Soms lees ik ook wel met kromme tenenquote:
Daarom let go ... nog 5 in de llodsquote:Op woensdag 28 september 2022 01:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Soms lees ik ook wel met kromme tenenmaar hey we maken allemaal fouten hoor.
Zelfs fouten bij het corrigeren van een ander
We hebben nog 11 maandenquote:Op woensdag 28 september 2022 01:40 schreef mario390 het volgende:
altijd hetzelfde en geen tijdopdracht
Ik lees het morgen welquote:Op woensdag 28 september 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom let go ... nog 5 in de llods
Goedemorgen Dotquote:Op woensdag 28 september 2022 05:40 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️ Alles nog in diepe rust op de streams
Morguh Engine. ☕️quote:Op woensdag 28 september 2022 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot![]()
Waarom verdwijnen er posts?
Ah okay.quote:Op woensdag 28 september 2022 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine. ☕️
Omdat het over andere user/s ging en niet over de streams
Morguh Fritsie. ☕️quote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2022 06:33 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop nog steeds op een vroeg alarm. Gewoon voor ons vroege vogels
En dan direkt 'n fysiek zware opdracht, en nee niet eerst 'n uurtje oefenen.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:33 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop nog steeds op een vroeg alarm. Gewoon voor ons vroege vogels
Precies. Zoiets. Geen tijd om make-up te doen. Af en toe een minuut plaspauze.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan direkt 'n fysiek zware opdracht, en nee niet eerst 'n uurtje oefenen.
En dan niet 'n opdracht van 1.5 uur maar gelijk een van 5 dagen ofzo, en dan alleen
zaterdag en zondag rust. Laat ze allemaal maar gaan paalzitten bv
Is het droog? Kan ie lekker weer buiten rennen.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS![]()
Alles nog in diepe rust. Nog 20 minuten voordat Erik zijn dagelijkse workout komt doen.
Hier wel. Heeft hij mazzel.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is het droog? Kan ie lekker weer buiten rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |