abonnement Unibet Coolblue
pi_206119493
quote:
AMSTERDAM - De afgelopen dag zijn 117 nieuwe mensen met corona opgenomen in ziekenhuis, aldus het LCPS. Dat is het hoogste aantal nieuwe opnames sinds 5 augustus. Het aantal coronabesmettingen loopt ook op, meldt het RIVM. Het RIVM houdt rekening met het begin van een najaarsgolf.

In de ziekenhuiscijfers maakt het LCPS geen onderscheid tussen mensen die mét corona of door corona zijn opgenomen.

Het aantal bevestigde besmettingen stijgt volgens het instituut in heel Nederland en onder vrijwel alle leeftijdsgroepen, maar met name onder mensen van 70 jaar en ouder. Het RIVM heeft een site waar mensen kunnen doorgeven of ze coronaklachten hebben. Op die Infectieradar stijgt het aandeel deelnemers met coronaklachten eveneens.

Vanwege de stijging en de vooruitzichten vraagt het RIVM „extra aandacht voor vaccineren, testen en de andere basisadviezen.”

Nieuwe opnames
In totaal liggen er momenteel 631 mensen met corona in de ziekenhuizen. Dat zijn er dertig meer dan maandag. De stijging van het aantal patiënten met corona in de ziekenhuizen ging minder snel dan het aantal nieuwe opnames, omdat er ook mensen de afdelingen mochten verlaten.

Op de verpleegafdelingen werden afgelopen etmaal 113 nieuwe patiënten met corona opgenomen. In totaal worden in de klinieken op dit moment 596 mensen met corona verzorgd, 28 meer dan een etmaal geleden. Op de intensive cares werden 4 nieuwe patiënten met corona opgenomen. Het aantal mensen met een coronabesmetting op de ic’s steeg afgelopen dag met 2 naar 35.
Bron.
Het onderwijs is een paar weken geleden begonnen en dat zie je nu terug in de cijfers.

En verder...
1) LAND OP SLOT!
2) Ongevaccineerden in hun eigen huis opsluiten!
3) Avondklok invoeren!
4) Horeca 5 jaar dicht.
5) Museums nooit meer open.
6) Alleen winkelen op bestelling.
7) Supermarkten beperkt open.
8) Vaccinatieplicht invoeren.
9) Elke maand een booster.

Verder moeten de scholen openblijven en moet het voor docenten verboden worden om zich ziek te melden want zij tellen niet mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door HSG op 27-09-2022 16:36:09 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 16:34:43 #2
186611 Haags
pi_206119513
Is Ab Drankorgel al gesignaleerd in een talkshow? Vanaf dat moment gaan we echte maatregelen krijgen.
Zonder wrijving geen glans
pi_206119545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Bron.
Het onderwijs is een paar weken geleden begonnen en dat zie je nu terug in de cijfers.

En verder...
1) LAND OP SLOT!
2) Ongevaccineerden in hun eigen huis opsluiten!
3) Avondklok invoeren!
4) Horeca 5 jaar dicht.
5) Museums nooit meer open.
6) Alleen winkelen op bestelling.
7) Supermarkten beperkt open.
8) Vaccinatieplicht invoeren.
9) Elke maand een booster.

Verder moeten de scholen openblijven en moet het voor docenten verboden worden om zich ziek te melden want zij tellen niet mee.
geen onderscheid opname dóór corona of opname mét corona

Weer allemaal mensen met een gebroken been en een positieve test? Storm in een glas water.
pi_206119715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Weer allemaal mensen met een gebroken been en een positieve test? Storm in een glas water.
Het verschil is dat een verpleegkundige zowat een half uur bezig is om in een pak te klimmen en beschermingsmaatregelen te nemen voor zichzelf met spatbril en mondmasker en daarna met zoveel tijd kwijt is met ontsmetten en uittrekken zodat ze zichzelf kan beschermen

In die zake doet het er wel toe dat de persoon die in het ziekenhuis ligt met een relatief simpele behandeling dus wel veel extra tijd kost
pi_206119762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:29 schreef HSG het volgende:
En verder...
1) LAND OP SLOT!
2) Ongevaccineerden in hun eigen huis opsluiten!
3) Avondklok invoeren!
4) Horeca 5 jaar dicht.
5) Museums nooit meer open.
6) Alleen winkelen op bestelling.
7) Supermarkten beperkt open.
8) Vaccinatieplicht invoeren.
9) Elke maand een booster.
... Mondkapje overal op, angstzaaierij dag en nacht op tv en radio, geen feesten, geen bezoek mogen ontvangen, buren die klikten bij de politie, om de paar weken een persconferentie, enz. ja, ik mis die goede oude tijd, krijg er nostalgische gevoelens bij.
pi_206119830
En de achterstand in zorg is nu eind september net zo groot als op het hoogtepunt van de laatste golf. Een kleine toename aan druk op de zorg zorgt er dus al voor dat maatregelen nodig zijn.

quote:
NZa: Ziekenhuizen halen uitgestelde zorg amper in
Het is de ziekenhuizen in de afgelopen zomer nauwelijks gelukt om door corona uitgestelde zorg in te halen. Dat zegt de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Er wachten nu net zo veel mensen extra op zorg als in juni. Gezien de sterk afgenomen coronazorg had de autoriteit een grotere inhaalslag verwacht.

Ook tijdens eerdere periodes met minder corona werd er niet ingelopen. „We herhalen de oproep aan zorgaanbieders, zorgverzekeraars en zorgprofessionals om intensiever te gaan samenwerken om deze achterstanden weg te werken”, aldus de organisatie. Er zijn wel verschillen in wachttijden tussen regio’s. De NZa denkt dat door een betere samenwerking de capaciteit beter benut kan worden.

Ziekenhuizen hebben de planbare zorg de afgelopen weken ook iets afgeschaald: 41 procent levert deze zorg weer als normaal, maar in juni was dit nog 52 procent. Er zijn nu nog vier ziekenhuizen die niet de zorg kunnen geven die binnen zes weken moet worden verleend om verdere gezondheidsschade te voorkomen.
https://www.rd.nl/artikel(...)stelde-zorg-amper-in
Dat zal dus snel een sluiting van sportscholen en horeca tot gevolg hebben
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206120057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Het verschil is dat een verpleegkundige zowat een half uur bezig is om in een pak te klimmen en beschermingsmaatregelen te nemen voor zichzelf met spatbril en mondmasker en daarna met zoveel tijd kwijt is met ontsmetten en uittrekken zodat ze zichzelf kan beschermen

In die zake doet het er wel toe dat de persoon die in het ziekenhuis ligt met een relatief simpele behandeling dus wel veel extra tijd kost
Dat geloof ik ja.
pi_206120070
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Het verschil is dat een verpleegkundige zowat een half uur bezig is om in een pak te klimmen en beschermingsmaatregelen te nemen voor zichzelf met spatbril en mondmasker en daarna met zoveel tijd kwijt is met ontsmetten en uittrekken zodat ze zichzelf kan beschermen

In die zake doet het er wel toe dat de persoon die in het ziekenhuis ligt met een relatief simpele behandeling dus wel veel extra tijd kost
Nou, even een correctie. :)
De beschermingsmaatregelen die jij noemt worden gebruikt bij bijvoorbeeld Ebola of Lassa. Dat is qua bescherming, voorbereiding, buddy systeem echt wel andere koek, vergeleken met Covid.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_206120086
BNW>>
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206120312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Bron.
Het onderwijs is een paar weken geleden begonnen en dat zie je nu terug in de cijfers.

En verder...
1) LAND OP SLOT!
2) Ongevaccineerden in hun eigen huis opsluiten!
3) Avondklok invoeren!
4) Horeca 5 jaar dicht.
5) Museums nooit meer open.
6) Alleen winkelen op bestelling.
7) Supermarkten beperkt open.
8) Vaccinatieplicht invoeren.
9) Elke maand een booster.

Verder moeten de scholen openblijven en moet het voor docenten verboden worden om zich ziek te melden want zij tellen niet mee.
10. iedereen verplicht thuiswerken.
pi_206120453
Die kut scholen zijn al weer ruim een maand open, waarom hoeven kinderen niet solidair te zijn en waarom blijven die scholen gewoon open. Zie het resultaat, opa en oma besmet.
pi_206120494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
Die kut scholen zijn al weer ruim een maand open, waarom hoeven kinderen niet solidair te zijn en waarom blijven die scholen gewoon open. Zie het resultaat, opa en oma besmet.
Mensen gaan dood, leer er mee omgaan. En door.
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:11:01 #14
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_206120516
Ja, ook (weer) gehad. Was (serieus) erg vervelend. En door.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_206120547
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:09 schreef Nober het volgende:

[..]
Mensen gaan dood, leer er mee omgaan. En door.
Mensen met een dergelijke instelling zou men moeten gaan volgen met een begrafenisstoet. Totdat zij vanzelf in hun graf stappen.
pi_206120577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Het verschil is dat een verpleegkundige zowat een half uur bezig is om in een pak te klimmen en beschermingsmaatregelen te nemen voor zichzelf met spatbril en mondmasker en daarna met zoveel tijd kwijt is met ontsmetten en uittrekken zodat ze zichzelf kan beschermen

In die zake doet het er wel toe dat de persoon die in het ziekenhuis ligt met een relatief simpele behandeling dus wel veel extra tijd kost
Plus zodra je been in het gips zit wordt je het ziekenhuis uitgetrapt dus die oplopende cijfers zijn van nensen die blijven. Want het brekebeentje is een van de ziekenhuis verlaters de volgende dag.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206120588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En de achterstand in zorg is nu eind september net zo groot als op het hoogtepunt van de laatste golf. Een kleine toename aan druk op de zorg zorgt er dus al voor dat maatregelen nodig zijn.
[..]
Dat zal dus snel een sluiting van sportscholen en horeca tot gevolg hebben
Ik kan dat gehuil van en over "de zorg" inmiddels niet meer horen. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206120603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:14 schreef torentje het volgende:

[..]
Mensen met een dergelijke instelling zou men moeten gaan volgen met een begrafenisstoet. Totdat zij vanzelf in hun graf stappen.
Mensen die kinderen willen isoleren moeten ze...
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:23:37 #19
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_206120662
Gewoon mondkapjes op en afstand houden. Dat voorkomt veel ellende. Hoeft ook niks op slot.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_206120715
Nou, het zit allemaal wel mee. -O-
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206120795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:23 schreef EenAndereWeg het volgende:
Gewoon mondkapjes op en afstand houden. Dat voorkomt veel ellende. Hoeft ook niks op slot.
Als jij nou even afstand van het nieuws houdt en je mond komt het allemaal goed.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206120847
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik kan dat gehuil van en over "de zorg" inmiddels niet meer horen. :')
Wat vind je dan dat de zorg moet doen met de overbelasting en onderbetaling? Massaal stoppen? Hoe zie je in dat geval de zorg voor je? Of vind je, en dat gok ik, dat de zorg zich niet zo moet aanstellen omdat ze hiervoor gekozen hebben ondanks dat al jaren de werkdruk toeneemt?
  dinsdag 27 september 2022 @ 18:41:47 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206120910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
Die kut scholen zijn al weer ruim een maand open, waarom hoeven kinderen niet solidair te zijn en waarom blijven die scholen gewoon open. Zie het resultaat, opa en oma besmet.
Precies. Gewoon nooit meer school.
Top oplossing.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 18:43:14 #24
186611 Haags
pi_206120933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Wat vind je dan dat de zorg moet doen met de overbelasting en onderbetaling? Massaal stoppen? Hoe zie je in dat geval de zorg voor je? Of vind je, en dat gok ik, dat de zorg zich niet zo moet aanstellen omdat ze hiervoor gekozen hebben ondanks dat al jaren de werkdruk toeneemt?
De zorg moet gewoon lekker zijn werk blijven doen, opschalen is aan die bobo's om dat goed te regelen. Lang genoeg de tijd voor gehad nu.

En vooral het Nederlandse volk niet meer lastig gaan vallen met die flauwekul maatregelen. Corona is klaar.
Zonder wrijving geen glans
pi_206120960
Het tokkiepubliek is meteen weer in paniek omdat ze wellicht rekening met een ander moeten houden.
pi_206121588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:45 schreef Gehrman het volgende:
Het tokkiepubliek is meteen weer in paniek omdat ze wellicht rekening met een ander moeten houden.
Veel mannen zitten weer bij de mooiere mensen dicht op de lip.
pi_206121628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:04 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
... Mondkapje overal op, angstzaaierij dag en nacht op tv en radio, geen feesten, geen bezoek mogen ontvangen, buren die klikten bij de politie, om de paar weken een persconferentie, enz. ja, ik mis die goede oude tijd, krijg er nostalgische gevoelens bij.
Ja dat was wel gezellig inderdaad.
pi_206121671
Griepseizoen begint weer
pi_206121980
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:32 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]
Nou, even een correctie. :)
De beschermingsmaatregelen die jij noemt worden gebruikt bij bijvoorbeeld Ebola of Lassa. Dat is qua bescherming, voorbereiding, buddy systeem echt wel andere koek, vergeleken met Covid.
Toen mijn partner Corona had en naar de huisarts moest vanwege heftige ademhalingsklachten en energie tekort, dat was een paar weken geleden, moest ze buiten wachten, naar binnen via een speciale ingang en de huisarts was volledig verpakt in bovengenoemde maatregelen
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:03:22 #30
338319 ZarB
Piña colada
pi_206122086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:04 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
... Mondkapje overal op, angstzaaierij dag en nacht op tv en radio, geen feesten, geen bezoek mogen ontvangen, buren die klikten bij de politie, om de paar weken een persconferentie, enz. ja, ik mis die goede oude tijd, krijg er nostalgische gevoelens bij.
Goede oude tijd O+
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206122177
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:43 schreef Haags het volgende:

[..]
De zorg moet gewoon lekker zijn werk blijven doen, opschalen is aan die bobo's om dat goed te regelen. Lang genoeg de tijd voor gehad nu.

En vooral het Nederlandse volk niet meer lastig gaan vallen met die flauwekul maatregelen. Corona is klaar.
Dan moeten er nog wel mensen zijn die willen werken in de zorg. En nee ff wat meer salaris gaat dat niet oplossen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_206122191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Wat vind je dan dat de zorg moet doen met de overbelasting en onderbetaling? Massaal stoppen? Hoe zie je in dat geval de zorg voor je? Of vind je, en dat gok ik, dat de zorg zich niet zo moet aanstellen omdat ze hiervoor gekozen hebben ondanks dat al jaren de werkdruk toeneemt?
Na bijna drie jaar pandemie mag je toch wel verwachten dat er voldoende gedaan is om te voorkomen de zorg in mekaar dondert vanwege een virus dat inmiddels tot niets meer dan een verkoudheid geëvolueerd is...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206122342
Je kunt ook gewoon de mensen met zwakke genen van een berg afdonderen. Deden de Spartanen ook.
pi_206123283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:10 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Na bijna drie jaar pandemie mag je toch wel verwachten dat er voldoende gedaan is om te voorkomen de zorg in mekaar dondert vanwege een virus dat inmiddels tot niets meer dan een verkoudheid geëvolueerd is...
Daar ben ik het mee eens maar denk je dat opschalen een politieke en financiële kwestie is of dat de artsen en verpleegkundigen hierover gaan? De laatste groep zijn namelijk de mensen die daadwerkelijk aangeven last te ondervinden van structurele onderbezetting.
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:31:52 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206123295
Heeft Ab Drank al gereageerd?
pi_206123377
Tja ze moesten zonodig weer de halve wereld overvliegen, festivals bezoeken, Vierdaagse Nijmegen, kermissen en weet ik wat nog meer.
En nu begint het feest weer van voor af aan.
pi_206123389
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:19 schreef Cockwhale het volgende:
Je kunt ook gewoon de mensen met zwakke genen van een berg afdonderen. Deden de Spartanen ook.
Met Sparta is het niet al te best afgelopen.
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:49:04 #38
338319 ZarB
Piña colada
pi_206123535
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tja ze moesten zonodig weer de halve wereld overvliegen, festivals bezoeken, Vierdaagse Nijmegen, kermissen en weet ik wat nog meer.
En nu begint het feest weer van voor af aan.
We hadden dus eigenlijk in lockdown met mondkapjes moeten blijven op het moment dat dat totaal niet nodig was want "stel dat?". En tot wanneer zou je je dan voor je zien? Echt, zulke kolder nu nog uitkramen 8)7
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206123552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:49 schreef ZarB het volgende:

[..]
We hadden dus eigenlijk in lockdown met mondkapjes moeten blijven op het moment dat dat totaal niet nodig was want "stel dat?". En tot wanneer zou je je dan voor je zien? Echt, zulke kolder nu nog uitkramen 8)7
Och kom ik nu in je comfortzone?
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:51:54 #40
338319 ZarB
Piña colada
pi_206123565
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:50 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Och kom ik nu in je comfortzone?
Als een leuk leven leiden een comfortzone is dan denk ik het wel?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:53:19 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206123588
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tja ze moesten zonodig weer de halve wereld overvliegen, festivals bezoeken, Vierdaagse Nijmegen, kermissen en weet ik wat nog meer.
En nu begint het feest weer van voor af aan.
En nu is de wereld aan de rand van de afgrond vanwege een of ander virus dat al lang is gedegradeerd tot een C-categorie aandoening?
pi_206124045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Toen mijn partner Corona had en naar de huisarts moest vanwege heftige ademhalingsklachten en energie tekort, dat was een paar weken geleden, moest ze buiten wachten, naar binnen via een speciale ingang en de huisarts was volledig verpakt in bovengenoemde maatregelen
Beetje overdreven omdat niemand in die witte pakken hoefde te werken met tape rondom de broekspijpen met een buddy via een intercomsysteem.
Maar in het prille begin van de pandemie zal het er op sommige plaatsen wel zo uitgezien hebben denk ik dan maar.
Ik ken deze voorzorgsmaatregelen alleen maar van heftige infectieziekten, vandaar. :@
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_206124050
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tja ze moesten zonodig weer de halve wereld overvliegen, festivals bezoeken, Vierdaagse Nijmegen, kermissen en weet ik wat nog meer.
En nu begint het feest weer van voor af aan.
Laten we inderdaad maar weer snel in een lockdown gaan voor een virus dat bij het overgrote merendeel van de mensen alleen nog maar verkoudheidsklachten veroorzaakt. :Y
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206125308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
Die kut scholen zijn al weer ruim een maand open, waarom hoeven kinderen niet solidair te zijn en waarom blijven die scholen gewoon open. Zie het resultaat, opa en oma besmet.
Kinderen kunnen het niet krijgen en docenten zijn lui.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206125354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Laten we inderdaad maar weer snel in een lockdown gaan voor een virus dat bij het overgrote merendeel van de mensen alleen nog maar verkoudheidsklachten veroorzaakt. :Y
Tot er geen corona meer rondwaart natuurlijk. Want anders 'begint het feest weer van voor af aan'.
I'll give you something to do
  woensdag 28 september 2022 @ 07:53:35 #46
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_206125476
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tja ze moesten zonodig weer de halve wereld overvliegen, festivals bezoeken, Vierdaagse Nijmegen, kermissen en weet ik wat nog meer.
En nu begint het feest weer van voor af aan.
Klopt. Al die virusdeeltjes die we daarbij hebben opgelopen hebben zich sinds de lente in onze lichamen genesteld als "sleeper cells", en na zich maanden stil te hebben gehouden komen ze nu als één man naar buiten.
pi_206125816
Waarom zouden toch al die paniekartikelen vergeten te noemen dat we nu Omikron hebben en dat het dus niet hetzelfde is als vorig jaar, en dat het Omikron is dat ons voorlopig gered heeft van de machtswellustelingen en niet die vaccins.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206125971
Fijn, het begon al weer veel te druk te worden op de wegen de afgelopen weken.
pi_206126005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Laten we inderdaad maar weer snel in een lockdown gaan voor een virus dat bij het overgrote merendeel van de mensen alleen nog maar verkoudheidsklachten veroorzaakt. :Y
Ja maar een nieuwe variant!

Zie sinds gisteren toevallig ook weer zogenaamde experts en deskundigen in de media die pleiten voor mondkapjes. We mogen weer!
pi_206127269
https://www.nu.nl/coronav(...)-nog-niet-nodig.html

WIJ GAAN ER ALLEMAAL AAN!!!!!

* speelt orgelmuziek *

Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206127589
quote:
9s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Fijn, het begon al weer veel te druk te worden op de wegen de afgelopen weken.
Niet heel gek, thuiswerken is niet meer te betalen met deze energieprijzen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 28 september 2022 @ 12:41:02 #52
3542 Gia
User under construction
pi_206127916
Heb het nu. Valt erg mee, en ik ben een risicogeval!
pi_206128094
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:41 schreef Gia het volgende:
Heb het nu. Valt erg mee, en ik ben een risicogeval!
Oh, maar dan stellen de mensen op de IC zich gewoon aan, want Gia heeft er geen last van en die zit in de risicogroep.
  woensdag 28 september 2022 @ 12:55:42 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206128164
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Oh, maar dan stellen de mensen op de IC zich gewoon aan, want Gia heeft er geen last van en die zit in de risicogroep.
Want dat is wat Gia schrijft?
  woensdag 28 september 2022 @ 12:58:16 #55
3542 Gia
User under construction
pi_206128215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Oh, maar dan stellen de mensen op de IC zich gewoon aan, want Gia heeft er geen last van en die zit in de risicogroep.
Dat zeg ik toch helemaal niet, knurft!
Ik zit in een risicogroep en het had dus veel erger kunnen zijn, maar gelukkig valt het, tot nu toe, mee.
pi_206128439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:58 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, knurft!
Ik zit in een risicogroep en het had dus veel erger kunnen zijn, maar gelukkig valt het, tot nu toe, mee.
Sorry, ik was de knipoog vergeten.
  woensdag 28 september 2022 @ 13:13:33 #57
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_206128449
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
Tja ze moesten zonodig weer de halve wereld overvliegen, festivals bezoeken, Vierdaagse Nijmegen, kermissen en weet ik wat nog meer. leven.
En nu begint het feest weer van voor af aan.
Fixed.
  woensdag 28 september 2022 @ 13:13:40 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206128450
oh noes, cojona!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')