abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2022 @ 10:39:25 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206126661
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 10:25 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig..de zon doet het nog ☀

Dat zou lekker zijn MM, werk op een kwartiertje fietsen.

En wat zijn jullie prachtig terechtgekomen @:gcjoel. B-) Landelijk en wel.
Hoe gaat het renoveren? Op korte termijn en voor de winter nog grootse plannen?

En @:Candaasje : zo veel werk nog…Dan is de rust van de slaapkamer, die af is wel héél prettig.👍🏼

Deze maand kostte electra en gas ¤2,- per dag gemiddeld, zag ik gister in de Vattenfall app. Mn.X kon niet een dagje wachten (voordat het in de app staat) en haalde toeren uit om in de meterkast te kijken wat een douchebeurt na het sporten aan m3 gas kostte 😳
.6 m3 (uitgebreid.)
Ja vind het nog steeds iedere dag prachtig hier wonen O+
Grootste plan voor nu is na de vakantie de badkamer en toiletten, eind oktober/begin november. En isolatie van dat deel van het huis, dus hopelijk dan iets minder snel koud binnen.
pi_206127116
Zojuist een brief van de aannemer gelezen, die de doorgaande provinciale weg gaat renoveren.
Het betekent een maand lang 300 meter verderop parkeren voor de aanwonenden.
60 huishoudens. Gelukkig is er toevallig een grote parkeerplaats slechts Vijfhonderd meter verderop. Er zijn in het tijdschema 4 ‘rode dagen’ dat wij he.le.maal het dorp niet uitkunnen. Niet rechtsaf en niet linksaf.
Dat wordt groots boodschappen inslaan.

Er komt iets moois voor terug, wordt verwacht.
  woensdag 28 september 2022 @ 11:35:14 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206127169
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:30 schreef AnneX het volgende:
Zojuist een brief van de aannemer gelezen, die de doorgaande provinciale weg gaat renoveren.
Het betekent een maand lang 300 meter verderop parkeren voor de aanwonenden.
60 huishoudens. Gelukkig is er toevallig een grote parkeerplaats slechts Vijfhonderd meter verderop. Er zijn in het tijdschema 4 ‘rode dagen’ dat wij he.le.maal het dorp niet uitkunnen. Niet rechtsaf en niet linksaf.
Dat wordt groots boodschappen inslaan.

Er komt iets moois voor terug, wordt verwacht.
Hoeveel voer en toiletpapier heb je nodig voor vier dagen dan? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 september 2022 @ 11:57:09 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206127381
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoeveel voer en toiletpapier heb je nodig voor vier dagen dan? :D
Zet je de heli klaar?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206127448
Een maand lang je auto 500m verderop moeten parkeren is wel irritant. Niet dat 500m lopen per se ver is (tenzij slecht te been, ouder, etc.) maar je kunt dan ook een maand lang moeilijk grotere/zwaardere spullen vervoeren.

Zou voor ons wel echt problematisch worden :X

Ik moet weer eens gaan mekkeren over het rooster zie ik :') (What's new?) In het concept ' basisrooster' per 4 weken, werk ik van de 4 weekenden er 2,5. Waarvan dan ook 2 volle weekenden in de weken die elkaar opvolgen.
Dat gaan we dus niet doen :{w
pi_206128301
Pfff blij dat ik geen 500 meter hoef te lopen momenteel. Alleen al de vuilniszak wegbrengen of bed afhalen is nu topsport

Zo, dat zijn flinke werkweken @Candaasje
We have far more in common than that which devides us..
pi_206128401
Mooi. Vrije middag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206128522
Weg versperd, gat voor mijn deur en geen water uit de kraan.
Had me niet gerealiseerd dat ze het water eerder afsluiten als ze in de straat bezig zijn en bij mij pas na 13.00 uur terecht konden.

Gelukkig waren er stoere waterleidingmannen die het desgevraagd geen enkel probleem vonden me uit het gat voor mijn deur te hijsen als ik de stap niet kon maken. Nog gelukkiger: de stap viel best mee, ik had ze niet nodig :+

Wordt netjes arretjescake maken vanmiddag, zo zonder water. Of veel handschoenen gebruiken zodat ik tussentijds vingers kan aflikken :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 28-09-2022 13:26:57 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206128862
Da's best een uitdaging inderdaad, zo arretjescake maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206129676
Ik oogstte net een courgette. Of was het een wandelstok?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206129869
wat een kekke broek :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206129911
Wat een ding Vanyel :D

De weg is afgesloten 4 weken lang, behalve voor hulpdiensten. (?)
Oa. drie garagebedrijven onbereikbaar…4 weken lang.
Kinderen, die in 10 min naar school fietsen: dat wordt een half uurtje. In de herfst.
“Heeft u nagedacht over een fietspad achter de huizen?” de bewoners gaan akkoord.
“Euh nee”

Tuurlijk kan er van alles gepland worden van boodschappen.
Zie ook het waterverhaal van Cat.
Stel je voor dat je wekenlang je straat niet uitkan, waarvan een aantal dagen je huis niet uitkan.
@Blues en golfer hadden ook zoiets met hun doodlopende straat.
Dit is een doorgaande weg. 8)7

Wat moet, dat moet.

Verder zit V erin. Ter plekke de ggd gebeld voor een afspraak. De uitnodiging kreeg ik gister en ben met mn.X meegegaan naar zijn afspraak. w/
pi_206130152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff blij dat ik geen 500 meter hoef te lopen momenteel. Alleen al de vuilniszak wegbrengen of bed afhalen is nu topsport

Zo, dat zijn flinke werkweken @:Candaasje
Hoezo dat? Ging je naar fitness ?

Vriendelijk verzoek: red een boom!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 28-09-2022 15:28:26 ]
pi_206130270
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoezo dat? Ging je maar fitness ?

Vriendelijk verzoek: red een boom!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten adem van verkouden zijn.

We hadden hier ook weer een lekker akkefietje. Mijn bovenbuurvrouw is aan het verhuizen (sinds juni aan het laten klussen). Wij hebben hier een elektronisch bediende voordeur (vooral handig voor mensen in rolstoel) die na een tijdje vanzelf dicht gaat. Er is uitgebreid aangegeven aan nieuwe bewoners hoe je het kunt regelen dat die gewoon open blijft staan. Paar maanden geleden heeft iemand (er was geen briefje bij) de deur met geweld open laten staan (schroeven/platen helemaal verbogen, de monteur stond ervan te kijken). Kostenpost, 750 euro. Nu de verhuizers, die deden bijna hetzelfde. Een van de bewoners liep langs en vertelde de verhuizers hoe het wel moest "nou meneer, dat maken wij zelf wel uit, wij zijn professionele verhuizers". Niet een hele slimme opmerking. Bewoner heeft netjes uitgelegd hoe het wel moest en liep door "verhuizer: "wie denkt hij wel dat hij is, de Koning"...bewoner: hier wel ja _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_206130450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Buiten adem van verkouden zijn.

We hadden hier ook weer een lekker akkefietje. Mijn bovenbuurvrouw is aan het verhuizen (sinds juni aan het laten klussen). Wij hebben hier een elektronisch bediende voordeur (vooral handig voor mensen in rolstoel) die na een tijdje vanzelf dicht gaat. Er is uitgebreid aangegeven aan nieuwe bewoners hoe je het kunt regelen dat die gewoon open blijft staan. Paar maanden geleden heeft iemand (er was geen briefje bij) de deur met geweld open laten staan (schroeven/platen helemaal verbogen, de monteur stond ervan te kijken). Kostenpost, 750 euro. Nu de verhuizers, die deden bijna hetzelfde. Een van de bewoners liep langs en vertelde de verhuizers hoe het wel moest "nou meneer, dat maken wij zelf wel uit, wij zijn professionele verhuizers". Niet een hele slimme opmerking. Bewoner heeft netjes uitgelegd hoe het wel moest en liep door "verhuizer: "wie denkt hij wel dat hij is, de Koning"...bewoner: hier wel ja _O-
“Buiten adem” let je op, dat het van verkoudheid is. En dat het niet verergert!

(Biebcollega was weken benauwd overdag, sliep goed, bleek longembolie. )
pi_206130503
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Buiten adem” let je op, dat het van verkoudheid is. En dat het niet verergert!

(Biebcollega was weken benauwd overdag, sliep goed, bleek longembolie. )
Ben alleen buiten adem bij "inspanning" en ook pas sinds vandaag, gisteren met fietsen ook nergens last van.. En kop zit vol snot. Het hoesten is nu eindelijk wat minder (maar ja, dat was het gisteren overdag ook, kwam in veelvoud 's avonds en 's nachts terug) en de spierpijn van het hoesten is ook een stuk minder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206130526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben alleen buiten adem bij "inspanning" en ook pas sinds vandaag, gisteren met fietsen ook nergens last van.. En kop zit vol snot. Het hoesten is nu eindelijk wat minder (maar ja, dat was het gisteren overdag ook, kwam in veelvoud 's avonds en 's nachts terug) en de spierpijn van het hoesten is ook een stuk minder.
Nou ja, we passen ook een beetje op je B-)
pi_206130573
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou ja, we passen ook een beetje op je B-)
*O*
Als ik het niet zou kunnen plaatsen (zoals begin dit jaar) trek ik aan de bel. Toen dacht men aan een bijwerking van de vaccinatie. Half jaar later verliep het helemaal hetzelfde na de vaccinatie, toen niet aan de bel getrokken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206130683
Ik heb een perfect rijpe peer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206130940
En toen sprong opeens de aardlek er uit door onweer. Ging ook wel even heel hard.....
pi_206130970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef Sarabi het volgende:
En toen sprong opeens de aardlek er uit door onweer. Ging ook wel even heel hard.....
AI, da's geen fijne gewaarwording

Ik ben bezig om de snoeren van het bed op een andere stekkerdoos te zetten. Daarvoor moet je kijken onder het bed. Blij dat ik alleen kijk en dat niemand meekijkt. Het is een schandalig stofnest daar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_206130980
Dat hoort zo, toch?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206131087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
AI, da's geen fijne gewaarwording

Ik ben bezig om de snoeren van het bed op een andere stekkerdoos te zetten. Daarvoor moet je kijken onder het bed. Blij dat ik alleen kijk en dat niemand meekijkt. Het is een schandalig stofnest daar.
En nee gaat het even superhard met grote hagelstenen. De katten zijn onder het bed gekropen.

En ik wil hier ook niet weten wat er onder bed ligt hoor......
pi_206131107
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Dat hoort zo, toch?
Beetje wel, maar zoveel _O- Maar waar ik bij kan (leve de dyson) is het nu weg.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 28 september 2022 @ 16:58:10 #175
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206131164
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef Sarabi het volgende:
En toen sprong opeens de aardlek er uit door onweer. Ging ook wel even heel hard.....
Hier ook even 4-5 keer BLITZ en vrijwel direct daarna KNAL
2 van de 3 honden in paniek (hebben een logeerhond)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')