abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206110451
Kan ik posts van de user DeVerzamelaar en iedereen die hem quote ook laten verdwijnen?
Enorme vervuiling van het topic.

Minnen is hier helaas niet mogelijk ;(
pi_206110452
_O_
twitter
Be curious, not judgmental
pi_206110455
Naar het buitenland toe is Poetin erg onbetrouwbaar. Hij liegt, bedriegt, en heeft geen problemen om afspraken teniet te doen. Weet iemand hoe hij zich tegenover zijn eigen bevolking/parlement gedraagt? Veel mensen hechten waarde aan de voorspelbaarheid van de "Russische doctrine," maar misschien dat Poetin deze, zoals andere verdragen en regels, er weinig mee doet. Of zou hij dan teruggefloten worden door de hardliners om zich heen?
  maandag 26 september 2022 @ 17:24:05 #179
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206110479
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:22 schreef zuchtje het volgende:
Hij liegt, bedriegt, en heeft geen problemen om afspraken teniet te doen. Weet iemand hoe hij zich tegenover zijn eigen bevolking/parlement gedraagt?
Is dat serieus een vraag, als mannen daar nu van straat worden geplukt en een dag later een oekrainse kogel mogen koppen?
&lt;signature here&gt;.
pi_206110489
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Bron die precies laat zien wat jij claimt?
Poetin heeft 2 toespraken gehouden sinds de invasie, dat is de bron.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206110497
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 17:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Hoe kom jij erbij dat het onzin is? Sla de doctrine van het Kremlin er maar eens op na, en dan zul je zien dat een militaire interventie van een vreemde mogendheid op Russisch grondgebied beantwoord zal worden met kernwapens. Rusland zal die afvallige regio's na de referendums gewoon beschouwen als grondgebied.
Dit is geenzins een inhoudelijke reactie. Ik geef aan dat het dikgedrukte in je post welke ik quote onzin is. Ik neem aan dat jij vind van niet, maar onderbouw je beweringen dan wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 26 september 2022 @ 17:28:30 #182
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206110512
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2022 17:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Poetin heeft 2 toespraken gehouden sinds de invasie, dat is de bron.
Kom maar op met de quote die precies zegt wat jij beweert, dan.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206110556
quote:
Naar het buitenland toe is Poetin erg onbetrouwbaar. Hij liegt, bedriegt, en heeft geen problemen om afspraken teniet te doen. Weet iemand hoe hij zich tegenover zijn eigen bevolking/parlement gedraagt? Veel mensen hechten waarde aan de voorspelbaarheid van de "Russische doctrine," maar misschien dat Poetin deze, zoals andere verdragen en regels, er weinig mee doet. Of zou hij dan teruggefloten worden door de hardliners om zich heen?
Nee joh, je wordt daar al 30 jaar gekidnapped als je je haar groen blauw of roze verft.
pi_206110578
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:28 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Kom maar op met de quote die precies zegt wat jij beweert, dan.
Neen, het is niet mijn probleem dat je de toespraken van Putin niet hebt gezien of transcripties hiervan hebt geraadpleegd met analyses en waarschuwingen van experts. Is je zoekmachine stuk? In de tijd dat je hebt kunnen vragen voor een bron had je het al makkelijk op kunnen zoeken, volgens mij is de doctrine en mogelijke retaliatie met kernwapens ook al meermaals besproken in het topic en nieuws/talkshows, Rob de Wijk o.a. heeft dit goed uiteen gezet.
pi_206110588
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De Krim beschouwt Rusland als grondgebied, er zijn inmiddels meerdere aanvallen geweest op doelen aldaar zonder enige verdere reactie in de zin van kernwapens of "escalatie".

Zelfs voor dit conflict begon liep Poetin al te dreigen met nucleaire inzet, het is bepaald niets nieuws.
Sterker: Belgorod is Russisch grondgebied en dat altijd al geweest. Er zou een 'snelle en ongenadige tegenreactie' komen als Oekrane daar aan zou vallen.

Vervolgens gebeurde dat een tiental keren verspreid over maanden en toen noemde Poetin dat iedere keer 'industrile ongelukken, lasongelukken, benzinebranden' en nog meer van zulk soort termen en kwam er geen enkele reactie vanuit Rusland.

Russische dreigementen zijn waardeloos en je kan er in elk geval nog om lachen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206110594
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
geraadpleegd met analyses en waarschuwingen van experts.
Rob de Wijk _O- :') _O-
  maandag 26 september 2022 @ 17:38:46 #187
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206110620
quote:

[..]
Neen, het is niet mijn probleem dat je de toespraken van Putin niet hebt gezien of transcripties hiervan hebt geraadpleegd met analyses en waarschuwingen van experts. Is je zoekmachine stuk? In de tijd dat je hebt kunnen vragen voor een bron had je het al makkelijk op kunnen zoeken, volgens mij is de doctrine en mogelijke retaliatie met kernwapens ook al meermaals besproken in het topic en nieuws/talkshows, Rob de Wijk o.a. heeft dit goed uiteen gezet.
quote:
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp.
&lt;signature here&gt;.
pi_206110688
Wow.
Moet je die mensenmassa zien bij de Georgische grens.
Russen hebben nog tot 28 september om het land te ontvluchten.

twitter
pi_206110691
quote:

[..]
Dus ik begrijp dat je argumenten niet inhoudelijk kunt onderbouwen? Deed je ook met mijn vraag over onderbouwing. Is dit een patroon?

Enniehoes:

Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206110694
twitter

Persona non grata wegens spionage, naar het schijnt
pi_206110708
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 17:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]

Behalve als je van het "goede" kamp bent, dan hoeft dit niet en kun je lekker in cirkeltjes praten en tegenovergestelde meningen en visies verguizen.
  maandag 26 september 2022 @ 17:47:16 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206110719
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:43 schreef polderturk het volgende:
Wow.
Moet je die mensenmassa zien bij de Georgische grens.
Russen hebben nog tot 28 september om het land te ontvluchten.

[ twitter ]
Georgie, ja daar zitten ze echt op Russen te wachten.
pi_206110743
De dag dat Rusland die vier oblasten inlijft (luisteren naar de wil van het volk, flikker toch op met die onzin :') ) hoop ik dat Oekrane een groot offensief opent in 1 van deze oblasten.
pi_206110744
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Behalve als je van het "goede" kamp bent, dan hoeft dit niet en kun je lekker in cirkeltjes praten en tegenovergestelde meningen en visies verguizen.
De hoeveelste keer dat Poetin dreigt met zijn kernwapentjes moeten we dat serieus gaan nemen? We zitten nu op zo'n 30x die allemaal onzin bleken te zijn.
pi_206110748
quote:
Het is niet goed voor je gezondheid om hem in de weg te zitten, getuige de vele 'ongelukken' die invloedrijke Russen hebben gehad, en ook politieke tegenstrevers zoals Navalny.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206110754
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[ twitter ]

Zal wel weer uitgelegd worden als uitlokking door sommigen :')
  maandag 26 september 2022 @ 17:52:07 #197
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206110761
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De hoeveelste keer dat Poetin dreigt met zijn kernwapentjes moeten we dat serieus gaan nemen? We zitten nu op zo'n 30x die allemaal onzin bleken te zijn.
Komt vanzelf een keertje dat het een keer geen onzin blijkt te zijn. Vraag is alleen waar de daadwerkelijke grens voor Putin ligt. Hij heeft al meermaals gebluft, maar ik geloof wel dat hij een grens heeft. Zal gok ik eerder zo'n ding gebruiken dan dat hij zal opgeven/z'n verlies toe zal geven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206110776
Mufti roept moslims op om niet te vechten voor Rusland.

https://www.reddit.com/r/(...)an_muftiat_makes_an/
pi_206110783
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 17:51 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Zal wel weer uitgelegd worden als uitlokking door sommigen :')
Ja slim heh, genoeg die daar in trappen.
pi_206110784
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 17:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[ twitter ]

Tijd om de Koerillen terug te nemen. Banzai!
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')