abonnement Unibet Coolblue
pi_206122453
Izzy maakt een systemisch (fak ik weet dat ik dat woord altijd fout gebruik en een ander woord bedoel maar goed... )punt.
Wat Izzy zegt is: als we klimaatverandering ECHT willen aanpakken moeten we dat allemaal doen.
We moeten dat als samenleving doen. Als wereld.

Wat Izzy zegt is dat dingen zoals voor 10 euro naar Kreta vliegen voor de lol en dan in 4 uur net zoveel uitstoot produceren als met 6 maanden eten koken op je fornuis, EIGENLIJK debiel zijn.

Waar Izzy voor pleit is dat we er als groep iets aan gaan doen.

Vervolgens wordt Izzy door die journalist op haar individuele gedrag aan gesproken en dat is een fallacy.
De journalist pakt Izzy niet op het punt wat ze maakt. De journalist valt Izzy aan op iets totaal anders.

En omdat Izzy 18 jaar is heeft ze nog niet geleerd hoe ze met zo;n oneerlijke journalist om moet gaan.
Izzy had moeten zeggen: jij bent nu wat anders aan het aanvallen. Je probeert het onderwerp te veranderen.
Ik heb het over systemisch verandering OMDAT dit niet op individueel niveau geregeld kan worden en vervolgens val je mij als individu aan.

Dat is een vies en laag spelletje.
En dat die journalist dan vervolgens nog begint te lachen en net doet alsof Izze dom is, maakt het filmpje alleen maar smeriger.

Izzy heeft het bij het juiste eind. Die journalist is een coorporate stooge die de agenda van de allerrijksten in stand houdt met haar retoriek.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 21:09:46 #2
269689 crew  Viv
pi_206122935
Hoi, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. :)

Wie is Izzy? :?

Was dit wellicht bedoeld als reactie ergens op, in plaats van een nieuw topic?
pi_206123593


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2022 22:12:17 ]
pi_206124140
Owkay
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')