Helemaal niets arrogant. Hij ziet het allemaal erg helder. De enige die daar wakker is, samen met Nadir, Wendy en Barend.quote:
Gejat van Paddingtonquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is dat met die gele regenjas?
Ik zie die heel de week al overal .......
Vind ik niet. Hij zegt tenminste hoe het is.quote:
Dat is al een paar jaar modequote:Op dinsdag 27 september 2022 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is dat met die gele regenjas?
Ik zie die heel de week al overal .......
Eensquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niets arrogant. Hij ziet het allemaal erg helder. De enige die daar wakker is, samen met Nadir, Wendy en Barend.
"wakker" is in deze setting gelijk aan "Niet meer meedoen aan waar ze voor ingeschreven hebben" ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niets arrogant. Hij ziet het allemaal erg helder. De enige die daar wakker is, samen met Nadir, Wendy en Barend.
M’n dochter heeft hem ookquote:
Welke pollssssquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:57 schreef D. het volgende:
Even de polls vergeleken
Er zijn 3 mensen die in beide polls geen enkele stem hebben:
Isaac
Janet
Esther
Als in dat ze iedereen kunnen doorzien daar.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"wakker" is in deze setting gelijk aan "Niet meer meedoen aan waar ze voor ingeschreven hebben" ?
Hij valt in herhaling om iets wat 1 keer is gebeurd, vind iedereen slappe hap. Vindt zichzelf heel geweldig...Negatief over alles...quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lastig, ze denken allen stuk voor stuk dat alle anderen om hun heen sukkels zijn...quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als in dat ze iedereen kunnen doorzien daar.
Oja de minst heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
De favorieten, en de MINST favorieten
Daar is een reden voor, en dat hij in herhaling valt is iets wat een bekend dingetje is voor een RLS, zo kunnen ze in de montage die uitspraken er uit pikken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij valt in herhaling om iets wat 1 keer is gebeurd, vind iedereen slappe hap. Vindt zichzelf heel geweldig...Negatief over alles...
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is een reden voor, en dat hij in herhaling valt is iets wat een bekend dingetje is voor een RLS, zo kunnen ze in de montage die uitspraken er uit pikken.
Ik heb er geen antwoord opquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:05 schreef D. het volgende:
Ik heb een vraag
Wat is het verschil tussen een pingpongbal en een beerpongbal?
2 stinkt naar bierquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:05 schreef D. het volgende:
Ik heb een vraag
naar beer bedoel jequote:
Google ffquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:05 schreef D. het volgende:
Ik heb een vraag
ik kon het niet vindenquote:
voor de grote beerquote:
Zie antwoord Fritsiequote:Op dinsdag 27 september 2022 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, maar kan het serieus niet vinden
Nee, dat telt niet, dat doen ze dan pas na gebruik, en die van de bewoners waarschijnlijk nog steeds nietquote:
hier zijn nu nur de overstoere cossersquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord
Eh, geen antwoord
quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier zijn nu nur de overstoere cossers
Nee hoor, geen overstoere Cossers hierquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier zijn nu nur de overstoere cossers
Beerpongballetjes zijn dikker en oranje...quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er eenbij, maar ik was wel serieus
Volgens mij spelen ze met gewoon witte balletjesquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beerpongballetjes zijn dikker en oranje...
In de loods hebben ze oranje balletjes.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze met gewoon witte balletjes
Owquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
In de loods hebben ze oranje balletjes.
ze zijn er in verschillende kleurenquote:
Maar, zwaarder dus, kennelijkquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn er in verschillende kleuren
Goed, weet ik ook gelijk waar Babette staat in mijn aanzien...mag ook wel opdonderen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vond het wel goed dat Babette het net voor Martin opnam tegen GJ. Ze vond het niet kunnen hoe Jeffrey deed tegen Martin (ondanks dat Babette goed kan met Jeffrey). " Als dit vaker gaat gebeuren om op zo'n lompe manier tegen mensen te praten ga ik weg" zei ze tegen GJ. Jeffrey heeft Martin blijkbaar echt op zijn persoon zelf aangesproken met " jij bent een pathologische leugenaar en krijgt nooit meer een baan". Babette vond dat te heftig om iemand zo de grond in te praten. Dat snap ik wel, ondanks dat ik ook pro Jeffrey ben. Maar in deze ben ik pro Martin vandaag.
dan wegen in de ene hand de ping en de andere hand de beerquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan wegen in de ene hand de ping en de andere hand de beer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |