Ik ken mensen die dat ook echt hebben gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey. Stil van. Ik zou denk ik gaan huilen.
Minder vraag voor drinkwater is minder productiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik werk in de afvalwater sector en kan je zeggen dat dit niets te maken heeft met drinkwaterproductie. Dit zijn volledig gescheiden processen, door andere bedrijven, op andere locaties en met andere technieken.
Het zou voor een waterzuivering ook niets uitmaken qua belasting, het aantal vervuilingseenheden blijft nl. gelijk. Enkel de hydraulische belasting zal wat afnemen waardoor er minder afvalwater verpompt hoeft te worden.
Geef er even bewijs bijquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:29 schreef Homey het volgende:
Wat Eneco doet is op z’n Engels price gouging. Woekerprijzen opleggen in tijden van crisis.
Het is alsof een taxi chauffeur opeens de ritprijs x10 doet naar Schiphol als de treinen uitvallen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 15:05 schreef Elpis het volgende:
Gistermiddag ook de nieuwe tarieven gehad van Eneco ingaand per 30-10
0,845 enkel tarief stroom
3,395 voor gas
En dat terwijl we al klant waren toen het nog GEB heette. Dat doet Vattenfall toch beter voor hun vaste klanten.
Ik denk dat we ergens in december maar afscheid van elkaar gaan nemen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:38 schreef Crystal86 het volgende:
Hier gisteren ook die mail van Eneco gehad met die bizar hoge tarieven. Wordt gewoon ruim 3 keer zo duur als wat ik nu nog betaalde. Ik wist dat het eraan kwam, maar als je het dan zo ziet staan schrik je alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |