De goedkoopste optie, stond er.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mja en als je op de link klikt, en dan naar de kassa link gaat, en kijkt wat er gekocht is
Voor 65 euro aan huismerk meuk. Mensen die bij de AH shoppen gooit niet de kar vol met 100% huismerk. Sterker nog, niemand doet dat ...
Aldi is een winkel zonder echt huismerk ...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef capricia het volgende:
[..]
De goedkoopste optie, stond er.
Ging ook over sinaasappels en aardappels. Let's face it: het is gewoon niet goed als de Aldi als duurste uit de bus komt.
Overigens kopen wij best nog wel redelijk wat van de AH prijsfavourieten. Vaatwastabletten, rijst etc is bijv. echt prima.
Maar de Aldi mag heel snel wat aan zijn prijzen gaan doen.
Nee. Maar Sapstengel zegt dat hij (of zij) dingen heeft die normaliter wel in de folder staan elke 3 weken. Naar mijn idee is mijn bonusbox veel specifieker op mijn eigen koopgedrag met weinig dingen die vaak in de bonus zijn, maar misschien koop ik normaliter in verhouding weer weinig wat gewoon wel eens in de bonus is?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar koop je het normaal wel dan? Want dat lijkt deel van het algoritme.
Hi, it's me.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mja en als je op de link klikt, en dan naar de kassa link gaat, en kijkt wat er gekocht is
Voor 65 euro aan huismerk meuk. Mensen die bij de AH shoppen gooit niet de kar vol met 100% huismerk. Sterker nog, niemand doet dat ...
Hier nog eentje. Echt veel huismerk van de AH.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Hi, it's me.![]()
Zoveel mogelijk huismerk, ook bij de AH.
* Daar bestaat mijn bonusbox dus ook voornamelijk uit.
Ik koop ook bijna alleen maar AH huismerk.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Echt veel huismerk van de AH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |