quote:Op maandag 26 september 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh daarom staat het gewoon normaal
Vraag ik me dan ook af idd.quote:Op maandag 26 september 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij zei, zo geweldig netjes is het taalgebruik daar toch niet
Zij heeft een kroeskopje, kort haar dus. Maar dat moet ze met bepaald spul minder kroesig maken en dat heeft ze niet meegenomen.quote:
Die laatst verdiende ¤2000 zal toch voldoende geweest zijn voor 14 dagen blijkbaarquote:Op maandag 26 september 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Nog steeds genoeg te eten![]()
Na de verloren puzzel is toch geen spel meer geweest voor de huishoudpot?
2000 was de ballonnen toch?quote:Op maandag 26 september 2022 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die laatst verdiende ¤2000 zal toch voldoende geweest zijn voor 14 dagen blijkbaar
quote:Op maandag 26 september 2022 17:40 schreef Hendrik83 het volgende:
Mirthe gaat vaseline halen voor Erik.
vor anal?quote:Op maandag 26 september 2022 17:40 schreef Hendrik83 het volgende:
Mirthe gaat vaseline halen voor Erik.
Ah kijk.quote:Op maandag 26 september 2022 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij krijgen ze ook standaard boodschappen. Was laatst ook
Paar weken geleden kregen ze ook ineens op maandag een paar kratjes van de jumboquote:
Wel begrijpelijk ook.quote:Op maandag 26 september 2022 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Paar weken geleden kregen ze ook ineens op maandag een paar kratjes van de jumbo
Laatst had ze ook geen pruik op en toen zag het er zowat hetzelfde uit. Vandaar dat ik dat dacht nu.quote:Op maandag 26 september 2022 18:35 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zij heeft een kroeskopje, kort haar dus. Maar dat moet ze met bepaald spul minder kroesig maken en dat heeft ze niet meegenomen.
Dit is dan volgens mij een pruik.
Haha ja. Al vind ik ze met eten op wel leuker. Anders hangen ze alleen maar.quote:Op maandag 26 september 2022 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk ook.
Anders hadden ze nu te tafels op kunnen eten zo ongeveer.
Maar mag van mij wel wat miinder hoor febo![]()
Volgens mij is het haar eigen haar jaquote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Ebinas het volgende:
Dit is toch best wel kort
[ afbeelding ]
Gerry je weg en komt nooit meer terug.quote:Op maandag 26 september 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
liuueste ghettokind daar binnen
pestete gerry
Das ook weer zo.quote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja. Al vind ik ze met eten op wel leuker. Anders hangen ze alleen maar.
quote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatst had ze ook geen pruik op en toen zag het er zowat hetzelfde uit. Vandaar dat ik dat dacht nu.
Zou kunnen hoor.quote:
Suiker en alcohol of zoquote:Op maandag 26 september 2022 18:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das ook weer zo.
En dan krijgen we dat gejammer weer dat een aantal op wil geven.
Schuif dan die kratjes maar naar binnen zo
Martin heeft veel tussenbestellingen gehad van bewoners, ik hoorde 'm vaak klagen dat ze moesten opsparen tot minimale bestelniveau, dus bijbestellingen was normaalquote:Op maandag 26 september 2022 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Paar weken geleden kregen ze ook ineens op maandag een paar kratjes van de jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |