abonnement Unibet Coolblue
pi_206130433
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:42 schreef ZarB het volgende:

[..]
Als hij zomaar van advocaat wisselt ligt hij geheid onder een vergrootglas gezien zijn louche neef die hij als advocaat had. Als hij wisselt omdat zijn advocaat corrupt is is dat een mooie afleidingsmanoevre om in de schaduw daarvan een nieuwe louche advocaat te zoeken. Zoiets zou kunnen.
Want dan ligt ie niet onder een vergrootglas, na al het gedoe met z'n neef?
pi_206130446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 14:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Is dit de moeder ouderpersoon van Raven van Dorst?
Ik vermoed moeder van Marilyn

  woensdag 28 september 2022 @ 15:46:49 #53
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206130464
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Want dan ligt ie niet onder een vergrootglas, na al het gedoe met z'n neef?
Ligt ie sowieso wel maar afleiding is altijd handig. Maar miss is weski wel echt corrupt en beinvloedbaar en heeft de advocaat van de neef helemaal gelijk. Kan ook.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206130477
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Taghi het risico neemt een of andere vage advocaat toegewezen te krijgen.
Het alternatief is dat Weski zichzelf pro-deo heeft aangeboden.
Of dat hij haar gevraagd heeft. Je kunt er echter wel van uitgaan dat dit op toevoeging is. Taghi heeft niet de financiële middelen om zelf een advocaat te kunnen betalen. Op papier althans.
pi_206130495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:46 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ligt ie sowieso wel maar afleiding is altijd handig. Maar miss is weski wel echt corrupt en beinvloedbaar en heeft de advocaat van de neef helemaal gelijk. Kan ook.
OK, ik heb het nu meerdere keren gevraagd, maar ik constateer dat je geen enkel argument hebt dat jouw scenario waarschijnlijk maakt.
pi_206130534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:15 schreef raptorix het volgende:
Kan er wat minder op de persoon worden gespeelt?
Weski is 1 van de beter advocaten van Nederland.
Dat valt vies tegen hoor. Zo gaf de rechtbank ook eens aan dat haar pleidooien een advocaat onwaardig zijn, en dat ze niet eens coherent Nederlands kon.
pi_206130541
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:33 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]

O+

Ben benieuwd , uiteindelijk is zij in dienst van Taghi en die mafkees is tot alles in staat , dus zal me niks verbazen als hij haar of haar familie heeft bedreigd.
Raven van Dorst als ze de cheesecake niet kan laten staan.
-nee-
pi_206131240
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Taghi het risico neemt een of andere vage advocaat toegewezen te krijgen.
Het alternatief is dat Weski zichzelf pro-deo heeft aangeboden.
lees mijn linkje
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206131245
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:51 schreef FordSierra het volgende:

[..]
Dat valt vies tegen hoor. Zo gaf de rechtbank ook eens aan dat haar pleidooien een advocaat onwaardig zijn, en dat ze niet eens coherent Nederlands kon.
Ze heeft nationaal diktee gewonnen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206131654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ze heeft nationaal diktee gewonnen.
Dat maakt een zin van 373 woorden niet opeens een goed idee.

Dat je een dictee wint betekent vooral dat je andermans tekst goed kunt spellen, niet dat je zelf goede teksten kunt schrijven.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 18:00:18 ]
  woensdag 28 september 2022 @ 18:14:51 #61
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206131847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
OK, ik heb het nu meerdere keren gevraagd, maar ik constateer dat je geen enkel argument hebt dat jouw scenario waarschijnlijk maakt.
Dan moet je leren lezen. :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206131863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 18:14 schreef ZarB het volgende:

[..]
Dan moet je leren lezen. :')
Je theorietje slaat gewoon nergens op. Het heeft geen enkel voordeel voor Taghi. De doelen die jij schetst kan hij desgewenst veel makkelijker bereiken.
  woensdag 28 september 2022 @ 18:19:05 #63
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206131903
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 18:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je theorietje slaat gewoon nergens op. Het heeft geen enkel voordeel voor Taghi. De doelen die jij schetst kan hij desgewenst veel makkelijker bereiken.
Ik vind mijn theorietje heel plausibel. We hoeven het verder niet eens te zijn
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206131940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 18:19 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik vind mijn theorietje heel plausibel. We hoeven het verder niet eens te zijn
Dat zal best, maar ik heb je er nu een paar keer naar gevraagd en je bent niet in staat om met een uitleg die plausibiliteit te onderbouwen. Niemand zou dit hele circus, met onzekere uitkomst, optuigen wanneer je hetzelfde resultaat ten eerste veel makkelijker en ten tweede met zekerheid, via een andere weg kunt behalen.
pi_206133054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat maakt een zin van 373 woorden niet opeens een goed idee.

Dat je een dictee wint betekent vooral dat je andermans tekst goed kunt spellen, niet dat je zelf goede teksten kunt schrijven.
Het zal ook allemaal niet zo slecht gesteld zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206133104
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 18:19 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik vind mijn theorietje heel plausibel. We hoeven het verder niet eens te zijn
Ik kan je uit de praktijk zeggen dat het simpel aangeven dat je niet meer door een advocaat wenst vertegenwoordigt te worden heel simpel is, het gebeurt echter niet zo vaak omdat je dan weet dat je zo een half jaar verder bent, in die tijd verblijf je in een Huis van Bewaring wat een stuk minder aangenaam is dan een gevangenis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206133788
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 19:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik kan je uit de praktijk zeggen dat het simpel aangeven dat je niet meer door een advocaat wenst vertegenwoordigt te worden heel simpel is, het gebeurt echter niet zo vaak omdat je dan weet dat je zo een half jaar verder bent, in die tijd verblijf je in een Huis van Bewaring wat een stuk minder aangenaam is dan een gevangenis.
Maar alleen maar van advocaat wisselen zal niet voldoende zijn als dit via omwegen bij Taghi vandaan komt, dan moet Weski ook ongeloofwaardig worden gemaakt want dan is wat ze werkelijk weet geen gevaar meer.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206133831
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar alleen maar van advocaat wisselen zal niet voldoende zijn als dit via omwegen bij Taghi vandaan komt, dan moet Weski ook ongeloofwaardig worden gemaakt want dan is wat ze werkelijk weet geen gevaar meer.
Mwoah dat zal allemaal wel meevallen, daarnaast hoeft hij Weski helemaal niet te bedreigen, mocht zei echt raar gaan doen dan kan hij een willekeurig familielid of vriend aanpakken, dat heeft hij al eerder gedaan.
Taghi is gewoon zwaar de klos, die komt nooit meer uit de EBI (waar hij ook nog eens op een extra zwaar regime zit).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206133892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:51 schreef FordSierra het volgende:

[..]
Dat valt vies tegen hoor. Zo gaf de rechtbank ook eens aan dat haar pleidooien een advocaat onwaardig zijn, en dat ze niet eens coherent Nederlands kon.
Je moet de veelal harde taal in een rechtbank van advocaten, officieren, maar ook vanuit de rechtbank zelf wel met een korrel zout nemen natuurlijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_206133985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 20:31 schreef nostra het volgende:

[..]
Je moet de veelal harde taal in een rechtbank van advocaten, officieren, maar ook vanuit de rechtbank zelf wel met een korrel zout nemen natuurlijk.
Plus dat er kennelijk nog een rekeningetje open stond:

https://www.advocatie.nl/(...)g-er-een-uitgedeeld/

Normaal zou een rechter niet heel erg wakker liggen als hij via wraking van een zaak afmoet, echter het Marengo dossier is zo gigantisch dat het al snel een halfjaar kost om door te nemen. Kortom ja als rechter baal je natuurlijk als zoiets gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 28 september 2022 @ 20:41:05 #71
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206133996
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:49 schreef ZarB het volgende:
Of ze verzinnen het, kicken weski eruit en koppelen weer 1 of andere gajesadvocaat aan hem waardoor er lekker doorgesjoemeld kan worden.

Maar goed, taghi zal wel winnen. Net als dat ze geloven dat die brieven die hij naar buiten bracht echte brieven zijn die hij naar mohammed b schreef _O- die gast verzint alles bij elkaar om al die dombo's bij het OM tegemoet te komen. Walgelijk :r
Peter Plasman zal vast al klaar staan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206134325
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 19:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik kan je uit de praktijk zeggen dat het simpel aangeven dat je niet meer door een advocaat wenst vertegenwoordigt te worden heel simpel is, het gebeurt echter niet zo vaak omdat je dan weet dat je zo een half jaar verder bent, in die tijd verblijf je in een Huis van Bewaring wat een stuk minder aangenaam is dan een gevangenis.
Dit is bij Taghi natuurlijk niet aan de orde. Die blijft gewoon zitten waar-ie zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')