abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 september 2022 @ 15:53:48 #51
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206119123
Ik zit in Huizen en alle Hunterteams komen deze kant op.
Wat, gaat u helemaal naar Limburg? Nee dan gaan we niet met u mee

8)7
:')
Of ben ik de enige die dat opvalt (ben nu gemist aan t kijken)
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_206119488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:53 schreef marcel.de het volgende:
Ik zit in Huizen en alle Hunterteams komen deze kant op.
Wat, gaat u helemaal naar Limburg? Nee dan gaan we niet met u mee

8)7
:')
Of ben ik de enige die dat opvalt (ben nu gemist aan t kijken)
Zij hadden al meteen de envelop geopend en wisten dus dat ze terug naar huis moesten voor de telefoon. Dan kan ik me voorstellen dat je niet naar Limburg wilt. Ze zei ook dat Limburg de verkeerde kant op was. Ik neem aan ten opzichte van thuis.
pi_206119512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:57 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik weet niet precies waar die controlevraag die ze op het begin in moesten vullen nou voor nodig hebben, maar het zou natuurlijk kunnen dat de Hunters die hint om die reden niet kunnen openen. Tenminste, als de kandidaten een goede controlevraag hebben bedacht :P Maar dat gaan we zien.
Dat is typisch zoiets dat de Hunters dan bij vrienden en familie gaan opvragen. Meeste mensen zullen toch wel een vraag nemen die mensen in hun nabije omgeving ook wel kunnen beantwoorden. Iets in de trant van hoe heette mijn basisschool, wat was de kleur van mijn eerste auto, wat is de meisjesnaam van mijn oma, etc.
  dinsdag 27 september 2022 @ 17:07:04 #54
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206119803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is typisch zoiets dat de Hunters dan bij vrienden en familie gaan opvragen. Meeste mensen zullen toch wel een vraag nemen die mensen in hun nabije omgeving ook wel kunnen beantwoorden. Iets in de trant van hoe heette mijn basisschool, wat was de kleur van mijn eerste auto, wat is de meisjesnaam van mijn oma, etc.
Zou je niet gewoon mogen afpreken een fout antwoord op te schrijven? Dan weet je in elk geval dat alleen jullie twee het weten :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206119864
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:07 schreef Meke het volgende:

[..]
Zou je niet gewoon mogen afpreken een fout antwoord op te schrijven? Dan weet je in elk geval dat alleen jullie twee het weten :P
Haha, dat zou wel slim zijn!
  dinsdag 27 september 2022 @ 17:17:51 #56
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206119924
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 16:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is typisch zoiets dat de Hunters dan bij vrienden en familie gaan opvragen. Meeste mensen zullen toch wel een vraag nemen die mensen in hun nabije omgeving ook wel kunnen beantwoorden. Iets in de trant van hoe heette mijn basisschool, wat was de kleur van mijn eerste auto, wat is de meisjesnaam van mijn oma, etc.
Dat zijn allemaal redelijk makkelijk na te zoeken vragen/antwoorden voor de hunters.
Wat je eigenlijk moet doen is iets als: vraag: "wat hebben we zojuist afgesproken?"
En dan samen terplekke het antwoord afspreken. Bijvoorbeeld "de derde van links" of "gifgroene hockeystick" of "3232323232" of maar net wat je terplekke verzint.
KuikenGuppy
pi_206119972
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:17 schreef Burdie het volgende:

[..]
Dat zijn allemaal redelijk makkelijk na te zoeken vragen/antwoorden voor de hunters.
Wat je eigenlijk moet doen is iets als: vraag: "wat hebben we zojuist afgesproken?"
En dan samen terplekke het antwoord afspreken. Bijvoorbeeld "de derde van links" of "gifgroene hockeystick" of "3232323232" of maar net wat je terplekke verzint.
Dat lijkt me juist niet handig. Grote kans dat je onder stress niet meer weet wat het precies was. Het moet wel iets zijn dat in je systeem zit.

Samen een fout antwoord afspreken lijkt me wel slim, mits het een antwoord is dat wel betekenis heeft. Niet iets willekeurigs. Dat je bijv. afspreekt te vragen naar de naam van je eerste kat, maar het antwoord is de naam van je oudste kind.
  dinsdag 27 september 2022 @ 17:24:31 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206120002
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat lijkt me juist niet handig. Grote kans dat je onder stress niet meer weet wat het precies was. Het moet wel iets zijn dat in je systeem zit.
Kwestie van vaak herhalen naar elkaar toe, dan vergeet je het echt niet.
KuikenGuppy
pi_206124887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 17:22 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat lijkt me juist niet handig. Grote kans dat je onder stress niet meer weet wat het precies was. Het moet wel iets zijn dat in je systeem zit.

Samen een fout antwoord afspreken lijkt me wel slim, mits het een antwoord is dat wel betekenis heeft. Niet iets willekeurigs. Dat je bijv. afspreekt te vragen naar de naam van je eerste kat, maar het antwoord is de naam van je oudste kind.
Maar wat nou als je geen kind hebt?
pi_206124987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 00:05 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Maar wat nou als je geen kind hebt?
Dan heb je je slecht voorbereid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2022 00:25:02 ]
pi_206127442
Vader en dochter vielen me tegen.
pi_206129883
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 22:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel ja. Zij komen nu relatief veel in beeld, dus de kans is heel groot dat ze snel gepakt worden. Of de montage moet dit jaar opeens heel anders gedaan zijn.
Maar… zij hebben toch een laptop met VPN…? Daar heeft nog niemand in tig jaren Hunted aan gedacht, dus die zullen nooit gepakt gaan worden. Die kunnen nu dus onbeperkt gebruik maken van hun laptop en zullen een enorm voordeel ten opzichte van andere koppels hebben. Dat heeft die vader zelf aan ons uitgelegd. Nee, die zullen niet snel gepakt gaan worden hoor. Bij vrienden vlakbij je ouderlijk huis logeren nadat je je eigen mobiel thuis even hebt gebruikt lijkt me ook iets waar nog niemand in eerdere seizoenen door gepakt is.

Zucht…hoe die man in dat introfilmpje dat ook met droge ogen allemaal de wereld in slingerde..en dan ook nog zeggen dat je alle seizoenen hebt bekeken en enorm fan bent van het programma. Wat een vreselijke naieve amateur is dat, en die dochter komt ook niet al te snugger over. Het niveau van de studie bouwkunde is ook flink in mijn achting gedaald in elk geval.

Om toch positief te zijn: wat heerlijk dat het nieuwe seizoen nu eindelijk is begonnen :) eerste aflevering stelt me nog niet teleur, bijna alle vaste Hunters zijn weer aanwezig ook, en Selmar al meteen lekker veel in beeld geweest :)
Ben heel benieuwd hoe dit seizoen zich verder gaat ontwikkelen, en wat ze met de kritiek van vorig seizoen gedaan hebben, vooral over het extractiepunt wat echt behoorlijk flauw gedaan was.

Overigens als laatste; wel zuur dat alle andere koppels enorm worden benadeeld door dat vader/dochter koppel die door terug naar huis te gaan en die telefoon aan en uit te zetten een enorm groot spoor aan de Hunters geven.
Zelfs ik kon meteen bedenken dat daar dus informatie op zal komen of al is gekomen en dat dus alle andere koppels ook terug naar huis zullen moeten.
pi_206131127
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:05 schreef Eagles89 het volgende:

Overigens als laatste; wel zuur dat alle andere koppels enorm worden benadeeld door dat vader/dochter koppel die door terug naar huis te gaan en die telefoon aan en uit te zetten een enorm groot spoor aan de Hunters geven.
Zelfs ik kon meteen bedenken dat daar dus informatie op zal komen of al is gekomen en dat dus alle andere koppels ook terug naar huis zullen moeten.
alles eens.... maar toch als je slim bent..... kun je zoiets ook bewust uitspelen om zelf juist geen hunters direct achter je aan te krijgen. Die gaan dan naar in dit geval huis van de andere koppels, waardoor ze zelf tijdje buiten beeld kunnen gaan blijven. Maar dan hadden ze niet in eigen netwerk in eigen stad moeten blijven(alhoewel de hunters wellicht denken zo stom zullen ze ook wel niet zijn, die zijn snel regio uit).
  woensdag 28 september 2022 @ 18:33:19 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206132099
Ik ga nu terugkijken. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 28 september 2022 @ 19:29:42 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206132857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Vader en dochter vielen me tegen.
Dit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 28 september 2022 @ 23:08:04 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206135686
Net teruggekeken. Weer veel snitches.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206136715
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net teruggekeken. Weer veel snitches.
Die man met die honden deed het anders uitstekend :) die loog echt op iedere vraag van die hunter met een stalen gezicht alsof die het dagelijks deed haha. “Wat moest je daar halen dan” ja lampjes… hehe.
  donderdag 29 september 2022 @ 09:07:42 #68
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206137661
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 03:28 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Die man met die honden deed het anders uitstekend :) die loog echt op iedere vraag van die hunter met een stalen gezicht alsof die het dagelijks deed haha. “Wat moest je daar halen dan” ja lampjes… hehe.
Plus ik vond het sterk van die jongens dat ze daarna zijn gaan lopen om de banden met de helpers te verbreken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206138687
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:53 schreef JJ76 het volgende:

[..]
alles eens.... maar toch als je slim bent..... kun je zoiets ook bewust uitspelen om zelf juist geen hunters direct achter je aan te krijgen. Die gaan dan naar in dit geval huis van de andere koppels, waardoor ze zelf tijdje buiten beeld kunnen gaan blijven. Maar dan hadden ze niet in eigen netwerk in eigen stad moeten blijven(alhoewel de hunters wellicht denken zo stom zullen ze ook wel niet zijn, die zijn snel regio uit).
Er was niemand thuis, dat was een voordeel anders hadden ze die fietsen vast gevonden. Nu kan het ook onbewust zijn of iets wat bewust is gedaan om hunters op het verkeerde spoor te zetten.

Wij weten nu dat het een domme actie is maar de hunters op dat moment niet natuurlijk, dat kan ze nog redden.

Maar ze zullen het niet lang redden iig.
pi_206140845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:46 schreef THEALPHA het volgende:

[..]
Er was niemand thuis, dat was een voordeel anders hadden ze die fietsen vast gevonden. Nu kan het ook onbewust zijn of iets wat bewust is gedaan om hunters op het verkeerde spoor te zetten.

Wij weten nu dat het een domme actie is maar de hunters op dat moment niet natuurlijk, dat kan ze nog redden.

Maar ze zullen het niet lang redden iig.
ik heb er nog steeds mijn twijfels bij of zijn computer met VPN nu echt wel zo veilig is. Hij zat al rustig te surfen dus wellicht worden ze toch daarop gepakt.
pi_206154964
Vraag me af of vader en dochter niet tegen de lamp gaan lopen omdat ze in eigen woonplaats overnachten bij iemand uit eigen kring (vriend van ouders).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:09 schreef JJ76 het volgende:

[..]
ik heb er nog steeds mijn twijfels bij of zijn computer met VPN nu echt wel zo veilig is. Hij zat al rustig te surfen dus wellicht worden ze toch daarop gepakt.
Ben ik ook benieuwd naar.
pi_206158069
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Vraag me af of vader en dochter niet tegen de lamp gaan lopen omdat ze in eigen woonplaats overnachten bij iemand uit eigen kring (vriend van ouders).
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Is het niet zo dat je provider nog steeds gewoon kan zien dat jij het bent en ook vanaf waar je het internet op gaat? Alleen de sites die je bezoekt denken dat het signaal ergens anders vandaan komt, dan waar het werkelijk vandaan komt, omdat het omgeleid wordt.

Ik speculeer ook maar wat hoor. Heb zelf de ballen verstand van dit onderwerp.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2022 21:07:42 ]
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:29:54 #73
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_206158289
Er zijn andere manieren om je identiteit te achterhalen
Als je bij bijvoorbeeld Google bent ingelogd, kun je wel met een buitenlandse VPN-server verbinden, maar kan Google toch een profiel over jou als internetgebruiker opmaken. Het kan dan namelijk je zoekopdrachten aan je Google-account koppelen. Het maakt in dit geval niet uit dat je jouw IP-adres met een VPN hebt gemaskeerd.

Er zijn nog meer manieren waarop partijen je identiteit achterhalen waartegen een VPN geen bescherming biedt. Als je Google Maps bijvoorbeeld gebruikt, moet je vaak je GPS-locatie aanzetten. Je GPS geeft dan jouw locatie door aan Google.

Daarnaast zijn er nog geavanceerdere manieren om het mysterie van jouw identiteit te ontrafelen, zoals browser fingerprinting. Welke browser en apparaat je gebruikt en hoe je deze gebruikt worden ingezet om je te onderscheiden van andere internetgebruikers. Aan de hand van je handelingen kan iemand dus je identiteit bepalen.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:29:45 #74
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206160767
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:29 schreef Pippi het volgende:
Er zijn andere manieren om je identiteit te achterhalen
Als je bij bijvoorbeeld Google bent ingelogd, kun je wel met een buitenlandse VPN-server verbinden, maar kan Google toch een profiel over jou als internetgebruiker opmaken. Het kan dan namelijk je zoekopdrachten aan je Google-account koppelen. Het maakt in dit geval niet uit dat je jouw IP-adres met een VPN hebt gemaskeerd.

Er zijn nog meer manieren waarop partijen je identiteit achterhalen waartegen een VPN geen bescherming biedt. Als je Google Maps bijvoorbeeld gebruikt, moet je vaak je GPS-locatie aanzetten. Je GPS geeft dan jouw locatie door aan Google.

Daarnaast zijn er nog geavanceerdere manieren om het mysterie van jouw identiteit te ontrafelen, zoals browser fingerprinting. Welke browser en apparaat je gebruikt en hoe je deze gebruikt worden ingezet om je te onderscheiden van andere internetgebruikers. Aan de hand van je handelingen kan iemand dus je identiteit bepalen.
Idd als jij je google account aan hebt staan voor bijv gmail, youtube, dan laat google in een account log zien waar je bent ingelogd en met welk ip. Gelukkig werk je dan met VPN. Maar als je de beveiligingsinstellingen niet aanpast, dan ga je alsnog mis. Youtube geschiedenis van wat je keek, maps zoekgeschiedenis of traject als je hem als navigatie gebruikte, google search zoekgeschiedenis enzovoort.
Dus niet handig om dan google-producten te gebruiken als je in hunted zit.
Je hoeft die postnl postbus echt niet met streetview te bekijken hoor
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  maandag 3 oktober 2022 @ 20:27:24 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206192984
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')