Recherchequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het gaat dan ook, wat mogelijk is voor de NL recherge om het toch beetje realistisch te houden voor TV: Gaat niet in een paar uur: Officiele aanvraag, formuliertjes, die toch enkele dagen duren. Maar info moet gegeven worden ASAP als je een "zware crimineel" zoekt.
Dat is echtquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef StephanL het volgende:
Telefoon per ongeluk aangezet![]()
Domme doos![]()
Een computer museumquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef MissHobje het volgende:
Die floppy's zijn ook wel leuk bedacht.. wie heeft dat nog
en dan ook niet weten hoe die uit moet ...heerlijk ditquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef Eagles89 het volgende:
Zij doet per ongeluk haar telefoon aan? Wat voor kandidaten hebben ze dit seizoen geselecteerd…wie zíjn deze mensen…
Dat kan morgen ook nog.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
Net nog, we moeten weg uit ons eigen netwerk
Belgische Hunted (Klopkacht) werkt met een VHS video tape: Video Bericht en een code in de binnenkant van die tapequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef MissHobje het volgende:
Die floppy's zijn ook wel leuk bedacht.. wie heeft dat nog
Inloggen op je persoonlijke email maakt het helemaal niet meer uit of je een VPN gebruikt of wat dan ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij weet niet dat de Vpn onder de tap staat. Je waant je veilig met vpn.
Dat is toch niet realistisch meer, tenzij je het weet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
Belgische Hunted (Klopkacht) werkt met een VHS video tape: Video Bericht en een code in de binnenkant van die tape
Wel qua ip, maar idd niet je sessie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Inloggen op je persoonlijke email maakt het helemaal niet meer uit of je een VPN gebruikt of wat dan ook.
Understatement van 2022.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:59 schreef Stepperoller het volgende:
'Dat is wel echt gewoon heel dom'
zul je net zien.....quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef Eagles89 het volgende:
Alle informatie van alle kandidaten wordt nu aan de Hunters op een mooie schaal gepresenteerd dankzij deze twee ongelofelijk domme sujetten.
Ja. Straks dezelfde informatie als alle gevluchtequote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef DaMart het volgende:
De Hunters hebben straks dus ook meteen een floppy, als ze vader en dochter pakken.
Ja, dat is wel jammer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fijn voor de andere teams ook weer
Ik wil een meet met de kandidaten a la 'Wie Is De Mol'…quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:05 schreef Eagles89 het volgende:
Daaag domste kandidaten aan het programma ooit. Namens de rest van de kandidaten ook.
Je zag toch hoe slim ze waren. Dik huis. Vpn gebruiken. Dochter op de uniquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig. Wat mooi ook hoe ze dachten slim te zijn..![]()
![]()
🤞🤞🤞quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef DaMart het volgende:
Nu maar hopen dat de informatie op de floppy's voor elk team anders is.
Dat zijn zequote:Op maandag 10 oktober 2022 21:08 schreef MissHobje het volgende:
Ohneee toch.... hopelijk zijn nog net op tijd weg!!!
Denk dat vader en dochter beter een tijdje kunnen onderduiken …quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een meet met de kandidaten a la 'Wie Is De Mol'…
Als dat geen batsen wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
2 jonge meiden aan de deur die je een avontuurtje aanbieden
Wie zegt daar nou nee tegenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
2 jonge meiden aan de deur die je een avontuurtje aanbieden
Die koppies ook meteenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee dames en die dan vragen om twee mannen of ze tijd hebben voor een avontuurtje. Dat klinkt wel fout.
Geen batsen voor ze.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Einde avontuurtje, mannen blijven bedremmeld achter…
Ik kan het me ook nooit zo voorstellen ..quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:20 schreef Momo het volgende:
Ik geloof nooit dat het zo makkelijk is om ergens bij iemand thuis te mogen slapen als 2 vreemden.
Zeker niet als je zegt dat je op de vlucht bentquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:20 schreef Momo het volgende:
Ik geloof nooit dat het zo makkelijk is om ergens bij iemand thuis te mogen slapen als 2 vreemden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |