abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206111581
Kijk, ik snap dat niet iedereen even goed opgevoed of opgeleid is, of op de hoogte is van de discriminatie die hier bestaat (ja, ook hier, echt niet alleen in Amerika). Het is 2022, kunnen we alsjeblieft ophouden met mensen "oranje" te noemen? Vind dat echt plat overkomen gewoon, en racistisch naar blanken
Dat MSM een oranje filter over een koning heen zet betekent niet dat hij oranje is.

Klacht: uitspraken over "oranje" mensen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 26 september 2022 @ 19:18:29 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206111673
Lekker urgent
pi_206111909
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2022 19:10 schreef epicbeardman het volgende:
Kijk, ik snap dat niet iedereen even goed opgevoed of opgeleid is, of op de hoogte is van de discriminatie die hier bestaat (ja, ook hier, echt niet alleen in Amerika). Het is 2022, kunnen we alsjeblieft ophouden met mensen "oranje" te noemen? Vind dat echt plat overkomen gewoon, en racistisch naar blanken
Dat MSM een oranje filter over een koning heen zet betekent niet dat hij oranje is.

Klacht: uitspraken over "oranje" mensen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het heel moeilijk te zeggen welke kleuren nou 'echt' zijn. Want als ik naar de achtergrond kijk lijken de stills waarop hij een vlezige zonnebanksnoet heeft toch dichter bij de waarheid dan de andere plaatjes.
-nee-
  maandag 26 september 2022 @ 19:56:01 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_206112236
Geloof TS niet. Hij heeft een filter over zijn werkelijkheid en is nu gebrainwashed tot een useful idiot door machthebbers die hem misbruiken. Hij zit op een vrije avond FAKE NEWS op een forum te verspreiden terwijl zijn superieuren op de kosten van TS zichzelf fęteren. Wil je niet zo eindigen? Geloof deze TS dan NIET.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_206112283
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')