FOK!forum / Digital Corner / Nieuw Lightning kabeltje Apple “opladen uit”
TheoddDutchGuydinsdag 27 september 2022 @ 19:43
Heb nog een wat oudere iPad Pro (10.5 model uit 2017 of 18), werkt verder helemaal prima.
Oude kabeltje had een breukje vooral aan de buitenkant, laad nog wel op maar enfin ik koop een nieuwe kabel.

Nieuwe kabel binnen, maar weigert te laden.
Aangesloten op het 12w adapter die bij de iPad hoort.

Ander blok geprobeerd zoals een snellader, dan staat er geen opladen uit, maar word de batterij overduidelijk ook niet geladen.
In dit geval stond het toevallig nog op 65%, daar bleef het dan op hangen ondanks ogenschijnlijk op aan het laden.

Even geen verklaring voor?
Het_Bokjedinsdag 27 september 2022 @ 22:16
De nieuwe kabel werkt niet goed. (duh)

(bij gebrek aan details zou ik gewoon een retourtje regelen, WKOA enzo)

Only Apple, moeilijk doen om een USB-kabel :')
Geen HighSpeedPowerDeliveryAppleBoltLightningTurbogecertificeerde Appelkabel kopen :')

Een iPad uit 2017 kan niet meer natuurlijk. Weg ermee.
TheoddDutchGuywoensdag 28 september 2022 @ 17:05
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:16 schreef Het_Bokje het volgende:
De nieuwe kabel werkt niet goed. (duh)

(bij gebrek aan details zou ik gewoon een retourtje regelen, WKOA enzo)

Only Apple, moeilijk doen om een USB-kabel :')
Geen HighSpeedPowerDeliveryAppleBoltLightningTurbogecertificeerde Appelkabel kopen :')

Een iPad uit 2017 kan niet meer natuurlijk. Weg ermee.
Ding doet het nog helemaal als nieuw, waarom zou ik het weg doen?

Ik heb gisteren nog bij Apple zelf kabeltje gekocht, doet het zoals het hoort.
Die andere kabel, claimed echt te zijn maar bleek toch nep.
Normaal trap ik er niet in, maar dit keer wel.