Eens. Wat mij betreft nu gelijk optyfen en hopelijk kan je het seizoen nog redden met een normale trainer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mag wat mij betreft nu al weg.
Heeft heel het seizoen niks anders dan tactische fouten laten zien.
Ten Hag was 0-0 tegen Go Ahead vorig jaar, nu wel gescoord dus er is vooruitgang!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit Ajax mist een normale trainer.
Win nou eerst zelf maar dit weekend Scrummiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ten Hag was 0-0 tegen Go Ahead vorig jaar, nu wel gescoord dus er is vooruitgang!
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja maar psv is zoveel beter. Doelsaldo doet er niet toe. We eindigen toch wel minimaal 10 punten achter ze.
NEC uit is altijd lastigquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Win nou eerst zelf maar dit weekend Scrummie
Tyf opquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Schreuder is een prima trainer, geef hem gewoon even de tijd.
Oef. Die flashback is er echt hè. Zelfde tempo. Zelfde beleving.quote:
Peter Bosz natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind Schreuder een enorme mongool met zijn waterhoofd maar ik weet niet wie er dan trainer moet worden
Dat denk ik niet. Zoals ik ongeveer iedere week roep is de defensie van Ajax zeer matig. Elke ploeg in de eredivisie weet (zoals Guus Til terecht zei) dat elke counter tegen Ajax vaak kassa kan zijn. En dat zagen we ook vandaag weer. Verdedigend is Ajax erg zwak, veel te vaak krijgen aanvallers meters ruimte, wordt er niet goed gedekt, worden kopduels verloren, lopen er spelers uit de rug, wordt het cruciale laatste duel verloren. Je hebt nooit het gevoel dat je bij 1-0 of 2-0 al de drie punten in de tas hebt, want Ajax kan in luttele minuten goals tegen krijgen en een voorsprong verspelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jullie worden wel gewoon kampioen, rustig.
Valt wel mee, gewoon Blind op Osimhen zetten, kan niet misgaan.quote:
Liever weer spektakel dan dit traumatische Frank de Boer oogaids-voetbal van de afgelopen maand. Dit is toch niet om aan te zien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker toch op die bakt er nergens iets van
Moet ie wel fit zijn, want vandaag was hij er geblesseerd niet bij tegen Torino. Kan zijn dat hij tegen Ajax op de bank terugkeertquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon Blind op Osimhen zetten, kan niet misgaan.
Frank de Boer haalde tenminste nog resultaat, vier keer op rij kampioen is een wereldprestatie. In twee van de vier seizoenen waren er dusdanig veel blessures dat hij wekenlang vijf basisspelers moest missen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever weer spektakel dan dit traumatische Frank de Boer oogaids-voetbal van de afgelopen maand. Dit is toch niet om aan te zien?
Een goede tweede helft gezien, dit kan niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Schreuder heeft echt de zelfreflectie van een poffertje.
Ja echt gênant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een goede tweede helft gezien, dit kan niet.
zei die dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een goede tweede helft gezien, dit kan niet.
Dat soort wedstrijden is toch vaak anders. Maar eens afwachten of ze dan wel thuis geven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:52 schreef Tassendief het volgende:
Ze gaan gesloopt worden door Napoli
eens, wedstrijden op zich.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat soort wedstrijden is toch vaak anders. Maar eens afwachten of ze dan wel thuis geven.
Ja tuurlijk, daar maak ik mij niet druk over. Dit soort duels calculeer ik wel in na een interland break. Maar zelfs dan, geen probleem om het kampioenschap te pakken hoor. Prima dit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jullie worden wel gewoon kampioen, rustig.
er moet wel wat veranderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daar maak ik mij niet druk over. Dit soort duels calculeer ik wel in na een interland break. Maar zelfs dan, geen probleem om het kampioenschap te pakken hoor. Prima dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |