quote:Op woensdag 28 september 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Zoe, waarom ben je zo vroeg wakker?
Erik : Ontbijtdienst he, heeft ze zelf voor gekozen...
Zoe : [mompelt iets]
Erik : Zoe, je moet maar zo zien, werken is het mooiste wat er is ... ik kan er uren naar kijken..
Ik kan er uren naar kijkenquote:Op woensdag 28 september 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Zoe, waarom ben je zo vroeg wakker?
Erik : Ontbijtdienst he, heeft ze zelf voor gekozen...
Zoe : [mompelt iets]
Erik : Zoe, je moet maar zo zien, werken is het mooiste wat er is ... ik kan er uren naar kijken..
Heeft hij dat zelfgemaakt of komt dit masker uit het beautypakket?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Martin, hoe bevalt het manager zijn?
Martin : Ja, veel geleerd. Het is zwaar hoor. Mensen onderschatten dat. Denken alleen even een emailtje sturen..
Dus nu even ontsnappen aan het drukke managerleven, en even een maskertje voor.
[ afbeelding ]
Wat ik zag was het zo'n gekocht maskertje (weet niet of uit beautypakket), en heeft hij er keukenrol/wc papier of zo omheen gedaan.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij dat zelfgemaakt of komt dit masker uit het beautypakket?
Hoelang zijn ze eigenlijk manager?quote:Op woensdag 28 september 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Martin, hoe bevalt het manager zijn?
Martin : Ja, veel geleerd. Het is zwaar hoor. Mensen onderschatten dat. Denken alleen even een emailtje sturen..
Dus nu even ontsnappen aan het drukke managerleven, en even een maskertje voor.
[ afbeelding ]
Dan heb je best wel kans dat hij het gewoon uit het beautypakket heeft gehaaldquote:Op woensdag 28 september 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat ik zag was het zo'n gekocht maskertje (weet niet of uit beautypakket), en heeft hij er keukenrol/wc papier of zo omheen gedaan.
4 weken, Martin is volgende week manager af.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze eigenlijk manager?
een maand.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze eigenlijk manager?
Dus niet zo'n maskertje die al je poriën leeg trekt..... met vel en alquote:Op woensdag 28 september 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is geloof ik een gelmasker wat Martin gebruikt, dus niet een beauty masker.
oh jammer, zag er eigenlijk wel een leuk relletje in, Martin die alvast aan het beautypakket begint....quote:Op woensdag 28 september 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is geloof ik een gelmasker wat Martin gebruikt, dus niet een beauty masker.
Wanda en Kim?quote:Op woensdag 28 september 2022 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douchen Klef en Klef nu zelfs samen?
quote:Op woensdag 28 september 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
4 weken, Martin is volgende week manager af.
Zal wel animo genoeg voor zijn vermoed ik,quote:Op woensdag 28 september 2022 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
een maand.
Als het goed is kunnen ze maar 1 keer manager zijn, zijn alleen herkiesbaar als er geen andere kandidaten zijn en in die maand kunnen ze niet weggestuurd worden.
Twee nu; Madaleine en Janetquote:Op woensdag 28 september 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel animo genoeg voor zijn vermoed ik,
Dat lijkt me wel heel sterk dat ze nu ineens samen gaan douchenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bern en Sasha
maar ik kan het verkeerd gezien hebben
Ze stonden ieder in een aparte douch, maar wel naast elkaarquote:Op woensdag 28 september 2022 09:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel sterk dat ze nu ineens samen gaan douchen
Mag hopen van niet zeg
Ze worden wel steeds klefferquote:Op woensdag 28 september 2022 09:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel sterk dat ze nu ineens samen gaan douchen
Mag hopen van niet zeg
Ah zoquote:Op woensdag 28 september 2022 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze stonden ieder in een aparte douch, maar wel naast elkaar
quote:Op woensdag 28 september 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds kleffer
Dat dat überhaupt mogelijk is, is een wonder...quote:Op woensdag 28 september 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds kleffer
Dat zeg ikquote:Op woensdag 28 september 2022 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
Kusje.. lievvvhoorr
[ afbeelding ]
Man man manquote:Op woensdag 28 september 2022 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
Kusje.. lievvvhoorr
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: “mijn vader werkt bij de Mac Donalds”
Zoë: echt?
Vind hem echt 'n creepquote:Op woensdag 28 september 2022 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
Kusje.. lievvvhoorr
[ afbeelding ]
Dacht dat het aan mij lag, maar jij ziet het ook. In het begin dacht ik ook dat zij trans was, maar volgens mij niet? Niet dat er iets mis mee is, maar gewoon de bouw van haar gezichtjequote:Op woensdag 28 september 2022 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft toch echt wel iets mannelijks, nu lijkt het ook net alsof ze een baardschaduw heeft.
Als ze dit een paar dagen doet breekt heur haar vanzelf afquote:
Zeker goed gezien.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had het toch goed gezien toen Erik op de fiets zat! Het zijn criminelen geworden!
Niet te vergeten al die pruiken die ze die heeft.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag, maar jij ziet het ook. In het begin dacht ik ook dat zij trans was, maar volgens mij niet? Niet dat er iets mis mee is, maar gewoon de bouw van haar gezichtje
Ja ik heb d'r een keer met haar eigen haar gezien en dan ziet ze er meteen leuker uit.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te vergeten al die pruiken die ze die heeft.
Het is ook haar manier van bewegen, lopen vooral.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag, maar jij ziet het ook. In het begin dacht ik ook dat zij trans was, maar volgens mij niet? Niet dat er iets mis mee is, maar gewoon de bouw van haar gezichtje
Nou dat komt meer doordat ze een beetje stevig isquote:Op woensdag 28 september 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is ook haar manier van bewegen, lopen vooral.
Donkere vrouwen hebben vaker last haargroei op bepaalde plekken.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft toch echt wel iets mannelijks, nu lijkt het ook net alsof ze een baardschaduw heeft.
Pfffff klef. Uitgesteld verlangen. 1 keer neuken en het is over.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh nóg een kusje.. zooww iievvv...
[ afbeelding ]
Ik zal wel spuit11 zijn.... Dat is niet haar eigen haar, da's 'n pruikquote:Op woensdag 28 september 2022 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze dit een paar dagen doet breekt heur haar vanzelf af
Je spuit als eerstquote:Op woensdag 28 september 2022 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zal wel spuit11 zijn.... Dat is niet haar eigen haar, da's 'n pruik
Die vraag is nog niet beantwoord.. hoe vaak ze "het" al doen daar , of ze dan streamvrij krijgen van Feboquote:Op woensdag 28 september 2022 10:35 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Pfffff klef. Uitgesteld verlangen. 1 keer neuken en het is over.
soort van smeltenquote:Op woensdag 28 september 2022 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je spuit als eerst
Maar inderdaad, ze heeft een pruik, maar ook die kunnen kapot
Ze klikken wel met elkaarquote:Op woensdag 28 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Jan willem erbij
die oude zemelaar
had het niet verwachtquote:
Je krijgt Berend er niet onder, ik denk dat JW dat inmiddels wel door heeftquote:Op woensdag 28 september 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
had het niet verwacht
omdat JW nog al bepalend wil zijn
na de lunch voor de beautymiddagquote:Op woensdag 28 september 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee al wanneer die presentaties van managers worden gehouden?
Na de lunch.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee al wanneer die presentaties van managers worden gehouden?
Dat duurt nog even.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
na de lunch voor de beautymiddag
Ik ben enorm benieuwdquote:Op woensdag 28 september 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Madeleine wil kleren lenen voor haar speech
Vies wijfquote:Op woensdag 28 september 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Madeleine wil kleren lenen voor haar speech
Watquote:Op woensdag 28 september 2022 11:22 schreef D. het volgende:
Madeleine: Leila is homofoob, ze kan niet tegen andermans make-up
Of een ander woord
Esther is homofoob zei zequote:Op woensdag 28 september 2022 11:22 schreef D. het volgende:
Madeleine: Leila is homofoob, ze kan niet tegen andermans make-up
Of een ander woord
Hoezo? Ik vind hem helemaal niet kortzichtigquote:Op woensdag 28 september 2022 11:18 schreef puzziepie het volgende:
GJ weer met zijn kortzichtigheid![]()
Walgelijk figuur
dus vroeg eten is geen probleem maar laat welquote:Op woensdag 28 september 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben opstandig : Gek wijf ... ik wil weg hier.. gestoorde mensen.
Heeft geloof ik iets te maken met het feit dat er na 1,5 uur geen ontbijt meer is.
Het ging over Leila toch, en dat ze lippenstift heeft gejat?quote:Op woensdag 28 september 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther is homofoob zei ze
ze bedoeld een ander woord
komt lekker intelligent over
Hij is kortzichtig.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind hem helemaal niet kortzichtig
1quote:Op woensdag 28 september 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
Streams maar aanzetten. Keuzestress tussen 1 en 2
nee Estherquote:Op woensdag 28 september 2022 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging over Leila toch, en dat ze lippenstift heeft gejat?
Oh vind ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |