abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:35:57 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206190723
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:29 schreef Marcoss het volgende:
Dan zijn ze bij Jumbo van het "probleem" Groenewegen af die grote koersen wil rijden, maar daar geen plaats voor is met zoveel toprenners, heb je nog geen jaar later een nieuwe topsprinter die mogelijk in dezelfde situatie terecht komt :D

Niet verwacht dat hij zo snel zulke enorme stappen zou zetten dit jaar
Hij heeft nog geen grote ronde gereden, hebben ze in geen van de 3 een plek voor hem volgend jaar? Of doel je op koersen als Gent-Wevelgem, Frankfurt en Hamburg?
pi_206190770
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft nog geen grote ronde gereden, hebben ze in geen van de 3 een plek voor hem volgend jaar? Of doel je op koersen als Gent-Wevelgem, Frankfurt en Hamburg?
Bedoelde meer in het algemeen ja. In de grote rondes gaan ze vaak voor klassementsrenners en heb je ook Wout nog, terwijl je Wout en Laporte al hebt voor de lastigere eendagskoersen waar ook een sprint mogelijk is. Dan blijven de "echte" sprintkoersen over voor Kooij of de kleine koersen die Wout en Laporte dan overslaan.

Volgens mij is het de bedoeling dat hij volgend jaar de Giro rijdt (maar misschien besluit Roglic daar een keer voor te gaan en gaat dat ook niet door) en als deze ontwikkeling door blijft gaan, zal hij vast ook de Tour mee willen maken. En dat lijkt me bij Jumbo sowieso geen optie de komende jaren. Maar misschien dat hij zelf die focus op de Tour veel minder heeft en Jumbo hem meer kansen kan bieden dan ik nu denk.
pi_206190786
Jumbo zou sowieso in de Giro en Vuelta kansen moeten bieden aan Kooij, maar ook aan bv. Bouwman om voor ritten te gaan.

Zou zonde zijn als alles in die rondjes wordt gezet op kopman Faalwijk die denkt dat hij nog mee kan doen voor de zege of dat die schansspringer het voor de zoveelste keer mag verkloten.
pi_206190831
47-47 ook qua overwinnen voor Jumbo vs Quickstep.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 3 oktober 2022 @ 17:49:17 #205
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206190854
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:42 schreef Halcon het volgende:
Jumbo zou sowieso in de Giro en Vuelta kansen moeten bieden aan Kooij, maar ook aan bv. Bouwman om voor ritten te gaan.

Zou zonde zijn als alles in die rondjes wordt gezet op kopman Faalwijk die denkt dat hij nog mee kan doen voor de zege of dat die schansspringer het voor de zoveelste keer mag verkloten.
Ik hoop eigenlijk dat Roglic de Giro weer eens probeert want de Tour gaat hij niet meer winnen. En alleen die Vuelta's op zijn palmares doen zijn status als klassementsrenner geen eer aan.

Maar dat zou helaas wel ten koste van de ambitie van mannen als Bouwman en wellicht Kooij gaan
pi_206190862
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:42 schreef Halcon het volgende:
Jumbo zou sowieso in de Giro en Vuelta kansen moeten bieden aan Kooij, maar ook aan bv. Bouwman om voor ritten te gaan.

Zou zonde zijn als alles in die rondjes wordt gezet op kopman Faalwijk die denkt dat hij nog mee kan doen voor de zege of dat die schansspringer het voor de zoveelste keer mag verkloten.
De schansspringer heeft vaker wel resultaat gehaald dan dat hij het verkloot heeft in ieder geval..

En denk niet dat Kruijswijk nog een keer als kopman start, hooguit als gedeeld kopman. Vingegaard zal vast voor de Tour blijven gaan, Roglic voor Tour/Vuelta (en misschien een keer Giro i.p.v. 1 van de andere 2) en je hebt ook Kelderman nog. Je kunt dan Kooij inderdaad opstellen in de ronde waar Roglic en Vingegaard niet starten, maar je hebt wel meer goede renners binnen de ploeg die vast een keer voor eigen kans willen gaan (zoals bijvoorbeeld ook Bouwman ja). Dus een sprinttrein krijgt hij dan sowieso niet mee, hooguit 1 of 2 renners ter ondersteuning. Geloof niet dat Jumbo start in een grote ronde zonder mee te doen in het hooggebergte.
pi_206190876
Wat is het verschil met UCI-puntentelling met die andere puntentelling? Ik bedoel waarvoor dient die andere puntentelling?

Voorbeeld: Davide Ballerini heeft vandaag 200 UCI punten en 125 andere punten.
pi_206190912
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:51 schreef Idisrom het volgende:
Wat is het verschil met UCI-puntentelling met die andere puntentelling? Ik bedoel waarvoor dient die andere puntentelling?

Voorbeeld: Davide Ballerini heeft vandaag 200 UCI punten en 125 andere punten.
Op de PCS-site, bedoel je? Dat zijn de punten voor de ranking die PCS zelf opstelt (net als CQ-ranking bijvoorbeeld). Die hebben een eigen puntentelling
pi_206190931
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk dat Roglic de Giro weer eens probeert want de Tour gaat hij niet meer winnen. En alleen die Vuelta's op zijn palmares doen zijn status als klassementsrenner geen eer aan.

Maar dat zou helaas wel ten koste van de ambitie van mannen als Bouwman en wellicht Kooij gaan
De Tour gaat hij inderdaad niet meer winnen. Ik zou hem daar inzetten als meesterknecht van Vingegaard. Daar is hij prima voor geschikt. Als Jumbo kun je ook beter vol voor de Tour gaan. De Tour winnen, dan is het seizoen al grotendeels geslaagd. Ik zou niet de Tour 2023 inruilen voor Vuelta 2023 + Giro 2023, laat staan een van die twee.

Vol voor de Giro gaan, past daar niet echt bij, dus zou het niet doen. Vuelta kan dan misschien wel, maar zou dan niet in de ploeg alleen maar renners opnemen die alleen maar geen knechten voor Roglic en verder niets.

Kruijswijk als kopman zou ik helemaal niet meer aan beginnen. Laat 'm gewoon wat vrijbuiten. Wat knechten voor Vingegaard in de Tour, al vind ik hem niet de meest geschikte knecht.
pi_206190935
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Op de PCS-site, bedoel je? Dat zijn de punten voor de ranking die PCS zelf opstelt (net als CQ-ranking bijvoorbeeld). Die hebben een eigen puntentelling
Ja, ik zag het op de PCS-lijst. Maar waarom hanteert die een eigen puntentelling?
Omdat PCS veel verder teruggaat in de geschiedenis met de puntentelling?
pi_206190940
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
De schansspringer heeft vaker wel resultaat gehaald dan dat hij het verkloot heeft in ieder geval..

En denk niet dat Kruijswijk nog een keer als kopman start, hooguit als gedeeld kopman. Vingegaard zal vast voor de Tour blijven gaan, Roglic voor Tour/Vuelta (en misschien een keer Giro i.p.v. 1 van de andere 2) en je hebt ook Kelderman nog. Je kunt dan Kooij inderdaad opstellen in de ronde waar Roglic en Vingegaard niet starten, maar je hebt wel meer goede renners binnen de ploeg die vast een keer voor eigen kans willen gaan (zoals bijvoorbeeld ook Bouwman ja). Dus een sprinttrein krijgt hij dan sowieso niet mee, hooguit 1 of 2 renners ter ondersteuning. Geloof niet dat Jumbo start in een grote ronde zonder mee te doen in het hooggebergte.
Dat zou ik jammer vinden, want dat betekent eigenlijk dat iemand als Kooij op termijn weer moet vertrekken, omdat hij onvoldoende ondersteuning krijgt in een grote ronde en de focus (teveel) op het klassement ligt.
  maandag 3 oktober 2022 @ 18:00:55 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206190963
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
De Tour gaat hij inderdaad niet meer winnen. Ik zou hem daar inzetten als meesterknecht van Vingegaard. Daar is hij prima voor geschikt. Als Jumbo kun je ook beter vol voor de Tour gaan. De Tour winnen, dan is het seizoen al grotendeels geslaagd. Ik zou niet de Tour 2023 inruilen voor Vuelta 2023 + Giro 2023, laat staan een van die twee.

Vol voor de Giro gaan, past daar niet echt bij, dus zou het niet doen. Vuelta kan dan misschien wel, maar zou dan niet in de ploeg alleen maar renners opnemen die alleen maar geen knechten voor Roglic en verder niets.

Kruijswijk als kopman zou ik helemaal niet meer aan beginnen. Laat 'm gewoon wat vrijbuiten. Wat knechten voor Vingegaard in de Tour, al vind ik hem niet de meest geschikte knecht.
Giro voor Roglic en dan als knecht mee naar de Tour kan prima. Je hebt nog een hoop andere opties daarnaast om mee te nemen.
pi_206190992
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Giro voor Roglic en dan als knecht mee naar de Tour kan prima. Je hebt nog een hoop andere opties daarnaast om mee te nemen.
Dan zal hij in de Tour wel minder zijn dan in de Giro. Op halve kracht gaat hij de Giro ook niet winnen. Hij zal er dan wel vol voor moeten gaan en dat lijkt me eigenlijk altijd ten koste te gaan van de Tour.

Hij ligt nog tot en met 2025 vast voor een ongetwijfeld vorstelijk salaris. Zou 'm dan in elk geval zo inzetten dat hij nog drie keer vol bij kan dragen aan een Tourzege. Zelf gaat 'ie 'm inderdaad niet meer winnen.
  maandag 3 oktober 2022 @ 18:07:45 #214
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206191015
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan zal hij in de Tour wel minder zijn dan in de Giro. Op halve kracht gaat hij de Giro ook niet winnen. Hij zal er dan wel vol voor moeten gaan en dat lijkt me eigenlijk altijd ten koste te gaan van de Tour.

Hij ligt nog tot en met 2025 vast voor een ongetwijfeld vorstelijk salaris. Zou 'm dan in elk geval zo inzetten dat hij nog drie keer vol bij kan dragen aan een Tourzege. Zelf gaat 'ie 'm inderdaad niet meer winnen.
Als ik Roglic was zou ik daar niet mee akkoord gaan. Een renner van zijn statuur verdient het om buiten de Tour zelf zijn koersen uit te kiezen. Als hij voor de Giro wil gaan moet je daar als ploeg gewoon een mooi team voor samen stellen, wat gewoon kan zonder de Tourplannen in de weg te zitten.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 18:19:41 #215
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206191113
Als Roglic op z'n fiets blijft zitten kan hij nog steeds de Tour winnen.

Uh, laat maar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 18:28:52 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206191190
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Roglic op z'n fiets blijft zitten kan hij nog steeds de Tour winnen.

Uh, laat maar.
Het niveau heeft ie daarvoor nog steeds wel denk ik ja, maar het geschetste scenario geloof ik haast niet meer in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206191362
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als ik Roglic was zou ik daar niet mee akkoord gaan. Een renner van zijn statuur verdient het om buiten de Tour zelf zijn koersen uit te kiezen. Als hij voor de Giro wil gaan moet je daar als ploeg gewoon een mooi team voor samen stellen, wat gewoon kan zonder de Tourplannen in de weg te zitten.
Ik zou hem zeker wel inspraak geven, maar hoofddoel blijft uiteraar de Tour winnen en individuele wensen mogen niet ten koste gaan van dat hoofddoel. Afgelopen editie was hij in de Tour een hele belangrijke pion in het tactische spel.

Als hij als kopman naar de Tour gaat, is het de laatste jaren eigenlijk ook elke keer wel wat.
  maandag 3 oktober 2022 @ 18:55:56 #218
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206191435
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik zou hem zeker wel inspraak geven, maar hoofddoel blijft uiteraar de Tour winnen en individuele wensen mogen niet ten koste gaan van dat hoofddoel. Afgelopen editie was hij in de Tour een hele belangrijke pion in het tactische spel.

Als hij als kopman naar de Tour gaat, is het de laatste jaren eigenlijk ook elke keer wel wat.
Roglic als kopman naar de Giro sturen hoeft zijn rol als knecht in de Tour totaal niet in de weg te staan. Ze laten Wout toch ook voor de groene trui gaan? Als iets ten koste zou kunnen gaan van het hoofddoel is dat het wel.
pi_206192630
Ik heb het interview met Remco beluisterd, en mijn gevoel is dit.
Hij blijft en rijdt in 2023 bij Quick-Step, maar ik denk niet dat hij de volle vier jaar vol gaat maken (hij zelf sprak over drie jaar tot en met eind 2026).
Ik denk dat hij 2023 vooral als test ziet, hoe de ploeg Quick Step zich kan verweren tegen andere teams.

Ik denk ook dat Remco in 2023 voor de Giro gaat, tenzij de Tour nog interessante tijdritten gaat bedenken.
pi_206192759
Jumbo gaat Kooij wel echt een flinke upgrade in zijn programma moeten gaan bieden om hem tevreden te blijven houden. Hij zal wel weer UAE doen volgend jaar (terwijl ik hem liever als kopman in KBK zie starten aangezien Wout die vaak skipt) en ik zou toch ook, ondanks Wout, eens kijken hoe ver hij kan komen als beschermde renner in Gent-Wevelgem. En daarna zou ik speciaal voor hem eindelijk weer eens deelnemen aan de Scheldeprijs. Dat lijkt me een mooi opstapje om naar de Giro te gaan.

Alles bij elkaar kom je dan bij zoiets uit:

UAE Tour
Samyn (die koers moet ie kunnen winnen)
Parijs-Nice/Tirreno (de koers die Wout niet rijdt)
Brugge-De Panne
Gent-Wevelgem
Giro
ZLM Tour
Polen
WK (hij zal wel weer de beloftenkoers gaan doen, hoe belachelijk dat ook zou zijn)
BEMER Cyclassics
Deutschland Tour

En dan in principe zou hij in al deze koersen, misschien op Gent-Wevelgem na, de absolute kopman moeten zijn.

Jumbo gaat sowieso eens wat knopen moeten doorhakken. Ze zijn een Nederlandse ploeg, Kooij en Leemreize ontwikkelen zich, Bouwman heeft zich ontdekt in de Giro, Mick van Dijke mag ook wel eens ergens voor eigen kans gaan rijden ipv overal leadout voor Kooij moeten zijn en ik kan me niet voorstellen dat Van Baarle nergens zijn kansen gaat krijgen.

De beste oplossing lijkt inderdaad te zijn om Roglic voortijdig te lozen en ik zou toch goed nadenken of, hoe gek het ook mag klinken, je wel met Laporte door moet na volgend seizoen. Hij is dan 30, maar je hebt in de voorjaarskern ook al Van Aert, Van Baarle, Benoot, Tratnik en een steeds beter wordende Van Hooydonck met langlopende contracten.
  maandag 3 oktober 2022 @ 20:48:31 #221
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206193270
Kooij is echt een fenomeen. Fucking called it. _O_

Maar Jumbo's luxeprobleem wordt inderdaad wel groter en groter. :D
  maandag 3 oktober 2022 @ 20:53:17 #222
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206193333
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Kooij is echt een fenomeen. Fucking called it. _O_

Maar Jumbo's luxeprobleem wordt inderdaad wel groter en groter. :D
Gewoon een wat groter programma rijden in Belgie en Frankrijk. Vanuit Development kan je ook prima aanvullen met o.a. Ryan, Hagenes en Staun-Mittet.
pi_206193336
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Roglic als kopman naar de Giro sturen hoeft zijn rol als knecht in de Tour totaal niet in de weg te staan. Ze laten Wout toch ook voor de groene trui gaan? Als iets ten koste zou kunnen gaan van het hoofddoel is dat het wel.
Wout moest nog verlengen en die moesten ze wel tevreden houden. Dat wordt lastig als hij in de Tour alleen maar moet knechten. Uiteindelijk hebben ze Pogacar in de bergen gesloopt met behulp van Roglic.

In de Giro alles op Roglic zetten betekent en niet optimaal richting de Tour (Roglic) en dat je ook weer andere renners teleur moet stellen.

Je hebt renners aan de deur kloppen die nog wat langer mee kunnen dan Roglic en die ook een keer ergens voor hun kansen willen rijden.
pi_206194279
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Gewoon een wat groter programma rijden in Belgie en Frankrijk. Vanuit Development kan je ook prima aanvullen met o.a. Ryan, Hagenes en Staun-Mittet.
Aan Ryan heb je weinig in de meeste Belgische en Franse koersen. Maar met Van Belle, Kramer en Boven kan je prima een selectie vullen. Maar dat betekent dus wel dat je meer B-koersen gaat rijden en dat zou niet meer het terrein moeten zijn waar je hem op inzet. In die koersen heeft ie zich inmiddels al bewezen.
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 22:10:26 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206194485
twitter


Overgrootvader Rebellin start ook :D
pi_206194553
Lutsenko was in die race in Spanje erg goed. En Sagan was met de WK-bonus ook gewoon 7e twee weken geleden. Die zal er ook wel staan.
  maandag 3 oktober 2022 @ 22:15:36 #227
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206194568
Doen er geen ziedende Amerikaantjes mee?
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 22:20:27 #228
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206194643
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Doen er geen ziedende Amerikaantjes mee?
Alex Howes (EF Education-EasyPost) leads the men’s elite roster, joined by Mat Stephens, Jacob Peterson and David Van Orsdel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 3 oktober 2022 @ 22:23:32 #229
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206194682
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Doen er geen ziedende Amerikaantjes mee?
Er is maar in beperkte mate nagedacht over dit hele gebeuren. Om mee te mogen doen moet je je kwalificeren in de World Series of een joker krijgen van je bond. De grootste gravelscene ter wereld, van Leadville tot Unbound, behoort daar niet toe. Wel punten scoren? Dan moet je even naar Polen, Zweden of de Filippijnen.

Overigens is gelijktijdig ook de Waffle Race in Michigan, maar dat geheel terzijde.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206194820
De beurt van Covi in dienst van Trentin was echt lachwekkend. Nog geen 50 meter volgens mij.
pi_206194916
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:34 schreef wimderon het volgende:
De beurt van Covi in dienst van Trentin was echt lachwekkend. Nog geen 50 meter volgens mij.
Covi valt me het hele seizoen wat tegen. Ja, hij startte het seizoen wel aardig en ja, hij haalde uit in die Giro-rit, maar verder is het bijzonder matig wat hij heeft laten zien.
pi_206194932
quote:
Ophef over aartsgevaarlijke finish Ronde van Kroatië: “De UCI trekt zich niks van ons aan, Jumbo-Visma zie je hier niet meer”

Matej Mohoric (Bahrain Victorious) schreef zondag de Ronde van Kroatië op zijn naam. Jonas Vingegaard verloor in de slotetappe het rood door de bonificatieseconden, maar was blijkbaar al blij dat hij de finish haalde. Ploegmakker Jos van Emden maakte zich namelijk bijzonder boos over de gevaarlijke slotfase van de laatste etappe.

Mohoric sprokkelde bij een tussenspurt onderweg drie seconden en maakte met zijn tweede plaats aan de finish nog eens zes seconden goed op Vingegaard. Hij boog zijn achterstand van vijf seconden zo om in een voorsprong van een seconde. De derde plaats in de eindafrekening was voor de Brit Oscar Onley (Team DSM), op elf seconden van Mohoric.

Na afloop van de etappe met aankomst in Zagreb kwam er echter kritiek. Een tweet van Johan Bruyneel met een video van een deel van het lokale parcours, sprak boekdelen.

De ervaren Van Emden was niet te spreken over de gang van zaken. “Opnieuw is de UCI de UCI. Niet enkel vandaag, maar drie van de zes ritten waren erover. Hoe gaat het ermee David Lappartient”, aldus de Nederlander aan het adres van de UCI-voorzitter. “Zag er goed uit hé? Dit was mijn eerste en mijn laatste keer hier”.

Bij Velonews ging de ploegmakker van Wout van Aert dieper in op zijn kritiek. Van Emden liet daarbij weten dat verschillende renners tijdens de etappe klacht in bij de UCI, zonder succes.

“Voor de lokale ronde was het nog oké, maar tijdens werd het te gevaarlijk”, zei hij. “Deze zaken zouden onaanvaardbaar moeten zijn, maar ik weet niet wat er gedaan kan worden. De UCI zou iets moeten doen, maar ik kan de UCI niet meer serieus nemen. Ze geven gewoon niet om onze veiligheid. We koersten over tramsporen, er was straatmeubilair en kleine paaltjes om te voorkomen dat auto’s konden parkeren. Verder waren er kuilen in de afdaling. En het was niet alleen vandaag, maar het was elke dag op die lokale circuits.”

“Voor mij heeft de UCI alle geloofwaardigheid verloren”, aldus Van Emden. “Ze hebben laten zien dat het ze niets kan schelen. Ze geven gewoon niet om onze veiligheid. Ik ben er 100 procent zeker van dat ze de finale niet controleren. Dit was mijn eerste keer hier, en het zal mijn laatste zijn. Ik denk ook niet dat Jumbo-Visma terug zal keren. De kans om iets te breken is gewoon te groot. Jonas (Vingegaard, red.) vond het niet leuk dat hij het algemene klassement verloor, maar hij zei dat hij zijn nek niet wilde breken. Dat was de beste beslissing. We verloren daardoor de wedstrijd, maar we bleven gezond en dat is het belangrijkste.”
pi_206196184
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:46 schreef TheArt het volgende:

[..]
Covi valt me het hele seizoen wat tegen. Ja, hij startte het seizoen wel aardig en ja, hij haalde uit in die Giro-rit, maar verder is het bijzonder matig wat hij heeft laten zien.
Druk van de FCPL. Zo'n miljoenenstrijd voor je kunnen maar een paar mensen aan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206196273
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:48 schreef wimderon het volgende:

[..]

Mja, ze wonnen vorig jaar nog de rit op deze aankomst, het is niet dat het helemaal nieuw is.. en vraag me af of deze teksten er ook op deze manier waren geweest als Mohoric 3e wordt ipv 2e bij de sprint.
pi_206196996
De UCI schrapt per 1 januari 2023 de regel omtrent het maximale verzet voor junioren. De KNWU heeft echter, na overleg met Belgian Cycling, besloten om in 2023 het huidige maximale verzet voor junioren (7,93m) te blijven hanteren in nationale en regionale wedstrijden in Nederland en België.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:24:33 #236
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206197846
Kreder aan het schroeien daar zeker?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:33:47 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206197873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:30 schreef Halcon het volgende:
Kreder aan het schroeien daar zeker?
Met mooie aantal van 55 renners in koers na vandaag ;(
pi_206197965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Met mooie aantal van 55 renners in koers na vandaag ;(
Dat was iets geweest voor Remmert Wielinga.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:37:35 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206198566
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 11:24 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
@:mani89
Terecht dat hier aandacht aan wordt besteed, en mooi om te zien dat Dyball in Azië weer ouderwets fietsles geeft, laat die jongen nooit meer naar een professioneel team vertrekken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206198588
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:37 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Terecht dat hier aandacht aan wordt besteed, en mooi om te zien dat Dyball in Azië weer ouderwets fietsles geeft, laat die jongen nooit meer naar een professioneel team vertrekken.
Team UKYO *;
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:47:58 #242
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206198676
Overigens, binnenkort een Langkawi op Genting Highlands met Astana, UAE, Alpecin, Lotto, Cofidis, Movistar en EF vs. Earl, Dyball, Sainbayar, Budyak, Eyob, Midey, en CELANO. Wat een ongekende luxe.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:00:41 #243
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206200030
De wereldkampioen opent het spel op 90 kilometer.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:01:11 #244
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206200036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Overigens, binnenkort een Langkawi op Genting Highlands met Astana, UAE, Alpecin, Lotto, Cofidis, Movistar en EF vs. Earl, Dyball, Sainbayar, Budyak, Eyob, Midey, en CELANO. Wat een ongekende luxe.
Mooi man.

Ik vind die hele ronde van Taiwan ook wel geniaal. Alleen al de deelnemerslijst, zo'n beetje alle continentale culthelden van de laatste 10 jaar doen eraan mee. Dyball en Kreder en onze favoriete Mongool waren al genoemd, maar je hebt ook Lebas en Marcos Garcia, Jeroen Meijers, Saleh en natuurlijk Reguigui aan de start.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:39:45 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206200458
Puck Moonen doet ook mee met WK gravel!

DNF bij voorbaat.
pi_206200479
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puck Moonen doet ook mee met WK gravel!

DNF bij voorbaat.
Dit jaar op PCS wel vaker een klassering dan een DNF, dus onderschat haar niet.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:41:46 #248
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206200488
Ik maak wel even een topic voor het WK gravel

WLR / [KOERS] WK gravel #1

[ Bericht 61% gewijzigd door Momo op 04-10-2022 15:55:11 ]
  Forum Admin / PR dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:46:18 #249
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_206200546
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit jaar op PCS wel vaker een klassering dan een DNF, dus onderschat haar niet.
Nominatie Wielrenster van het jaar.
pi_206200556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Overigens, binnenkort een Langkawi op Genting Highlands met Astana, UAE, Alpecin, Lotto, Cofidis, Movistar en EF vs. Earl, Dyball, Sainbayar, Budyak, Eyob, Midey, en CELANO. Wat een ongekende luxe.
Worden dit niet enorm matige teams met de reeds zo goed als besliste degradatiestrijd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')