abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2022 @ 11:41:47 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206116945
Beste mensen,

Ik krijg van de NS een mail met daarin informatie dat mijn abonnement wordt gewijzigd; zie bijgaande tekst.

quote:
In de afgelopen periode zijn er verschillende wijzigingen geweest in de abonnementen met reizen op saldo. Wanneer dit voor uw abonnement van toepassing was, heeft u daarvan bericht ontvangen.

Graag sturen we u nu de aangepaste productvoorwaarden van uw abonnement. Alle wijzigingen die eerst bovenaan stonden, hebben we nu verwerkt in de voorwaarden. Ook zijn er nog andere wijzigingen aangebracht en hebben we de inhoud meer in lijn met de andere productvoorwaarden van NS gebracht. Graag informeren we u over de wijzigingen.

Samenvatting van de wijzigingen in de productvoorwaarden:

Beëindiging van:

Grensabonnement
Bus Tram Metro Vrij abonnement
Bijabonnementen Altijd Vrij, Weekend Vrij en Dal Vrij
Traject Vrij op saldo
Intercity direct Altijd Toeslagvrij bij op saldo abonnementen
Keuzedagen bij het Altijd Voordeel abonnement

Niet meer nieuw te bestellen:

Op saldo abonnementen Altijd Voordeel, Altijd Vrij, Weekend Vrij, Dal Vrij. OV-fiets en Stallen op Rekening zijn niet meer af te sluiten als supplement, maar alleen als losse abonnementen.

Een aantal wijzigingen:

De naam van de productvoorwaarden is veranderd van Productvoorwaarden Abonnementen Consumenten in Productvoorwaarden Consumenten Abonnementen op saldo.
Uw opzegtermijn is verkort (dat kan nu per direct), tenzij u een Dal Voordeel abonnement afsluit, dan kunt u per direct opzeggen na afloop van de eerste abonnementsmaand.
Ook de opzegtermijn die NS in acht moet nemen is verkort van drie maanden naar één maand.
De aankondigingstermijn die NS in bepaalde gevallen in acht moet nemen, is ook verkort van drie maanden naar één maand.

De aangepaste productvoorwaarden gelden vanaf 1 januari 2023 en vindt u als bijlage bij deze e-mail of kunt u bekijken op ns.nl/voorwaarden

Heeft u nog vragen?
Lees meer over onze abonnementen op ns.nl. Meer informatie vindt u op ns.nl/klantenservice of stel uw vraag op de NS Community. We helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Ivo Steffens
Directeur Commercie
Ik heb ook nog even op die NS community gegoogled waar ik dus een account voor nodig heb en dacht uiteindelijk, ik vraag het hier wel. Er zitten hier ook genoeg mensen met zo'n abonnement.

Het enige wat er volgens mij veranderd is, zijn die wijziging in die opzegtermijnen, zie ik dat goed?

Hebben jullie ook die mail gekregen en weten jullie wel wat er nou precies bedoeld wordt?
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 12:08:06 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_206117242
Ik heb een Dal-vrij abonnement en geen email gekregen. Ik begrijp het ook niet helemaal. Uit de mail blijkt dat in mijn geval mijn abonnement nog wel door mag lopen maar dat ze deze niet meer verstrekken aan mensen die dit willen afsluiten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206124041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een Dal-vrij abonnement en geen email gekregen. Ik begrijp het ook niet helemaal. Uit de mail blijkt dat in mijn geval mijn abonnement nog wel door mag lopen maar dat ze deze niet meer verstrekken aan mensen die dit willen afsluiten
Bijabonnement lijkt mij iets anders dan een regulier abonnement.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')