abonnement Unibet Coolblue
pi_206108225
Hallo,

Ik zit met een probleem en dat is het volgende; Door een defecte slimme meter zit ik met een termijnbedrag van 600 euro en moet ik geld bijbetalen ipv dat ik geld terug krijg. Ik heb een ijking via Enexis laten uitvoeren en hieruit bleek inderdaad dat de gasmeter defect is en deze is afgelopen woensdag dan ook vervangen samen met de elektrameter. Het verbuik lijkt nu weer normaal te zijn, maar ik zit nu dus met een onbetaalbaar termijnbedrag van 600 euro per maand en Enexis gaat pas over 56 dagen het rapport opsturen naar Eneco om dit te corrigeren. Hierdoor dreig ik in financiele problemen te komen maar ze willen mij niet verder helpen via de telefoon door bijv dit met spoed door te communiceren naar Eneco. Ik voel me nu dus machteloos en dreig in grote problemen te komen op deze manier.

Heeft iemand hier misschien een idee wat ik kan doen?

MVG,
Zmozony

[ Bericht 0% gewijzigd door zmozony op 26-09-2022 17:08:46 ]
pi_206108422
Eneco bellen
pi_206108554
Los van dit probleem: Energietoeslagen al aangevraagd (en eventueel gekregen bij je gemeente?)
(om niet in t rood te belanden)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206108575
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Eneco bellen
Dit dus.
En er is de mogelijkheid een klacht in de dienen bij enexis.
Misshien helpt dat wel.

https://www.enexis.nl/service-en-contact/klacht-indienen
pi_206108598
Trouwens, wat belachelijk dat dat rapport pas over 2 maanden wordt verstuurd.
Een kwestie van even een email sturen en binnen 3 seconden is het rapport daar waar het zijn moet.
pi_206109016
Kun je Enexis om een kopie van het rapport vragen en dit zelf naar Eneco doorsturen?
Verder zou ik Eneco schriftelijk (mail) vragen om uitstel van betaling tot het rapport over de defecte meter binnen is en je bezwaar over het te hoge maandbedrag verwerkt is.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')