel beter.
Wat is tolkiens dan
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206206708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Wat is tolkiens dan
Wat je hoort bij lotr duh! ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206206720
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Valyrian is trouwens wel echt een paupertaal. Vind het echt ongemakkelijk klinken. Het klinkt echt heel erg verzonnen gebrabbel. Tolkien deed dat echt veel en veel beter.
Ik vind valyrian beter klinken :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:48:14 #166
364681 over_hedge
pi_206206943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Valyrian is trouwens wel echt een paupertaal. Vind het echt ongemakkelijk klinken. Het klinkt echt heel erg verzonnen gebrabbel. Tolkien deed dat echt veel en veel beter.
Elke taal is verzonnen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:48:28 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_206206946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja ik wil ontzettend graag daar eens een kijkje nemen. Gewoon grote dure set in het buitenland maken.

Het mag van mij wel iets groters, ook in deze serie. We zagen ook niks van Penthos laatst. Geld hebben ze zat en bij GoT konden ze ook zo heen en weer vliegen naar Ijsland.
Zo'n groot budget hebben ze niet hoor, we zien ook vrij weinig van die draken. Maar 20 miljoen per aflevering, tov de 60 miljoen per aflevering die Rings of Power heeft.

Mogen ze nog wel ophogen voor de volgende seizoenen tbh.
Oh.
pi_206207685
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Zo'n groot budget hebben ze niet hoor, we zien ook vrij weinig van die draken. Maar 20 miljoen per aflevering, tov de 60 miljoen per aflevering die Rings of Power heeft.

Mogen ze nog wel ophogen voor de volgende seizoenen tbh.
60 miljoen? Damn. Is het de moeite waard rings of power?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:43:56 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_206207697
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
60 miljoen? Damn. Is het de moeite waard rings of power?
Ik vind het wel vermakelijk, maar een stuk minder dan HotD. Al heeft dat vooral te maken met het schrijfwerk, visueel ziet RoP er wel geweldig uit.
Oh.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:46:45 #170
319979 Fok-it
All is well
pi_206207715
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206207833
Het enige mindere aan deze aflevering was dat die hightower uit de lucht kwam vallen en weer uit het niks hand of the king was. Misschien dat dat in het boek wel fatsoenlijk wordt verteld, maar in de serie hadden ze er kennelijk geen zin in om het te vertellen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 oktober 2022 @ 00:10:50 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_206207861
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 00:05 schreef Slayage het volgende:
Het enige mindere aan deze aflevering was dat die hightower uit de lucht kwam vallen en weer uit het niks hand of the king was. Misschien dat dat in het boek wel fatsoenlijk wordt verteld, maar in de serie hadden ze er kennelijk geen zin in om het te vertellen.
Daar hadden ze in de vorige aflevering al naartoe gewerkt toen die Larys zijn pa en broer ombracht zodat Alicent haar vader weer naar King's Landing kon halen.

En je kon toen ook wel zien dat Alicent behoorlijke invloed had op Viserys dus dat het zo gegaan is is ook niet zo gek.
Oh.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 00:27:38 #173
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206207967
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
60 miljoen? Damn. Is het de moeite waard rings of power?
Allebei zo hun plus en min punten. Persoonlijk heb ik meer met Rings of Power omdat ik die wereld ook gewoon boeiender vind. Verhaal vind ik bij Rings of Power dus fijner. Visueel echt prachtig. Maar House of Dragon heeft dan weer wat betere scripts en het voelt wat volwassener aan ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206208517
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Daar hadden ze in de vorige aflevering al naartoe gewerkt toen die Larys zijn pa en broer ombracht zodat Alicent haar vader weer naar King's Landing kon halen.

En je kon toen ook wel zien dat Alicent behoorlijke invloed had op Viserys dus dat het zo gegaan is is ook niet zo gek.
Toch was het verhaaltechnisch gezien logischer geweest om Rhaenyra de Hand te maken, als troonopvolgster.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206209286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Die Alicent is door haar vader gewoon verhandeld als een koe op een veemarkt joh. En nu zit ze in de positie dat als Rhaenyra de troon besteigd zij en haar zonen op het schavot terecht komen. Dus ik begrijp haar gedrag wel. Vergeet ook niet dat vanwege die time jump ze ruim 10 jaar de tijd heeft gehad om teleurstelling en angst te laten groeien tot enorm wantrouwen en haat jegens iedereen.
Nou, dat dus.
Tails tell tales
pi_206209318
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 00:05 schreef Slayage het volgende:
Het enige mindere aan deze aflevering was dat die hightower uit de lucht kwam vallen en weer uit het niks hand of the king was. Misschien dat dat in het boek wel fatsoenlijk wordt verteld, maar in de serie hadden ze er kennelijk geen zin in om het te vertellen.
Ik vond dat ze dat toch wel erg duidelijk maakten.

Ik weet verder niet zo goed wat ik van de aflevering vond. Ben iig nog steeds niet razend enthousiast over de serie. Het doet zo 'klein' aan - totaal niet episch -, in vergelijking met GoT vind ik....
Tails tell tales
pi_206209427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:39 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik vond dat ze dat toch wel erg duidelijk maakten.

Ik weet verder niet zo goed wat ik van de aflevering vond. Ben iig nog steeds niet razend enthousiast over de serie. Het doet zo 'klein' aan - totaal niet episch -, in vergelijking met GoT vind ik....
Ene moment was the hand niet geschikt voor de functie en werd weg gebonjourd. En wanneer de nieuwe hand dood is, is de ongeschikte hand wel geschikt, zonde enige uitleg. Je kan natuurlijk speculeren en zeggen dat omdat vyseris een slechte koning is en zwaar beïnvloedbaar is en dat hij weer een domme beslissing heeft genomen onder invloed van zijn vrouw, maar dat wordt nergens in de show duidelijk, hoe dat is gegaan. Het werd gewoon ff medegedeeld, "de oude hand is de nieuwe hand jongens, no questions asked".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:04:27 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206209606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 00:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Allebei zo hun plus en min punten. Persoonlijk heb ik meer met Rings of Power omdat ik die wereld ook gewoon boeiender vind. Verhaal vind ik bij Rings of Power dus fijner. Visueel echt prachtig. Maar House of Dragon heeft dan weer wat betere scripts en het voelt wat volwassener aan ;)
RoPHigh Fantasy met een high fantasy verhaal
HOTD Politiek verhaal in een fantasy setting

Vind ik dan
Daarom vind ik idd HOTD volwassener aanvoelen en RoP meer als een sprookje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:05:16 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_206209615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Toch was het verhaaltechnisch gezien logischer geweest om Rhaenyra de Hand te maken, als troonopvolgster.
Dat was de beste keuze geweest inderdaad, maar op het moment dat Viserys moest kiezen zat Rhaenyra op Dragonstone en kon Alicent hem totaal manipuleren om voor Otto te kiezen (daarnaast is Viserys nu naast slecht in het maken van keuzes ook een beetje dement geworden).
Oh.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:06:24 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206209624
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:48 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ene moment was the hand niet geschikt voor de functie en werd weg gebonjourd. En wanneer de nieuwe hand dood is, is de ongeschikte hand wel geschikt, zonde enige uitleg. Je kan natuurlijk speculeren en zeggen dat omdat vyseris een slechte koning is en zwaar beïnvloedbaar is en dat hij weer een domme beslissing heeft genomen onder invloed van zijn vrouw, maar dat wordt nergens in de show duidelijk, hoe dat is gegaan. Het werd gewoon ff medegedeeld, "de oude hand is de nieuwe hand jongens, no questions asked".
Dat is toch vrij duidelijk in de subtext van de aflevering ervoor?
"Beste Alicent, ik heb de vorige hand voor je opgeruimd, nu ben jij weer aan zet! You owe me!"
En hoepla, papa Alicent terug. Vond t een reelijk logisch vervolg.

Dat Viserysdat gepikt heeft .... dat is een en al slappe zak :D
Had hooguit nog verwacht dat de andere Strong hand zou worden, maar die is nu Lord of Harrenhall.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:09:43 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_206209646
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:39 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik vond dat ze dat toch wel erg duidelijk maakten.

Ik weet verder niet zo goed wat ik van de aflevering vond. Ben iig nog steeds niet razend enthousiast over de serie. Het doet zo 'klein' aan - totaal niet episch -, in vergelijking met GoT vind ik....
Het is qua structuur dan ook gewoon een andere serie en ze proberen het wat dat betreft ook niet te kopiëren. Ik vind die focus hier op telkens dezelfde personages en de spanning die continu opgebouwd wordt juist wel sterk, juist omdat je die karakters zo goed kan ontwikkelen.

Al gaat de verhaallijn vanzelf wel meerdere kanten op :)
Oh.
pi_206210315
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is toch vrij duidelijk in de subtext van de aflevering ervoor?
"Beste Alicent, ik heb de vorige hand voor je opgeruimd, nu ben jij weer aan zet! You owe me!"
En hoepla, papa Alicent terug. Vond t een reelijk logisch vervolg.

Dat Viserysdat gepikt heeft .... dat is een en al slappe zak :D
Had hooguit nog verwacht dat de andere Strong hand zou worden, maar die is nu Lord of Harrenhall.

Je zegt het zelf, "in de subtekst" dus speculatie, aannemelijk zeker, maar toch speculatie en niet duidelijk uitgebeeld in de show. Maar de hand wordt gespeeld door een geweldige acteur dus geen ramp dat hij weer terug is.

Het is een move dat grote invloed zal hebben op de machtsverhoudingen tussen de greens en rheynera dus wel jammer dat ze daar simpelweg geen tijd voor hebben genomen om het in beeld te brengen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:21:07 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206210372
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
Je zegt het zelf, "in de subtekst" dus speculatie, aannemelijk zeker, maar toch speculatie en niet duidelijk uitgebeeld in de show. Maar de hand wordt gespeeld door een geweldige acteur dus geen ramp dat hij weer terug is.
Het is een move dat grote invloed zal hebben op de machtsverhoudingen tussen de greens en rheynera dus wel jammer dat ze daar simpelweg geen tijd voor hebben genomen om het in beeld te brengen.
Niet alles hoeft letterlijk benoemd, uitgespeeld en uitgespeld te worden toch? Subtekst (en zaken waar echt wel naar gehint is) zijn onderdele van een show die gaat over politieke intrige en subtiliteit. Het is geen teletubbies.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_206210420
Mweh, ik vond er voor de tweede keer geen hondenkut aan. Ligt deels aan de acteurs vermoed ik. Geef het misschien nog één aflevering.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206210589
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Niet alles hoeft letterlijk benoemd, uitgespeeld en uitgespeld te worden toch? Subtekst (en zaken waar echt wel naar gehint is) zijn onderdele van een show die gaat over politieke intrige en subtiliteit. Het is geen teletubbies.
Het is een plothole dat is wat het is. Zou me niet eens verbazen dat ze het wel gefilmd hebben maar eruit hebben geknipt in de editing room en we straks een deleted scene krijgen bij de Blu ray uitgave van het eerste seizoen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206210624
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:25 schreef Akathisia het volgende:
Mweh, ik vond er voor de tweede keer geen hondenkut aan. Ligt deels aan de acteurs vermoed ik. Geef het misschien nog één aflevering.
Het is heel veel opbouw. Als een lange intro van een hele seizoen. Hoewel er ijzersterke stukken inzitten is dit geen serie die ik mensen zal aanbevelen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:43:47 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_206210631
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het is een plothole dat is wat het is.
Ik zou de definitie van plothole nog eens opzoeken.
Oh.
  FOK!fotograaf woensdag 5 oktober 2022 @ 11:53:06 #189
364681 over_hedge
pi_206210762
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het is een plothole dat is wat het is. Zou me niet eens verbazen dat ze het wel gefilmd hebben maar eruit hebben geknipt in de editing room en we straks een deleted scene krijgen bij de Blu ray uitgave van het eerste seizoen.
Dat is niet hoe plotholes werken. Maar oke :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206210766
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:40 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het is een plothole dat is wat het is. Zou me niet eens verbazen dat ze het wel gefilmd hebben maar eruit hebben geknipt in de editing room en we straks een deleted scene krijgen bij de Blu ray uitgave van het eerste seizoen.
Nee, een plothole is een gebeurtenis in het verhaal dat simpelweg op geen enkele logische manier te verklaren is omdat er een fout is gemaakt door de schrijvers. Zoals toen de ouders van Ross in Friends zeiden dat zijn dochter Emma hun eerste kleinkind is, terwijl ze in de eerste seizoenen al een kleinkind hadden (Ross' zoontje Ben). Een personage dat later totaal niet meer voorkwam in de serie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206210869
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nee, een plothole is een gebeurtenis in het verhaal dat simpelweg op geen enkele logische manier te verklaren is omdat er een fout is gemaakt door de schrijvers. Zoals toen de ouders van Ross in Friends zeiden dat zijn dochter Emma hun eerste kleinkind is, terwijl ze in de eerste seizoenen al een kleinkind hadden (Ross' zoontje Ben). Een personage dat later totaal niet meer voorkwam in de serie.
Mweh, niet echt een geweldig voorbeeld. Een plothole wijst meestal op een inconsistentie die regelrecht tegen de logica waaruit het verhaal opgebouwd is ingaat. Dit is meer een "oeps, vergeten"-foutje.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:06:59 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206210947
Zelf het gesprek tussen Alicent en Larys missen en dan maar zeggen dat het een plothole is.
pi_206211160
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
Zelf het gesprek tussen Alicent en Larys missen en dan maar zeggen dat het een plothole is.
Link?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 12:37:37 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206211369
quote:
"I assume you will write to your father?" Beetje karig voor zo'n belangrijke gebeurtenis :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206211383
Kan iemand een poll maken welke teams users steunen. A team green B team rheynera/Damon :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 13:01:35 #197
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206211412
POLL
pi_206211433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:01 schreef Momo het volgende:
[poll=4508]
_O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 13:07:45 #199
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206211468
POLL
*Aflevering
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 13:16:48 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206211577
POLL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')