abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 december 2000 @ 08:58:30 #1
8202 rammie
..de verschrikkelijke
pi_554118
Las op bad-brother.com het volgende:
---------------------------------------------------------------------
Deze site is na de blamage van 14 december opgeheven.
100 dagen afgesloten van de buitenwereld? Back to basic?
Nou, misschien in Big Brother België, maar zeker niet in BB Holland. In de live uitzending van 14 december mocht de vriend van Hieke gewoon vrijuit in de tuin wandelen! Ook mams was van de partij. Dit was niet het eerste incident . Eerder mocht Hieke al haar kind zien, kreeg Desiree haar hond (!), mocht Koos met z'n vrouw praten en Robin met z'n moeder. Schandalige afbreuk op het programmaconcept. Of zoals Bianca op 14 december zei:

"Zo hou je het wel uit hé Hieke?"

Iedereen hartstikke bedankt voor jullie steun in de laatste 90 dagen

------------------------------------------------------------------------------

Ik baal van allebei wel, het niet-meer back to basic zijn van BB, en dat bad brother ermee kapt... klasse jongens voor de afgelopen dagen/weken/maanden..en ik hoop dat jullie volgend jaar terug komen. IK geef jullie overigens 100% gelijk. Let BB3 be back-to-basic again !

"Van mij part zijn ze allemaal weg, interesseert me nix"
pi_554145
Wat ik vannacht/vanmorgen terug zag op video (had een feestje gisteren ) , was inderdaad tenenkrommend.

Nou doe ik zelf dit jaar alleen wat mp3 tjes op http://big-brother.mediahits.nl maar ik kan me voorstellen dat je afhaakt bij een walgelijke vertoning als gisteren.

Wanneer ik dat soort zaken wil zien ga ik wel naar de honnymoon quiz kijken ofzo

BB interresseert me echt héél weinig dit jaar, daar komt bij dat ik mijn tijd ook nog moet verdelen tussen BB en De Bus, wat eigenlijk sowieso bijna ondoenelijk is.

Nu wordt De Bus ook regelmatig opgeleukt met van die walgelijke lolligheidjes en extra'tjes, maar wat gisteren bij BB gebeurde spande echt de kroon
Ze kunnen Hieke die 250.000 piek ook rechtstreeks geven, meer manipulatie is bijna niet mogelijk.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:51:05 #3
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_554588
Genaaid door Endemol

Donderdag heb ik m'n website opgezegd. Het was niet makkelijk omdat er per dag ongeveer 3000 bezoekers kwamen kijken. Ik heb er zelf ook erg veel plezier aan beleefd, maar als je op een gegeven moment kotsend naar de wc rent bij het zien van Big Brother dan doe je toch iets verkeerd.

Toen ik in september begon met Bad-Brother.com was ik zeer gemotiveerd om er een leuke fun site van te maken. Kritische nieuwsitems, leuke e-greetings en bewoners info. Ik was klaar om Big Brother, "de uitdaging", te verslaan op het Internet.

Ik, en dus ook mijn bezoekers, kwamen bedrogen uit.

Toen Endemol zijn eerste fouten begon te maken was dat eigenlijk best goed voor Bad-Brother. Het gaf mij de kans lekker te zeiken over het programma en de makers. Het hoogtepunt volgde met de aktie van Ed, die compleet terecht stelde dat nieuwe bewoners geen eerlijke kans krijgen van de 'harde kern'.

Maar toen ging het mis. Big Brother werd zowaar een uitdaging. Frustraties verschenen onder de bewoners die uiteraard de muren op zich af zagen komen. Op zulke momenten kwamen de moedergevoelens van Hummie naar boven die zich gelijk ontfermde over de eenzame bewoners en ze stuk voor stuk in de bloemetjes zette. Kadootjes werden met containers de tuin in gehesen. Vaders, moeders, zussen, broers, kinderen en huisdieren mochten gewoon vrijuit communiceren met de bewoners.

Eenzaamheid en verdriet werden dus verholpen door de redactie. Wij werden als kijkers genaaid omdat we eigenlijk wel benieuwd zijn wie er nou echt 100 dagen lang afgesloten van de buitenwereld kan leven in een huis met 12 vreemden. De emoties die zo'n isolement teweeg brengt is wat Big Brother een leuk programma maakt. Je eigen grenzen leren kennen.

Een ander misselijk punt is de affaire Ferdi-Farid. Bij het afscheid van Ferdi werd Farid in de studio gezet om schuimbekkend z'n vriendin met Ferdi te zien knuffelen en zoenen. En misschien wel de confrontatie te laten aangaan in het kleine studiootje.
Op de laatste nominatiedag was het weer hetzelfde verhaal, maar dan omgekeerd. Dit keer mocht Ferdi schuimbekken toen hij hard met z'n neus op de feiten werd gedrukt op het moment dat Farid de tuin in werd gehesen om met Hieke te kunnen tongen.

De lol was er voor mij toen allang af. Na alle verwen-praktijken zijn de Big Brother bewoners niets meer dan een stel werkelozen op een Morres bankstel. Het is dus niet echt een Big Brother meer en dus hoeft er ook geen Bad Brother meer te zijn.

Ik blijf wel Fokken natuurlijk

BB

Save your breath... use it to blow up your date!
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:00:56 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_554623
Tsja,
Ik vind het jammer voor jou, Bad-Brother, dat jij de eindstreep niet gehaald hebt. Zeker nadat je er zo veel tijd in hebt gestoken.

Ikzelf voel niet de woede die er blijkbaar bij jou wel is.

Probeer het eens van deze kant te bekijken, hoe leuk was het geweest
als er elke week iemand uitging vanwege Heimwee etc. Dan hadden we iedere keer nieuwe mensen gehad, daardoor geen kans op verdieping van relaties tussen bewoners en ga zo maar door.
Ik weet het nog zo net niet.

Blijf je wel Fakepics maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 15-12-2000 12:01]

***
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:08:00 #5
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_554640
Ze hadden er denk ik niet constant nieuwe bewoners ingezet.. Maar het is leuker als de bewoners zo stijf staan van de stress dat er op elk moment een conflict kan ontstaan of dat 2 bewoners steun bij elkaar zoeken en daar weer een romance uit ontstaat.

Nu werden de 'batterijen' van de bewoners constant opgeladen zodat het resultaat is dat we 12 brave burgers in het huis hebben zitten.

Denk wel dat er nog meer Fake pics komen ja

Save your breath... use it to blow up your date!
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:09:10 #6
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_554642
oeps.. 2x geklikt..

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 15-12-2000 12:10]

Save your breath... use it to blow up your date!
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:11:11 #7
7515 Mokum_XXX
Je moet toch wat...
pi_554649
Bad Brother heeft helaas uit vrije wil Big Brother verlaten. En hij was niet eens genomineerd...

Greetz,
Mokum XXX

Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.....
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:27:08 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_554692
quote:
Op 15 december 2000 12:08 schreef Bad_Brother het volgende:
Ze hadden er denk ik niet constant nieuwe bewoners ingezet.. Maar het is leuker als de bewoners zo stijf staan van de stress dat er op elk moment een conflict kan ontstaan of dat 2 bewoners steun bij elkaar zoeken en daar weer een romance uit ontstaat.

Nu werden de 'batterijen' van de bewoners constant opgeladen zodat het resultaat is dat we 12 brave burgers in het huis hebben zitten.


Heb jij weer gelijk in.
quote:
Denk wel dat er nog meer Fake pics komen ja
Gelukkig, ik zag al visioenen van krantekoppen: 'na BB, ook BB Fok! forum saai'

***
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:41:47 #9
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_554740
quote:
Op 15 december 2000 12:11 schreef Mokum_XXX het volgende:
Bad Brother heeft helaas uit vrije wil Big Brother verlaten. En hij was niet eens genomineerd...
hehe.. zo had ik het nog niet bekeken..

En BrightEyes.. je bent een schat!

Save your breath... use it to blow up your date!
pi_554875
Bedankt Bad_Brother voor je mooie bijdrage afgelopen maanden!

Veel succes met je toekomstige sites!


Greetz

| You should have no expectation of privacy! |
  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 13:30:48 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_554896
Doei, lekker belangrijk. Voor mijn part gaan jullie allemaal weg.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 december 2000 @ 15:33:16 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_555377
Waar haal ik nu m'n scenario nr.3?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 15 december 2000 @ 16:20:18 #13
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_555621
aangezien ik ineens meer vrije tijd heb zal ik een 3e scenario online zetten...

Je snapt wel dat de woorden "Hummie" en "tepelklem" er veelvuldig in zullen voorkomen.

Save your breath... use it to blow up your date!
  vrijdag 15 december 2000 @ 16:23:35 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_555638
Tja, alles voor de kijkcijfers
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_555651
De site heeft me de afgelopen maanden veel laten lachen en vermaakt!!! (in tegenstelling tot BB zelf )

Bedankt!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 15 december 2000 @ 22:16:25 #16
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_556599
quote:
Genomineerden glunderen

Desiree heeft na haar lange gesprek in de dagboekkamer een gesprek met Georgie. Dees: "Ik was benieuwd of er fanmail komt. Ze hebben tegen mij verteld van wel", zegt ze glunderend. Het bezoek aan de dagboekkamer heeft haar goed gedaan. Koos moest ook komen. Ook hij komt met een grote lach terug. Big Brother is de genomineerden duidelijk aan het oppeppen.

Bron: big-brother.nl
I rest my case.. ze blijven er gewoon mee doorgaan... ga me niet meer druk maken ook. Einde Big Brother.. ik ga lekker aan het bier

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 15-12-2000 22:17]

Save your breath... use it to blow up your date!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')