Niet echt. Kaas, zalm, spek, beefburgers deze week.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:45 schreef loveli het volgende:
Schop.
Meer klanten met lang houdbare aanbiedingen?
Ja. Pannenkoekenmix, ijs, rijstwafels, drop, knakworsten, all nature healthy bar, olijfolie en dettol schoonmaak. verder yoghurt en verse kipnuggets.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:45 schreef loveli het volgende:
Schop.
Maaltijdsalades, biologische appels, Conimex boemboes, Hertog Jan 6-packs, Knorr wereldgerechten, alle Blue Elephant, 3 bepaalde vleeswaren, alle Indomie, alle Hardy's bin 0.75 ltr, Kip-paprika broodje vers, AH krokante pizza, AH Choco Bites, Cote d'Or en Bonbonbloc, AH Olijfolie, alle Dettol.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 00:45 schreef loveli het volgende:
Bij mij zit er 2x diepvries, chocola, oploskoffie, pindakaas, olijfolie, thee, hondenvoer, Zaanse mayo, schoonmaakmiddel in en 3x bakkerij. Normaal zit er wel vlees of vleeswaren tussen en verse groenten. Zoden ze de bonus hebben veranderd naar producten met grote kans op beschikbaarheid?
Ja, ik heb ook een eigen bonuskaart waar we bijna nooit iets op kopen. Dus dat is hetzelfde als hierboven staat: stop met winkelen bij de AH. Maar het resultaat is echt supertreurig: op mijn eigen bonuskaart staat echt op geen enkele manier iets zinnigs waar ik uberhaupt interesse in heb.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Donna het volgende:
Ik ben 2 weken niet bij de AH geweest en mijn bonusbox is echt om te janken.
Het is denk ik wel redelijk simpel. Ben het nu al een jaartje in de gaten aan het houden, maar het lijkt in elk geval geen lange tijdspanne te zijn. Als je iets koopt in de bonus heb je een week later deze (waarschijnlijk) niet in je bonusbox. De week daarna zou het wel weer kunnen. Maar het is ons nog niet gebeurd dat we iets 3 weken lang niet gekocht hebben en dat het dan weer terugkomt in de bonus. Maar er ís wel een algoritme, want de kaart van m'n vrouw bevat toch voor zeker 50% relevante dingen (die we ook echt willen/kopen).quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Dan is er geen algoritme, of hooguit iets heeeeel simpels, en schuiven ze je gewoon een digitale folder toe
En waar dan de boodschappen doen??quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Stop met winkelen bij de AH en/of het product te kopen ...
Nee, de aanbiedingen zijn bij mij altijd maar een week lang.quote:Op maandag 1 mei 2023 23:45 schreef loveli het volgende:
Schop.
Dat kip-paprika broodje dat er bij mij in zit snap ik wel, die heb ik op donderdag 20 april op Schiphol gekocht toen ik even snel iets moest hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is denk ik wel redelijk simpel. Ben het nu al een jaartje in de gaten aan het houden, maar het lijkt in elk geval geen lange tijdspanne te zijn. Als je iets koopt in de bonus heb je een week later deze (waarschijnlijk) niet in je bonusbox. De week daarna zou het wel weer kunnen. Maar het is ons nog niet gebeurd dat we iets 3 weken lang niet gekocht hebben en dat het dan weer terugkomt in de bonus. Maar er ís wel een algoritme, want de kaart van m'n vrouw bevat toch voor zeker 50% relevante dingen (die we ook echt willen/kopen).
Onze AH is op loopafstand. Moet ik in de auto stappen om 6 - 8 km verder op bij een ALdi te gaan winkelen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:04 schreef Fe2O3 het volgende:
Een andere supermarkt ...
naast dat AH ook nog eens rete duur is met de A merken
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Onze AH is op loopafstand. Moet ik in de auto stappen om 6 - 8 km verder op bij een ALdi te gaan winkelen?
Volgens mij heb ik dit allemaal nog nooit gehad, haha.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal krijg ik dingen die normaal ook wel elke 3 folders in de aanbieding zijn.
Maaltijdsalades, die verse smoothies, spul van de broodafdeling, schoonmaakmiddel, autodrop etc.
Ik heb nog nooit bijvoorbeeld kattenbakvulling 2e voor de helft gehad ofzo. Anders had ik de schuur vol gezet.
Ooit hadden ze kattengrit wel in de bonus. Maar dat is al heel lang niet meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal krijg ik dingen die normaal ook wel elke 3 folders in de aanbieding zijn.
Maaltijdsalades, die verse smoothies, spul van de broodafdeling, schoonmaakmiddel, autodrop etc.
Ik heb nog nooit bijvoorbeeld kattenbakvulling 2e voor de helft gehad ofzo. Anders had ik de schuur vol gezet.
Maar koop je het normaal wel dan? Want dat lijkt deel van het algoritme.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit allemaal nog nooit gehad, haha.
Mja en als je op de link klikt, en dan naar de kassa link gaat, en kijkt wat er gekocht isquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]Aldi bleek laatst duurder te zijn dan de AH. Aldi is de duurste.
https://www.metronieuws.n(...)erzoek-boodschappen/
Niets mis met de AH. En ik vind de kwaliteit vaak gewoon goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |