Puzzie,Hendrik,Spapaars en Ebinas zijn ook master.quote:Op maandag 26 september 2022 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij weet wel op het goede moment een foto te maken
Klopt, maar nu gaat het compliment naar jouquote:Op maandag 26 september 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Puzzie,Hendrik,Spapaars en Ebinas zijn ook master.
ik meestal ookquote:Op maandag 26 september 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
na jaquote:Op maandag 26 september 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ze is best wel lief.
[ afbeelding ]
Echt gênantquote:Op maandag 26 september 2022 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaa, arme jijZo herkenbaar
Altijd interessantquote:Op maandag 26 september 2022 14:34 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoofdstuk 11 : Manager van de maand.
[ afbeelding ]
Zat @D. daar ook nog?quote:
En jij. Jullie maken de beste.quote:Op maandag 26 september 2022 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het welquote:
Volgens mij wel. Maar nu twijfel ik ook.quote:Op maandag 26 september 2022 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat kan Martin er heerlijk verveeld bijzitten achter zijn bureau
(sorry, slecht in d/t verveeld als bijvoeglijk naamwoord is toch met een d)
Gillen tegen die lui van deze stream? Wel lekker dat dekentjequote:Op maandag 26 september 2022 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En jij. Jullie maken de beste.
Ik deed het voorheen ook bij BB. Maar geen zin om op een pc te kijken. Ik lig warm onder een fleecedeken op de bank. Naar de tv te gillen en ondertussen te FOK!’en op m’n mobiel.
Ik hoop dat er nog een alarm gaat straks
beetje commentaar leverenquote:Op maandag 26 september 2022 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gillen tegen die lui van deze stream? Wel lekker dat dekentje
Ja, dat is het. Ik moet niet zo dom doenquote:Op maandag 26 september 2022 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar nu twijfel ik ook.
Weetje wat gènant is: zoeken naar je mobiel en er achter komen na 'n kwartier dat diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |