Duidelijk signaal, geeft te denken hoe duurzaam zo'n ding is.quote:Op maandag 26 september 2022 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier heeft iedereen op kantoor een bambook gekregen, niemand gebruikt ze nog, trek je conclusie.
Je moet aardig vaak een notitie blok vol pennen. Ga gewoon voor een remarkable of iPadquote:Op dinsdag 27 september 2022 01:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Duidelijk signaal, geeft te denken hoe duurzaam zo'n ding is.
Voor privegebruik mag ik hopen?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:16 schreef maily het volgende:
Ik heb net met de post een Bambook gekregen van mijn baas (tgv de dag van de thuiszorg)![]()
Benieuwd of ik 'm ga en blijf gebruiken.
Ben nu nog van de briefjes en enveloppen en kartonnetjes om van alles op te schrijven.
Kan die ook goed omgaan met slecht handschrift. Ik gebruik nu al 10 jaar van die hard cover notitieboeken maar iets terug zoeken is toch een crime.quote:Op maandag 26 september 2022 23:19 schreef Molo het volgende:
ReMarkable hier, ideaal om schrift naar tekst om te kunnen zetten en om in lagen te kunnen werken zodat getekende modellen/figuurtjes overeind blijven bij het omzetten in digitaal document.
Wel stuk duurder maar moet zeggen dat alle andere producten het net niet en daarmee vreselijk onpraktisch waren voor mij.
Het moet helemaal goed smooth digitaal werken, en anders gewoon simpel papier en pen voor mij
Mijn soort van artsenhandschrift gaat verrassend goedquote:Op woensdag 28 september 2022 15:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan die ook goed omgaan met slecht handschrift. Ik gebruik nu al 10 jaar van die hard cover notitieboeken maar iets terug zoeken is toch een crime.
Ja voor prive.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor privegebruik mag ik hopen?
Voor werk mag ik toch hopen dat de thuiszorg eens wat digitaler gaat werken
Doe ik al zeer weinig; ik knip cracker- en theedozen met een witte binnenkant in stroken om als boodschappenbriefjes te gebruiken.quote:reduce paper waste
Babydoekjes, sensitive variant gebruiken en dan zijn ze weer goed schoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:36 schreef FF het volgende:
Ik werk al een paar jaar met Bambook, maar vind het nadeel dat je na een paar dagen de tekst met moeite uitgeveegd krijgt. Mooi dat het lang blijft zitten, maar minder mooi dat je zelfs met wat water toch een waas over je bladen krijgt.
reMarkable ziet er trouwens wel mooi uit, maar is ook wel prijzig zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop