Denk dat je ook gek wordt als allebei de rls soaps gaat volgen.. haal misschien wel mensen door elkaarquote:Op maandag 26 september 2022 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meer een probleem qua concentratie
Dat heb ik nu alquote:Op maandag 26 september 2022 21:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat je ook gek wordt als allebei de rls soaps gaat volgen.. haal misschien wel mensen door elkaar![]()
In het begin wel..nu weet ik elke bewoner welquote:Op maandag 26 september 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik nu alAl die kale koppen vind ik lastig
Nu weet ik ze inmiddels wel. Maar duurde even jaquote:Op maandag 26 september 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Check nu al regelmatig de eerste post om te checken of ik de namen goed heb
Ik ben echt een ramp in namen... doe hard mijn best, onthoud van alles over mensen, maar de naamquote:Op maandag 26 september 2022 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In het begin wel..nu weet ik elke bewoner wel
Maakt niet uit toch..quote:Op maandag 26 september 2022 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben echt een ramp in namen... doe hard mijn best, onthoud van alles over mensen, maar de naam
Jammer weerquote:Op maandag 26 september 2022 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... voor correct Nederlands moet je verder zoeken
Jawelquote:Op maandag 26 september 2022 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, mijn berichtjes moet je dan ook niet lezen
Buitenquote:
Er is veel op televisie vanavond, misschien kijken ze. Ik volg de COS ook maar met een half oogje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |